Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Sikke nogle fine tal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hygge dag med familien med en ekstra fridag. Vi startede dog ved lægen med Felix. Derefter en tur til IKEA og nu spiser vi på flammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lækkert Britta

Vi startede med en tur til første fødselsforberedelse og så havde jeg 2 timer i skolen, da jeg kommer til den by vi bor i, er der en bekendt som genkender mig og spørg om ikke jeg vil ha et lift med hjem :) og så havde jeg en masse tid derhjemme til at slappe af og få sovet lidt :)

Og nu er vi ved svigerne som står for aftensmaden :)

Så også en fantastisk dag her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg jaloux på jer med jeres dejlige dage :)

Jeg har arbejdet fra kl. 6:00 i morges til kl. 19:00 non-stop. Kun lige afbrudt af et telefon opkald og tre toiletbesøg :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg jaloux på jer med jeres dejlige dage :)

Jeg har arbejdet fra kl. 6:00 i morges til kl. 19:00 non-stop. Kun lige afbrudt af et telefon opkald og tre toiletbesøg :-/

Træls med så hård en dag :kram

Men havde du ikke eget firma? For så er det selvfølgelig stadig en hård dag, men betyder vel også at du er hamrende dygtig til det du laver :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls med så hård en dag :kram

Men havde du ikke eget firma? For så er det selvfølgelig stadig en hård dag, men betyder vel også at du er hamrende dygtig til det du laver :)?

Jo det er mit eget firma :) tror også helt klart, at det er sjovere når det er ens eget frem for at være ansat. Men var godt nok død igår. Kroppen reagerer bare anderledes efter jeg er blevet gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er mit eget firma :) tror også helt klart, at det er sjovere når det er ens eget frem for at være ansat. Men var godt nok død igår. Kroppen reagerer bare anderledes efter jeg er blevet gravid :)

Det var skisme også en lang dag du havde i går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 dage til MD. Det kommer tæt på nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er mit eget firma :) tror også helt klart, at det er sjovere når det er ens eget frem for at være ansat. Men var godt nok død igår. Kroppen reagerer bare anderledes efter jeg er blevet gravid :)

Hva er det du laver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er mit eget firma :) tror også helt klart, at det er sjovere når det er ens eget frem for at være ansat. Men var godt nok død igår. Kroppen reagerer bare anderledes efter jeg er blevet gravid :)

Forståeligt! Jeg er så ynkelig efter 7 timer i bageren (jeg sælger bare kager :p) så det lyder som en virkelig hård dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var skisme også en lang dag du havde i går.

Det kan virkelig også mærkes i kroppen idag :-/ det hele går bare lidt mere langsomt idag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva er det du laver?

Jeg er selvstændig konditor og nu starter bryllupssæsonen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forståeligt! Jeg er så ynkelig efter 7 timer i bageren (jeg sælger bare kager :p) så det lyder som en virkelig hård dag!

Det er faktisk også hårdt dit job, for da skal man tale med kunder hele tiden, der er jeg så heldig at jeg "bare" har et produktionslokale og ikke udsalg på samme måde som ved et bageri med butik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på, at jeg mærkede rigtig liv som i små puf, da vi var kommet i seng i går :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på, at jeg mærkede rigtig liv som i små puf, da vi var kommet i seng i går :wub

Åhr hvor fantastisk!

Jeg venter så utålmodigt på at mærke noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr hvor fantastisk!

Jeg venter så utålmodigt på at mærke noget..

Ja det er virkelig en fantastisk følelse :) kan godt forstå, at du er lidt utålmodig efter at mærke liv, men mon ikke det sker inden så længe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er virkelig en fantastisk følelse :) kan godt forstå, at du er lidt utålmodig efter at mærke liv, men mon ikke det sker inden så længe?

Ja, det må være noget helt særligt.

Jo, regner da snart med, jeg kan mærke lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Md om 3 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Md om 3 timer :)

Held og lykke, søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er så træt i maven i dag... Havde nogle forfærdelige ligamentsmerter og et par plukveer, der heldigvis ikke generede mig, i går aftes/nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er så træt i maven i dag... Havde nogle forfærdelige ligamentsmerter og et par plukveer, der heldigvis ikke generede mig, i går aftes/nat :(

Det generer også mig i disse dage.

Er du også underlig "tung" i maven bagefter?

Håber det bliver bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det generer også mig i disse dage.

Er du også underlig "tung" i maven bagefter?

Håber det bliver bedre :kram

:ditto lige bortset fra plukveer (tror jeg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan ikke lige quote fra mobilen

camilla, ja det er jeg, og jeg synes de plukveer jeg har haft har varet utrolig lang tid. Synes maven har svært ved at blive blød igen lige med det samme. :/ men vil faktisk hellere have dem end ligamentsmerterne, for de gør ikke ondt hvorimod mine ligamentsmerter ibd imellem er så voldsomme at jeg bare må bukke mig sammen hvor jeg står og så lette foden fra gulvet i den side de sidder.

Håber også det bliver bedre for jer, for det er godt nok ikke sjovt!

Evita - du er ikke i tvivl hvis du lægger mærke til en plukve. Din mave bliver som en stenhård kugle der hvor din livmoder er. Jeg er begyndt at have dem efter sex og nogle gange om aftenen hvis det har været en hård dag - den anden dag tror jeg at det var 2 timers bowling der udløste det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh den rengøring var lidt for hård mod lænden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig træt efter en hård weekend og læren er sååå trættende at høre på *gab*

Skal sikkert sove når jeg kommer hjem

Held og lykke med md Britta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER