Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Jeg skal først onsdag! 20+6 er jeg på det tidspunkt. Synes det er sent!

Hmm, det skal vel bare være i uge 20.

Men kan godt forstå, du er utålmodig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal først onsdag! 20+6 er jeg på det tidspunkt. Synes det er sent!

Hmm, det skal vel bare være i uge 20.

Men kan godt forstå, du er utålmodig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke lide vejret. Bliver ikke bedre af det og jeg kamp sveder konstant :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det skal vel bare være i uge 20.

Men kan godt forstå, du er utålmodig :kram

Jojo men den kunne jo ha ligget siden 18+0 mener jeg det er... Dvs 2 uger siden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jojo men den kunne jo ha ligget siden 18+0 mener jeg det er... Dvs 2 uger siden!

Hmm, så er det da også tarveligt at skulle vente så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var til MD i dag og alt var bare fint - men er glad for at vi købte en kønsscanning, for han ville ikke vise det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var til MD i dag og alt var bare fint - men er glad for at vi købte en kønsscanning, for han ville ikke vise det :p

Skønt med en god scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler seriøst tøj jeg ka passe i den varme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler seriøst tøj jeg ka passe i den varme.

Sagde det samme til min mand i morges, men kan godt mærke jeg er nærrig på det punkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sagde det samme til min mand i morges, men kan godt mærke jeg er nærrig på det punkt

Det er jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe nogle ret billige pludderbukser fra fx Saint Tropez til 200 kr og så en top, så man kan overleve varmen. Der er også mange nederdele med elastikkant, så de også kan bruges efter graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck jeg er træt. Vågnede 3.45 til lyn og torden. Faldt i søvn en lille time før vi skulle op. Den eneste dag i denne uge der hedder skole. Det tordnede stadig og pis regnede. Felix kaldte. Ind til ham og tænde lyset men ingen strøm. Rullede fra for at få lidt lys og ringe til manden for at få en guide til at få strøm. Installerer Felix med dyne og netflix så jeg kunne komme i bad.

Er nu ankommet til skolen og her er varmt og kan modtage undervisning til kl 15.15 i dag. Det undervisning vi vælger fra bruger vi i stedet på at læse jura op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil i Givskud zoo i dag. Kvalitetstid med familien efter 12 uden min mand. Håber kroppen synes det er en god idé. Efter 3 år med årskort til Aqua i Silkeborg vil vi nu have årskort dertil. Håber vi bliver glade for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev ringet op af et privatnummer kl. 11.45 i dag. Jeg fik ikke taget telefonen men modtog en besked på min svarer fra gynækologisk ambulatorium, der ville ændre min tid til MD-scanning på mandag og skulle ringe tilbage på et nr. Inden kl. 13. Jeg prøvede ihærdigt at ringe tilbage, men havde ringet til et postkassenummer og skulle forsøge igen senere... Blev ringet op igen kl. 13 og fik ændret min tid, fordi de havde brug for nogle akuttider mandag morgen, så min tid blev ændret fra kl. 9 til kl. 12.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mærkede min mand endelig liv uden på maven. Efter at han har været bortrejst i 12 dage :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde nogle ret heftige plukkeveer i går aftes, og er bare ekstremt træt i maven i dag. Ikke lige det fedeste at skulle bruge 40min på en cykel og jeg ved ikke hvor mange timer på et bibliotek :( Ville hellere bare kunne ligge ned og slappe af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til bryllup igår, og hver gang musikken spillede svømmede lillepigen rundt, om det var i kirken eller til festen... Det var hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, min ryg og mave idag.

Var til nabofest igår og kom først hjem kl 2.30.

Alle de timer på en hård stol straffer virkelig kroppen efter.

Min dag kommer vist til at foregå på langs i udstrakt stilling :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, min ryg og mave idag.

Var til nabofest igår og kom først hjem kl 2.30.

Alle de timer på en hård stol straffer virkelig kroppen efter.

Min dag kommer vist til at foregå på langs i udstrakt stilling :(

Ligesom min dag :)

Jeg opgav kl. 01:30, da havde jeg også været på job om morgenen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig der er begyndt ikke at holde så meget af varme? Har mest lyst til et kooooldt bad lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig der er begyndt ikke at holde så meget af varme? Har mest lyst til et kooooldt bad lige nu

Ja! Jeg synes ikke, at det er helt så slemt endnu, men der var da et par gange i sidste uge jeg nød at kunne sidde enten i skyggen eller indenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig der er begyndt ikke at holde så meget af varme? Har mest lyst til et kooooldt bad lige nu

 

åh jah....sveder som havde jeg løbet et halv maraton....men det hjalp med et koldt fodbad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom min dag :)

Jeg opgav kl. 01:30, da havde jeg også været på job om morgenen :)

Pyha, så har din dag da været ekstra hård.

Håber du ligesom jeg kan slappe godt af idag så :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha, så har din dag da været ekstra hård.

Håber du ligesom jeg kan slappe godt af idag så :kram

Tak :kiss2

Min afslapningsdag går med at sidde og rette hjemmeside til, som vi har måtte lave totalt om, efter den blev hacket :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig der er begyndt ikke at holde så meget af varme? Har mest lyst til et kooooldt bad lige nu

Nej, jeg frygter for de næste måneder, for varmen har allerede fået mig ned med nakken.

Føler mig mere oppustet og sveder konstant og har oftere slemme hovedpiner.

Mit tøj strammer mere end normalt og jeg er mere irritabel.

Heldigvis har vi ikke så meget planlagt den næste tid, så håber det bliver holdt på et minimum, eller ihvertfald bliver uformelt, så jeg kan have let og løst tøj på.

De der heldagsarrangementer er jeg ikke gode venner med for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER