Caddie

Smalltalk

703 indlæg i dette emne

Snyd du kan nøjes med to! Opdagede midt på ugen at jeg har strækmærker hele vejen rundt om navlen! Tak for lort prinsesse :)

Dejligt med barsel! Køre på anden uge med ferie! Det har været guld værd at have de her uger med ferie inden barslen!! :)

Jeg har heldigvis 7-9-13 ikke de store skavanker endnu! Kan mærke trætheden og at jeg er brugt efter lange aktive dage! Var helt smadret mandag efter 11 timer hvor jeg var til konkurrence med hunden i søndags.

Meen snupper lige endnu en konkurrence i morgen og igen om 14 dage, så holder vi barsel fra konkurrencerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay  Wuhuuu, tillykke med barslen, Lone!  :balloon  Ja, jeg håber også, at du nu kan slappe af og nyde din barsel og ikke skal forstyrres af arbejde.

 

 

Jeg har også krampe i læggene og fødderne ind i mellem, og min venstre ankel og fod er konstant hævet. Er spændt på hvordan juli måned bliver med en voksende mave og vand i kroppen, hvis det nu bliver en varm måned…  :blink

 

Glæææder mig til det bliver mig, der får barsel d. 3. juli. :yay  Har en masse projekter, jeg gerne vil i gang med, så jeg håber, at jeg får overskud til det.  :D

 

Lillepigen har det godt, og blev skønnet til 2,2 kg i onsdags (33+6) ved JM. Men nu er der desværre næsten en hel måned til, vi skal til JM igen - synes det er ret længe at vente her sidst i graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig godt nok underligt tilpas i dag. Jeg er træt, maven tynger nedad, plukveer dukker tit op og jeg har kvalme :( håber godt nok ikke det skal være sådan resten af tiden. Vil gerne have en hyggelig ferie med Ronja og Jonas om en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig godt nok underligt tilpas i dag. Jeg er træt, maven tynger nedad, plukveer dukker tit op og jeg har kvalme :( håber godt nok ikke det skal være sådan resten af tiden. Vil gerne have en hyggelig ferie med Ronja og Jonas om en uge

Det håber jeg for dig! Det var lige præcis sådan det var for mig da jeg var gravid med Dicte, da jeg endelig gik på barsel kunne jeg pludselig ingenting.

Men mon ikke din krop bare er træt og lige skal ned i gear :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg for dig! Det var lige præcis sådan det var for mig da jeg var gravid med Dicte, da jeg endelig gik på barsel kunne jeg pludselig ingenting.

Men mon ikke din krop bare er træt og lige skal ned i gear :kiss

Det håber jeg. Jeg har heldigvis lige en uge før mig selv inden Ronja og Jonas også er hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte var hos farfar igår, og vi havde en virkelig dejlig aften med huset fuld af gode venner :) Det var skønt at være lidt børnefri inden det går løs med baby igen, og SKØNT at få Dicte hjem igen her i formiddag! Jeg kan godt mærke på min krop at det fysisk er sidste del af graviditeten nu. Jeg kom i seng kl 2:30, og stod op kl 9, og kort efter kom Dicte hjem. Hun har lige lært at cykle, og har kørt mange omgange på vejen idag, til sidst cyklede hun så hurtigt at jeg ikke kunne følge med :p Og nu er jeg træt! Ben og mave er tunge og trætte, Dicte og far cykler igen. Jeg slapper af på sofaen, og tænker over hvornår det mon sker... Imorgen er jeg inden for normal fødselsperiode, det er altså vildt at nå der til hvor det kan ske hvert øjeblik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+0 - 5 uger til termin!

Skal til JM i dag, åhh glæder mig til at høre hvordan hun ligger og hvor stor hun er!! :)

Og så kommer det altså ret tæt på nu!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM overstået :) tøsen står med hovedet nedaf, men ikke fast endnu, pg de har skønnet hende til 2600 g. Alt er lige som det skal være :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM overstået :) tøsen står med hovedet nedaf, men ikke fast endnu, pg de har skønnet hende til 2600 g. Alt er lige som det skal være :D

Det var dejligt, så er det bare at vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt og tung i kroppen idag. Jeg har gået den langsomste tur nogensinde med mine hunde, og nu er jeg helt flad. Pyh det bliver vist nogle lange dage/uger de sidste!

Men jeg er 37+0 idag, så det er ret stort at nå der til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt og tung i kroppen idag. Jeg har gået den langsomste tur nogensinde med mine hunde, og nu er jeg helt flad. Pyh det bliver vist nogle lange dage/uger de sidste!

Men jeg er 37+0 idag, så det er ret stort at nå der til :yay

Tillykke med endnu en milepæl... :yay

Men ja, jeg troede også at den der træthed kun var i 1. Trimester og ikke nu her... har det mange gange som om jeg er bare totalt kørt over selvom jeg nærmest ikke gør andet end at sove... nu må vores bebser også gerne snart komme ud til os :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM overstået :) tøsen står med hovedet nedaf, men ikke fast endnu, pg de har skønnet hende til 2600 g. Alt er lige som det skal være :D

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM overstået :) tøsen står med hovedet nedaf, men ikke fast endnu, pg de har skønnet hende til 2600 g. Alt er lige som det skal være :D

Dejligt og velkommen i vente teamet her... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt og tung i kroppen idag. Jeg har gået den langsomste tur nogensinde med mine hunde, og nu er jeg helt flad. Pyh det bliver vist nogle lange dage/uger de sidste!

Men jeg er 37+0 idag, så det er ret stort at nå der til :yay

Sådan har jeg også haft det siden lørdag hvor jeg gik på barsel. I dag er det meste af dagen brugt på sofaen godt nok uden at sove men jeg er stadig helt færdig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med endnu en milepæl... :yay

Men ja, jeg troede også at den der træthed kun var i 1. Trimester og ikke nu her... har det mange gange som om jeg er bare totalt kørt over selvom jeg nærmest ikke gør andet end at sove... nu må vores bebser også gerne snart komme ud til os :glad

Ja tak ;)

Men det smarte er så at vi er vant til at være lidt i søvn underskud ;) idag har jeg været vågen siden kl 5! Så irriterende, for så kommer jeg nok ikke uden om en middagslur, og syntes jeg har mange ting jeg gerne vil nå, nu hvor der er 20 dage til termin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det siden lørdag hvor jeg gik på barsel. I dag er det meste af dagen brugt på sofaen godt nok uden at sove men jeg er stadig helt færdig :(

Håber du bare lige skal hvile lidt ud oven på arbejdet.. Sådan havde jeg det ihvertfald gang med Dicte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du bare lige skal hvile lidt ud oven på arbejdet.. Sådan havde jeg det ihvertfald gang med Dicte

Det håber jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle i skønne

Jeg har virkelig fået forsømt denne gruppe meget, hvilket jeg er ærgelig over, men mange ting er sket.

Gik først på barsel 4 uger før, så overskud har virkelig manglet. Derudover har vi for ca. 1 måned sien købt kolonihavehus, som vi er ved at bygge færdig, så alt vores tid er gået derude.

Derudover ville vores skønne Celina se dagens lys i fredags (37+1) kl. 18:19 efter kun 4,5 timers fødsel.

Hun vejer 2774 g. og er 53 cm.

Hun var lidt medtaget efter fødslen, som gjorde hun skulle have noget ilt/cepap, men kunne selv trække vejret ordentligt fra omkring midnat.

Vi har begge to været lidt under kontrol, da diverse tal ikke var i orden, men det viste sig ikke at være noget, så vi har begge det godt efter omstændighederne

Vi bliver udskrevet i dag. Bliver spændende at komme hjem og pludselig være 3 nu

Håber alle I andre har det godt. Har ikke haft oversud til at læse alt hvad jeg er gået glip af.

Held og lykke til alle I andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle i skønne

Jeg har virkelig fået forsømt denne gruppe meget, hvilket jeg er ærgelig over, men mange ting er sket.

Gik først på barsel 4 uger før, så overskud har virkelig manglet. Derudover har vi for ca. 1 måned sien købt kolonihavehus, som vi er ved at bygge færdig, så alt vores tid er gået derude.

Derudover ville vores skønne Celina se dagens lys i fredags (37+1) kl. 18:19 efter kun 4,5 timers fødsel.

Hun vejer 2774 g. og er 53 cm.

Hun var lidt medtaget efter fødslen, som gjorde hun skulle have noget ilt/cepap, men kunne selv trække vejret ordentligt fra omkring midnat.

Vi har begge to været lidt under kontrol, da diverse tal ikke var i orden, men det viste sig ikke at være noget, så vi har begge det godt efter omstændighederne

Vi bliver udskrevet i dag. Bliver spændende at komme hjem og pludselig være 3 nu

Håber alle I andre har det godt. Har ikke haft oversud til at læse alt hvad jeg er gået glip af.

Held og lykke til alle I andre.

Tillykke :balloons

Pøj pøj med det hele. Lyder som en travl tid I har haft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle i skønne

Jeg har virkelig fået forsømt denne gruppe meget, hvilket jeg er ærgelig over, men mange ting er sket.

Gik først på barsel 4 uger før, så overskud har virkelig manglet. Derudover har vi for ca. 1 måned sien købt kolonihavehus, som vi er ved at bygge færdig, så alt vores tid er gået derude.

Derudover ville vores skønne Celina se dagens lys i fredags (37+1) kl. 18:19 efter kun 4,5 timers fødsel.

Hun vejer 2774 g. og er 53 cm.

Hun var lidt medtaget efter fødslen, som gjorde hun skulle have noget ilt/cepap, men kunne selv trække vejret ordentligt fra omkring midnat.

Vi har begge to været lidt under kontrol, da diverse tal ikke var i orden, men det viste sig ikke at være noget, så vi har begge det godt efter omstændighederne

Vi bliver udskrevet i dag. Bliver spændende at komme hjem og pludselig være 3 nu

Håber alle I andre har det godt. Har ikke haft oversud til at læse alt hvad jeg er gået glip af.

Held og lykke til alle I andre.

Stort tillykke med lille Celina :glad godt i har det godt nu... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle i skønne

Jeg har virkelig fået forsømt denne gruppe meget, hvilket jeg er ærgelig over, men mange ting er sket.

Gik først på barsel 4 uger før, så overskud har virkelig manglet. Derudover har vi for ca. 1 måned sien købt kolonihavehus, som vi er ved at bygge færdig, så alt vores tid er gået derude.

Derudover ville vores skønne Celina se dagens lys i fredags (37+1) kl. 18:19 efter kun 4,5 timers fødsel.

Hun vejer 2774 g. og er 53 cm.

Hun var lidt medtaget efter fødslen, som gjorde hun skulle have noget ilt/cepap, men kunne selv trække vejret ordentligt fra omkring midnat.

Vi har begge to været lidt under kontrol, da diverse tal ikke var i orden, men det viste sig ikke at være noget, så vi har begge det godt efter omstændighederne

Vi bliver udskrevet i dag. Bliver spændende at komme hjem og pludselig være 3 nu

Håber alle I andre har det godt. Har ikke haft oversud til at læse alt hvad jeg er gået glip af.

Held og lykke til alle I andre.

 

Stort tillykke med Celina! :loveshower  :balloons

Godt at høre at I begge har det godt nu. Det var en hurtig fødsel. Var det en god oplevelse?

 

Puha, det lyder godt nok til, at I har haft nok at se til. Ja, det var ikke meget barsel, du nåede at have, inden hun kom til verden. Nu bliver det så jeres lille datter, I skal koncentrere jer om i stedet. :)

 

Jeg er 34+5 i dag og går på barsel om en uges tid - og glæææder mig! Så Lillepigen må meget gerne blive derinde nogle uger endnu. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den bette!

Og dejligt I begge har det godt nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også været på besøg på sygehuset, både på fødegangen, barselsgangen og patienthotellet og kæresten har helt styrvpå hvor alt er :D

Der er virkelig ikke længe igen nu!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det skal vi torsdag. Bliver rart lige at få styr på det.

 

I aften/i morgen bliver min svigerinde sat i gang.. Er jaloux over det ikke er mig :D Selvom jeg ikke ønsker at blive sat i gang. Men gad virkelig godt at det snart var ovre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det skal vi torsdag. Bliver rart lige at få styr på det.

Jeg synes det var rigtig rart at se, og ikke mindst at kæresten var med så han har styr på alt det praktiske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER