Caddie

Smalltalk

703 indlæg i dette emne

Lone og Kia, min jordemoder viste mig forleden hvordan jeg flytter baby ned, jeg har/havde også en meget stædig fod under det ene ribben.

I skal ned og side på hug med lidt spredte ben, og så ellers ryste overkroppen/maven. Det hjalp for mig, satte mig op af sofaen så jeg ikke fik overbalance ;)

Video ?? :D :D

Det må prøves næste gang! Det med at skuppe til hende fatter hun ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Video ?? :D :D

Det må prøves næste gang! Det med at skuppe til hende fatter hun ikke

Jeg gjorde det heldigvis mens jeg var alene :p

Men min JM bruger det meget som fødselsteknik, det hedder Rebezo og er forskellige teknikker til at ryste barnet på plads. Det er måske lidt 'langhåret' til min stil, men hey det virkede og jeg er ikke i tvivl om jeg vil tage imod en hver hjælp i selve fødslen hvis det bliver nødvendigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Video ?? :D :D

Det må prøves næste gang! Det med at skuppe til hende fatter hun ikke

Også min tanke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er virkelig blevet moslet igennem her til aften. Jeg tror ikke hun har lægger stille de sidste to-tre timer :o nu forstår manden pludselig det kan være lidt svært at sove om natten for han mærkede også meget af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh jeg har heller ikke fået meget ro til at sove i nat. Hun ruller bare rundt derinde, jeg kan slet ikke huske Dicte var så aktiv (eller også har jeg bare glemt det :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg officielt på barsel istedet for sygemeldt :) så nu er der 'kun' 8 uger tilbage... Det er rart at være på barsel, frem for at være sygemeldt.

Syntes det begynder at påvirke mit humør, jeg er sur og gider ikke mere nu. Omvendt er jeg heller ikke klar til hun skal komme ud endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg officielt på barsel istedet for sygemeldt :) så nu er der 'kun' 8 uger tilbage... Det er rart at være på barsel, frem for at være sygemeldt.

Syntes det begynder at påvirke mit humør, jeg er sur og gider ikke mere nu. Omvendt er jeg heller ikke klar til hun skal komme ud endnu.

Dejligt!!

Jeg har lige en 3 uger på job endnu - så det ferie og derefter barsel!

Skriver i dag 30+0 åhh det en dejlig milepæl, kun 10 uger tilbage :D

Hvordan ikke klar, praktisk eller psykisk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg officielt på barsel istedet for sygemeldt :) så nu er der 'kun' 8 uger tilbage... Det er rart at være på barsel, frem for at være sygemeldt.

Syntes det begynder at påvirke mit humør, jeg er sur og gider ikke mere nu. Omvendt er jeg heller ikke klar til hun skal komme ud endnu.

Tillykke eller hvad man nu siger :)

 

Jeg gik fra "sygemeldt" til "barsel" sidste mandag. Ikke at der overhoved er nogen forskel hehe :) Andet end at tiden da nærmer sig...

Nu har jeg 7 uger til termin, men han kan jo godt komme før og stadig være til tiden.. Så han kan reelt komme om 4 uger... :blink  Det er jo lige om lidt!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!!

Jeg har lige en 3 uger på job endnu - så det ferie og derefter barsel!

Skriver i dag 30+0 åhh det en dejlig milepæl, kun 10 uger tilbage :D

Hvordan ikke klar, praktisk eller psykisk?

Ikke klar på den måde at sidst fødte jeg 5 uger før termin, og vi var indlagt i 2 uger. Og alt det skal jeg/vi bare ikke igennem igen når vi har Dicte her hjemme.

Og ved jo godt de sidste uger kommer til at gå hurtigt, syntes bare ventetiden har været meget lang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke eller hvad man nu siger :)

Jeg gik fra "sygemeldt" til "barsel" sidste mandag. Ikke at der overhoved er nogen forskel hehe :) Andet end at tiden da nærmer sig...

Nu har jeg 7 uger til termin, men han kan jo godt komme før og stadig være til tiden.. Så han kan reelt komme om 4 uger... :blink Det er jo lige om lidt!?!

Tak og i lige måde :p

Altså min hverdag er jo også den samme hvad enten jeg er sygemeldt eller på barsel... Det er bare rart at have barsel istedet :)

Og ja, der er kun 3 uger nu til jeg fødte sidst... Pyh, det er virkelig lige om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig 5 uger til min barsel starter selvom jeg er 31+1 i dag <_<

Nogen gange ville jeg ønske jeg var offentlig ansat for så var der kun en uge til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig 5 uger til min barsel starter selvom jeg er 31+1 i dag <_<

Nogen gange ville jeg ønske jeg var offentlig ansat for så var der kun en uge til ;)

Ja lige der er det lidt snyd man ikke er offentlig ansat, inkl de betalte frokost pauser :D

Jeg er rigtig glad for jeg har taget 3 ugers ferie forinden barslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke klar på den måde at sidst fødte jeg 5 uger før termin, og vi var indlagt i 2 uger. Og alt det skal jeg/vi bare ikke igennem igen når vi har Dicte her hjemme.

Og ved jo godt de sidste uger kommer til at gå hurtigt, syntes bare ventetiden har været meget lang

Ahh på den måde :)

Mon ikke bebs bliver derinde et par uger ekstra og er klar til at køre hjem efter fødslen :D

Det håber jeg på for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige der er det lidt snyd man ikke er offentlig ansat, inkl de betalte frokost pauser :D

Jeg er rigtig glad for jeg har taget 3 ugers ferie forinden barslen :)

Det ville jeg også gerne have gjort men det passer bare ikke ind på arbejdet. Som det ser ud lige nu "mister" jeg både noget af Kristi himmelfarts-ferien, grundlovsdag og noget af pinsen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige der er det lidt snyd man ikke er offentlig ansat, inkl de betalte frokost pauser :D

Jeg er rigtig glad for jeg har taget 3 ugers ferie forinden barslen :)

Altså jeg er glad for på rigtig mange punkter at være offentlig ansat, og selv om jeg faktisk har forhandlet mig til en okay løn så er det ihvertfald det punkt hvor det ikke kan betale sig at være misundelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh på den måde :)

Mon ikke bebs bliver derinde et par uger ekstra og er klar til at køre hjem efter fødslen :D

Det håber jeg på for dig!

Tak, det håber jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh, 'nogen' har lagt sig på tværs inde i maven.. Syntes godt nok hun fylder godt til nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er jeg glad for ikke at være i dk for så var jeg da vidst gået til af varme... synes endelig jeg ser gravid ud og ikke bare fed... ;) og nu må h*n bare komme når den er klar, ikke at vi er klar, men det må vi jo blive når det sker... skal til at vaske børnetøj når vi når juni fordi at i dag er der max 9 uger inden jeg rigtig kan kalde mig mor... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er jeg officielt på barsel istedet for sygemeldt :) så nu er der 'kun' 8 uger tilbage... Det er rart at være på barsel, frem for at være sygemeldt.

Syntes det begynder at påvirke mit humør, jeg er sur og gider ikke mere nu. Omvendt er jeg heller ikke klar til hun skal komme ud endnu.

Tillykke med barslen! :) Er lidt misundelig - jeg har i dag 6 uger til at jeg går på barsel. ;) 

 

Dejligt!!

Jeg har lige en 3 uger på job endnu - så det ferie og derefter barsel!

Skriver i dag 30+0 åhh det en dejlig milepæl, kun 10 uger tilbage :D

Hvordan ikke klar, praktisk eller psykisk?

Ja, jeg er også 30+0 i dag, så det er skønt med den milepæl og kun 10 uger til termin. :D …og lidt stort! Glæder mig til at starte på fødselsforberedelse d. 11. juni, så jeg forhåbentlig også kan føle mig lidt mere klar på fødslen. Jeg er lidt en control-freak, så det der med at være gravid og så en fødsel, hvor man ikke aner, hvad der kan ske, er lidt udfordrende. ;)

 

Jeg har stadig 5 uger til min barsel starter selvom jeg er 31+1 i dag <_<

Nogen gange ville jeg ønske jeg var offentlig ansat for så var der kun en uge til ;)

Jeg er statsligt ansat, men desværre kun i løntilskud, så jeg må også vente med at gå på barsel til 4 uger før termin.

 

Lige nu er jeg glad for ikke at være i dk for så var jeg da vidst gået til af varme... synes endelig jeg ser gravid ud og ikke bare fed... ;) og nu må h*n bare komme når den er klar, ikke at vi er klar, men det må vi jo blive når det sker... skal til at vaske børnetøj når vi når juni fordi at i dag er der max 9 uger inden jeg rigtig kan kalde mig mor... :kuller

Hmm, ja vær du glad for det. ;) Jeg har de sidste par dage fået hævede ankler og fødder hen ad eftermiddagen, så når jeg endelig er hjemme, er det bare op med fødderne. Min venstre ankel er helt gal - har fået cankles. :D Dejligt med en rund, gravid mave. :) Ja, det nærmer sig. Jeg har allerede været i gang med at vaske en maaasse babytøj, vi har lånt. Pyha, med sådan noget småt noget, kan man jo blive ved og ved, og det fylder helt vildt på tørrestativet. :O :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj nogle slemme plukkeveer jeg har haft idag! Det bryder jeg mig godt nok ikke om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh øv caddie, får du slappet nok af?

Jeg havde hævede fødder forleden i den varme, havde slet ikke fået bevæget mig nok ude på job! Det har jeg så sidenhen, så har ikke haft problemet siden, håber motion kan holde det på afstand!

Tilgengæld brugte jeg eftermiddagen i solen, ahh :)

Min svigermor lidt overrasket over jeg kunne holde til varmen :p

Jeg har 2 uger tilbage på job, heraf to helligdage (vi har fri hele grundlovsdag), og så to kursus dage, det giver 6 arbejdsdage tilbage! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj nogle slemme plukkeveer jeg har haft idag! Det bryder jeg mig godt nok ikke om...

:kram2 husk at få slappet af selvom det kan være svært med en tumling :kram2

Jeg havde det i går og det eneste jeg kunne da jeg kom hjem fra arbejde var at lægge på sofaen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi har været i Malmø fredag-lørdag min mand og jeg, så fredag lavede jeg meget mere end jeg plejer. Men det var virkelig skønt og tiltrængt at komme afsted :) og det er vist prisen jeg betaler nu.. Idag er jeg også helt flad, så det giver vist helt sig selv at det er ret begrænset hvad jeg skal kaste mig ud i resten af tiden.

Næste weekend skal min mand arbejde fredag-søndag nærmest uden at være hjemme, så det er jeg ret spændt på hvordan det skal gå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh øv caddie, får du slappet nok af?

Jeg havde hævede fødder forleden i den varme, havde slet ikke fået bevæget mig nok ude på job! Det har jeg så sidenhen, så har ikke haft problemet siden, håber motion kan holde det på afstand!

Tilgengæld brugte jeg eftermiddagen i solen, ahh :)

Min svigermor lidt overrasket over jeg kunne holde til varmen :p

Jeg har 2 uger tilbage på job, heraf to helligdage (vi har fri hele grundlovsdag), og så to kursus dage, det giver 6 arbejdsdage tilbage! :D

Dejligt når barsel er lige om hjørnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 husk at få slappet af selvom det kan være svært med en tumling :kram2

Jeg havde det i går og det eneste jeg kunne da jeg kom hjem fra arbejde var at lægge på sofaen :(

Der er heller ikke andet at gøre :( men det er bare så øv at ligge der, især når der er 1000 andre ting jeg hellere vil lave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER