Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Uha en masse gode råd.

Tusind tak :)

Jeg starter med vindruer, og ellers ved jeg fra erfaring, at kaffen virker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogle af jer der kender til Babytrold Barnevogne? Vi har fået muligheden for at få en spritny med roterbareforhjul, 97 cm liggemål, klapvognsindsats, lift und alles for 5000,-.

Men hvordan er babytrold?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der kender til Babytrold Barnevogne? Vi har fået muligheden for at få en spritny med roterbareforhjul, 97 cm liggemål, klapvognsindsats, lift und alles for 5000,-.

Men hvordan er babytrold?

Jeg havde en Trille (som jeg kan se det også er) til låns da min egen var til rep og jeg var ikke imponeret. Jeg synes den var for lav og hjulene var for små.

Jeg vil ikke afgøre det for dig men vil helt klart overveje de små hjul i forhold til, at den også skal bruges til barnevogn.

Men I må jo ud og se den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været til scanning i dag, Evita?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været til scanning i dag, Evita?

Nej først på mandag og bagefter første JM besøg.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en Trille (som jeg kan se det også er) til låns da min egen var til rep og jeg var ikke imponeret. Jeg synes den var for lav og hjulene var for små.

Jeg vil ikke afgøre det for dig men vil helt klart overveje de små hjul i forhold til, at den også skal bruges til barnevogn.

Men I må jo ud og se den :)

Tak for svar :)

Jeg er nemlig bange for, at det er en af dem der er meget løse i stellet... Men vi vil snarest tage ud og "prøvekøre" den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :)

Jeg er nemlig bange for, at det er en af dem der er meget løse i stellet... Men vi vil snarest tage ud og "prøvekøre" den :)

Af Trille vogne har jeg hørt at det skulle være den der hedder Trille gigant der er bedst :), det skulle være luksusudgaven af Trillevognene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaaarg! var taget til tyskland med en veninde i dag. bl.a. for at babyshoppe.

Tror i så ikke lige at det er helligdag/kampdag i tyskland så ALT udover grænsehandlen var lukket. og grænsehandlen åbnede først kl 11 :(

så ingen puslekommode til os endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaaarg! var taget til tyskland med en veninde i dag. bl.a. for at babyshoppe.

Tror i så ikke lige at det er helligdag/kampdag i tyskland så ALT udover grænsehandlen var lukket. og grænsehandlen åbnede først kl 11 :(

så ingen puslekommode til os endnu :(

Ej hvor surt. Vi skal selv babyshoppe i Hamborg om halvanden uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aaaarg! var taget til tyskland med en veninde i dag. bl.a. for at babyshoppe.

Tror i så ikke lige at det er helligdag/kampdag i tyskland så ALT udover grænsehandlen var lukket. og grænsehandlen åbnede først kl 11 :(

så ingen puslekommode til os endnu :(

Ej hvor surt. Vi skal selv babyshoppe i Hamborg om halvanden uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af Trille vogne har jeg hørt at det skulle være den der hedder Trille gigant der er bedst :), det skulle være luksusudgaven af Trillevognene :)

Jeg er virkelig i syv sind omkring det. Har jo altid ønsket mig en emmaljunga Big Star Surprime...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig i syv sind omkring det. Har jo altid ønsket mig en emmaljunga Big Star Surprime...

Tag ud til en forhandler. Kør med dem. Slå dem sammen osv. Så skal du nok blive klogere tror jeg.

Vi har købt vores klapvogn brugt på nettet. Emmaljunga cerox billigt og vi var super glade for den og den står klar til lillebror. Så på den måde kan man spare lidt penge hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig i syv sind omkring det. Har jo altid ønsket mig en emmaljunga Big Star Surprime...

Så synes jeg du skal tage ud og kigge på den ;), synes næste barnevognen er noget af det vigtigste og lidt træls at gå for meget på kompromis med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til første JM besøg i morgen. Det betyder så også at jeg skal finde ud af de blodtryk og urinanalyseapparater og om det fungerer :P Ellers er skaden jo heldigvis ikke større end at de bare bliver taget inde på hospitalet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virkede :D ingen glukose i urinen, kun lidt protein, men ikke nok til at den slog ud som +1 :D. Mit blodtryk måler hun nok igen, for tog det ikke så lang tid efter jeg vågnede så det var kun 104/66. I går inden jeg gik i seng målte jeg det til 127/80 - lidt mere normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor surt. Vi skal selv babyshoppe i Hamborg om halvanden uge.

 

er det godt at babyshoppe i hamburg? :-) og i så fald hvor skal man så ta hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det godt at babyshoppe i hamburg? :-) og i så fald hvor skal man så ta hen?

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

har ikke lige styr på hamburg men flensburg har babyone.de og kinderladen-flensburg.de

men hvis man ellers er på vej til tysklands større byer er der også babiesrus.de (toysrus til babyer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm tror lillebror er glad for nacho. Han spræller fint oven på en portion :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det godt at babyshoppe i hamburg? :-) og i så fald hvor skal man så ta hen?

Der er også et stort outlet Neumünster og så forskellige babyudstyrbutikker. Vi har venner i Hamborg, som vi skal besøge, så det er derfor, at det lige er Hamborg vi tager til:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer der kender til Babytrold Barnevogne? Vi har fået muligheden for at få en spritny med roterbareforhjul, 97 cm liggemål, klapvognsindsats, lift und alles for 5000,-.

Men hvordan er babytrold?

 

Hej Søde Eva

Jeg var sammen med en god veninde igår der nu venter nr. 2.

Hun kom selvfølgelig med masser af gode råd, men det der bed sig mest fast var at hun flere gange sagde "køb ikke triles kombivogn" ! Hun har selv haft den (og har den endnu). Der er flere af delene der er gået i stykker x flere og generelt har de været utilfredse..

Det er selvfølgelig kun een kunde - men synes lige du skulle have den anmeldelse med på vejen.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha! Der er godt nok lang tid til oktober, når man ligger der hen over toilettet en tidlig mandag morgen. Og så på sin bryllupsdag :( Godt det bliver bedre i løbet af dagen, så jeg er frisk til i aften hvor vi skal ud og spise og i biffen :glad

Sidste bryllupsdag uden barn! Jaaaaaa!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Søde Eva

Jeg var sammen med en god veninde igår der nu venter nr. 2.

Hun kom selvfølgelig med masser af gode råd, men det der bed sig mest fast var at hun flere gange sagde "køb ikke triles kombivogn" ! Hun har selv haft den (og har den endnu). Der er flere af delene der er gået i stykker x flere og generelt har de været utilfredse..

Det er selvfølgelig kun een kunde - men synes lige du skulle have den anmeldelse med på vejen.. ;)

Årh tusinde tak for din "anmeldelse", sødeste Nat :)

Jeg tror nu nok, at vi ender med IKKE at købe den, for jeg kan bare mærke at det ER Emmaljunga'en jeg ønsker mig, og det samme med manden...

Vi tager ud og kigger på den fra Trille idag, bare lige så vi HAR kigget på den og med forhåbentlig god samvittighed kan sige: nej tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha! Der er godt nok lang tid til oktober, når man ligger der hen over toilettet en tidlig mandag morgen. Og så på sin bryllupsdag :( Godt det bliver bedre i løbet af dagen, så jeg er frisk til i aften hvor vi skal ud og spise og i biffen :glad

Sidste bryllupsdag uden barn! Jaaaaaa!

Øv for en start på dagen, men godt at du ved, det bliver bedre.

Og tillykke med bryllupsdagen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER