Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Sutteflasker og MME (hvis man ikke ammer)

Sutter

Ekstra tøj

Sutter

Stofbleer

Bleer

Vådservieyter eller vaskeklude (hvad man lige er til)

En lille rangle eller andet legetøj, f.eks. papbog

Savlesmæk og senere hen også mad og hagesmække

Poser til brugte bleer

Evt engangsunderlag (udover pusleunderlag, som tit er en del af taskens tilbehør)

Så kan jeg vist ikke komme på mere:-)

Er meget enig i ovenstående :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er meget enig i ovenstående :)

Også jeg.

Kan tilføje en termokande med kogt varmt vand til at lave mme med og en beholder til mme. Her bliver Asger 100% flaskebarn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super liste :)

Tak... :)

Éngangs pusleunderlag? Hvorfor både det og det normale (det medfølgende)...

Hvad så med hospitalstasken / fødselstasken? Hvad var top uundværligt for jer dér?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super liste :)

Tak... :)

Éngangs pusleunderlag? Hvorfor både det og det normale (det medfølgende)...

Hvad så med hospitalstasken / fødselstasken? Hvad var top uundværligt for jer dér?

Vi brugte bare det medfølgende pusleunderlag.

Hospitalstasken fortjener en tråd for sig selv :) så den ikk blir væk herinde i smalltalk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte bare det medfølgende pusleunderlag.

Hospitalstasken fortjener en tråd for sig selv :) så den ikk blir væk herinde i smalltalk.

Fair nok... :) det er måske også lige tidligt nok at "gå igang" med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry :p jeg er bare jaloux, kan ikke lige forsvare at det er på tasker der skal bruges penge, er trods alt på SU, så lever totalt gennem dine taskekøb :p

Bare rolig, jeg kan heller ikke forsvare det pt :D meeen "sket er sket"...

Elsker når andre lever gennem mine tasker :hophop :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super liste :)

Tak... :)

Éngangs pusleunderlag? Hvorfor både det og det normale (det medfølgende)...

Hvad så med hospitalstasken / fødselstasken? Hvad var top uundværligt for jer dér?

Vi brugte også det medfølgende med en stofble på. Men nogen vil gerne have engangs når de er ude. Så kan det bare smides ud efter brug jo.

Enig med Maria. Hospitaltasken for sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21+0 i dag. 19 uger to go. Skønt jeg nu er flere uger henne end der er tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, efter at være blevet mindet om, at jeg idag har fået anskaffet mig min 3. pusletaske (TAK Kristine001 :D ) så tænker jeg over hvad der skal i den.

Hvad var uundværligt for jer, der har født før, at der var / er i tasken? Nogle gode råd?

Uhh, hvad har du mere købt nu? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super liste :)

Tak... :)

Éngangs pusleunderlag? Hvorfor både det og det normale (det medfølgende)...

Hvad så med hospitalstasken / fødselstasken? Hvad var top uundværligt for jer dér?

Velbekommen:-) Ift engangsunderlag synes jeg, at det er rart, hvis bebs har lavet stort, og man frygter der kommer noget på stofbleen. Så er det nemmere bare med engangsunderlaget (hvorimod når man er hjemme, kan man jo bare vaske stofbleen med det samme). Nok en smagssag men tænker at det kunne være rart.

Enige med de andre i at hospitalstasken må være i et nyt indlæg tættere på fødslen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, hvad har du mere købt nu? :yay

Jeg kom til at løbe en pusletaske fra ByStroom "Gaida"..

Jeg var ude for at købe kjole til weekendens bryllup og så hang den jo bare dér og kaldte :) :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at løbe en pusletaske fra ByStroom "Gaida"..

Jeg var ude for at købe kjole til weekendens bryllup og så hang den jo bare dér og kaldte :) :oops

Den kiggede jeg også på.

Den er bare så fin.

Det er bare så tarveligt, når de kalder på én på den måde ;)

Så har du da lidt at vælge imellem.

Det er bestemt heller ikke tosset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kiggede jeg også på.

Den er bare så fin.

Det er bare så tarveligt, når de kalder på én på den måde ;)

Så har du da lidt at vælge imellem.

Det er bestemt heller ikke tosset.

Det er nemlig rigtig tarveligt :)

Jeg går ud fra at den der følger med vognen bliver Christians, for den er simpelthen bare for lille til mig :) men Christian kan få ALT til at være på INGEN PLADS... Så det er "hans" og så tager jeg de to andre :) (han bliver godt nok lidt gnaven når jeg omtaler en taske som værende HANS ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekommen:-) Ift engangsunderlag synes jeg, at det er rart, hvis bebs har lavet stort, og man frygter der kommer noget på stofbleen. Så er det nemmere bare med engangsunderlaget (hvorimod når man er hjemme, kan man jo bare vaske stofbleen med det samme). Nok en smagssag men tænker at det kunne være rart.

Enige med de andre i at hospitalstasken må være i et nyt indlæg tættere på fødslen:-)

Ja se dét kan jeg godt se fornuften i faktisk... Hedder det bare "Éngangs pusleunderlag" og fåes det i div. baby butikker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig rigtig tarveligt :)

Jeg går ud fra at den der følger med vognen bliver Christians, for den er simpelthen bare for lille til mig :) men Christian kan få ALT til at være på INGEN PLADS... Så det er "hans" og så tager jeg de to andre :) (han bliver godt nok lidt gnaven når jeg omtaler en taske som værende HANS ;) )

Ha ha, nå så han vil ikke have egen taske :D

Jeg nævnte for Mads, at han jo også sagtens kan have tasken over skulderen, når han er på tur med Bette alene, og det generede ham ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, nå så han vil ikke have egen taske :D

Jeg nævnte for Mads, at han jo også sagtens kan have tasken over skulderen, når han er på tur med Bette alene, og det generede ham ikke.

Skal vi ikke vædde med, at når lille pigen kommer til verden, så er Christian TOTALT ligeglad med om han skal have en taske med eller ej :)

Han skal bare være lidt på tværs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke vædde med, at når lille pigen kommer til verden, så er Christian TOTALT ligeglad med om han skal have en taske med eller ej :)

Han skal bare være lidt på tværs :)

Til den tid spankulerer han stolt med selv den mest lyserøde taske over skulderen og lillepigen i barnevognen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til den tid spankulerer han stolt med selv den mest lyserøde taske over skulderen og lillepigen i barnevognen ;)

Nemlig og efter endnu lidt tid er det ham der har fået prinsesse diademet på og fe-staven i hånden, men så er det ok fordi det er lille pigen der har givet ham det på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja se dét kan jeg godt se fornuften i faktisk... Hedder det bare "Éngangs pusleunderlag" og fåes det i div. baby butikker?

Libero laver dem og de kan købes i supermarkeder med et fornuftigt sortiment.

Putter nu en beskidt stofble i en pose og vasker når jeg kommer hjem lige som hvis de gylper. Du skal nok finde det der fungere når hun først er her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig og efter endnu lidt tid er det ham der har fået prinsesse diademet på og fe-staven i hånden, men så er det ok fordi det er lille pigen der har givet ham det på

Lige nøjagtig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh synes virkelig at jeg har haft nogle trælse spændinger i mit underliv og nederste del af maven i dag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh! Glæder mig sådan til i morgen :)! Vi skal til MD scanning og forhåbentlig får vi kønnet af vide :o!! Og min kæreste har lovet mig at vi går ind til byen og køber et lille sæt tøj til det rigtige køn <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 i dag og kan næsten ikke vente på MD nu alle i andre nærmest har været afsted :p

140 days to go!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 i dag og kan næsten ikke vente på MD nu alle i andre nærmest har været afsted :p

140 days to go!

Jeg er også utålmodig.

Er 19+5 og skal til MD på mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også utålmodig.

Er 19+5 og skal til MD på mandag :)

Jeg skal først onsdag! 20+6 er jeg på det tidspunkt. Synes det er sent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER