Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Hmmm jeg undrer mig lidt. Jeg har flere gange mærket NOGET midtvejs mellem min navle og min brystkasse. Har hele tiden afvist tanken om at det er den lille jeg mærker, da livmoderen jo kun går op til min navle på nuværende tidspunkt. Men hvis ikke det er den lille i maven, jeg mærker så højt oppe, hvad er det så? Jeg er 24 uger henne på fredag.

Nogen bud? Nogen der oplever det samme?

I følge min-mave.dk skulle min livmoder ca. have denne størrelse nu

j4ojcbI.jpeg

Jeg har i en uge mærket få spark ca 5 cm over navlen, og især om morgenen er jeg helt hård under huden, så jeg tydeligt kan mærke en "kant", der stopper lidt over navlen.

Jeg har bare gået ud fra, det er livmoderen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, og jeg er 23+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

læste at livmoderen godt kan vokse hurtigere her anden gang da den jo har prøvet det før. Tror godt det kan være lillebrøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt af at jeg altid skal være så træt, når jeg står op morgenen. Føler at jeg, uden problemer, ville kunne sove 2-3 timer mere på trods af knap 8 timers nattesøvn :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg været til 2. Lægeundersøgelse.

Har +1 i protein men det var fint så længe det ikke blev mere. Ellers var blodtryk og hjertelyd fint. Vægten blev ikke målt, men ved jeg er + 4,5kg. Mit symfyse-fundus mål er 24cm - så det jeg har mærket over navlen er baby, da hun viste mig hvordan jeg kunne mærke kanten af min livmoder. :) mit hæmoglobinniveau var lidt for lavt men ikke alarmerende - så afslapning og væske nok og så skal jeg til at passe på mig selv ang. Begyndende bækkenløsning, så ingen krydsede eller spredte ben og ingen akriviteter som brystsvømning :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg også melde mig på ferieholdet (dog arbejde på lørdag også og derefter 100% ferie/barsel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja ja....efter uger med for mange plukveer og ondt kunne lægen så fortælle at man havde fået blærebetændelse :(  men godt det ikke var værre....og øv-heden over det kunne dulmes med lidt babyshopping og ikke mindst  da man fandt en butik der laver store ammepuder til kun 200kr !!!! og jeg kunne selv vælge hvilket stof jeg ville have på....super fantastisk  :yay

 

så nu er der dømt afslapning på sofaen med masser af væske de næste par dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu nu ferie i 3 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg officielt bachelor i psykologi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg officielt bachelor i psykologi :D

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Hjernevrider ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :D.. Nu er al fokus på at få gjort klar til oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :D.. Nu er al fokus på at få gjort klar til oktober :)

Tillykke Kristine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på hotelophold med manden min :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til personalefest i går. Det første stykke tid stod vi op og snakkede og spiste forret/snacks. Da jeg har været der i en halv times tid får jeg det pludselig mærkeligt, jeg svajer og det føles som om lokalet snurrer rundt og pludselig ligger jeg på gulvet. Jeg var ved bevidsthed hele tiden, men havde det virkelig mærkeligt. Jeg bliver hjulpet hen og sidde på en stol og får noget koldt vand og får det heldigvis hurtigt bedre, men nøj hvor var det dog en ubehagelig oplevelse. Jeg har aldrig haft et ildebefindende før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til personalefest i går. Det første stykke tid stod vi op og snakkede og spiste forret/snacks. Da jeg har været der i en halv times tid får jeg det pludselig mærkeligt, jeg svajer og det føles som om lokalet snurrer rundt og pludselig ligger jeg på gulvet. Jeg var ved bevidsthed hele tiden, men havde det virkelig mærkeligt. Jeg bliver hjulpet hen og sidde på en stol og får noget koldt vand og får det heldigvis hurtigt bedre, men nøj hvor var det dog en ubehagelig oplevelse. Jeg har aldrig haft et ildebefindende før.

Hold da op en forskrækkelse :( godt du fik det bedre hurtigt. Var det meget varmt i rummet?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en forskrækkelse :( godt du fik det bedre hurtigt. Var det meget varmt i rummet?

:kram2

Jeg havde i hvert fald fået det varmt på trods af at jeg stod lige ved siden af døren ud til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber i graviditetstøj henne? Synes ikke jeg kan finde noget jeg synes er pænt OG i min nye størrelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber i graviditetstøj henne? Synes ikke jeg kan finde noget jeg synes er pænt OG i min nye størrelse :(

Jeg synes at H&M har meget fint :)

Hvor er du fra i landet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i København :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber i graviditetstøj henne? Synes ikke jeg kan finde noget jeg synes er pænt OG i min nye størrelse :(

Jeg kan ikke lige se hvor du kommer fra, men jeg køber bukser, kjoler etc. i "Gravide Maver" på Valby Langgade i Valby (Kbh). Super sød ekspedering, fine ting, gode priser og de har webshop som jeg dog aldrig har prøvet.

Så har jeg prøvet bukser fra H&M - Dét var skidt... Det var ikke mig... Til gengæld bruger jeg flittigt deres t-shirts til gravide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke lige se hvor du kommer fra, men jeg køber bukser, kjoler etc. i "Gravide Maver" på Valby Langgade i Valby (Kbh). Super sød ekspedering, fine ting, gode priser og de har webshop som jeg dog aldrig har prøvet.

Så har jeg prøvet bukser fra H&M - Dét var skidt... Det var ikke mig... Til gengæld bruger jeg flittigt deres t-shirts til gravide

 

Der vil jeg prøve at tage ind så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veloverstået 2. Lægebesøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER