Barbamama

Hvad hader din mand ved dig?

58 indlæg i dette emne

Min ret klamme vane med, at hvis han får en bums på ryggen, så vil jeg gerne klemme den (og nogle gange glemmer jeg at spørge om lov først) :badgirl

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, der er vist mange ting der kunne komme på denne liste.. Men hvis jeg lige skal nævne lidt:

 

- Jeg RODER :blush han er særligt træt af at jeg er så dårlig til at rydde op efter mig selv i køkkenet. Det flyder med potter og pander, hver gang jeg laver mad. Og i soveværelset hober mit beskidte tøj sig op i et hjørne indtil jeg får taget mig sammen til at få slæbt bunken ud i vasketøjskurven.

- Jeg smider skræller og madrester i vasken, når jeg laver mad og er ikke altid lige god til at huske at tømme vasken igen bagefter.

- Når han beder mig om at gøre noget, kan der gå meeeget lang tid før jeg får det gjort. Et eksempel var en flyttekasse med noget af mit vintertøj i fra sidste år, som han havde fundet frem til mig for at jeg kunne tage det ud jeg ville bruge denne vinter. Så ville han sætte den tilbage på plads bagefter. Den stod på gulvet i soveværelset i 2 ½ uge før jeg fik taget mig sammen til at kigge den igennem!

- Jeg gentager migselv og har svært ved at slippe et emne. Når jeg fx skal forklare ham noget, som jeg er lidt ked af (ved ham fx) og han siger at nu har han forstået det, så kan jeg godt lige blive ved lidt endnu, fordi jeg ikke synes jeg fik forklaret mig godt nok første gang eller kom hele vejen rundt om det jeg ville sige... hvilket ender med at han bliver voldsomt irriteret på mig... ups :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, der er vist mange ting der kunne komme på denne liste.. Men hvis jeg lige skal nævne lidt:

 

- Jeg RODER :blush han er særligt træt af at jeg er så dårlig til at rydde op efter mig selv i køkkenet. Det flyder med potter og pander, hver gang jeg laver mad. Og i soveværelset hober mit beskidte tøj sig op i et hjørne indtil jeg får taget mig sammen til at få slæbt bunken ud i vasketøjskurven.

- Jeg smider skræller og madrester i vasken, når jeg laver mad og er ikke altid lige god til at huske at tømme vasken igen bagefter.

- Når han beder mig om at gøre noget, kan der gå meeeget lang tid før jeg får det gjort. Et eksempel var en flyttekasse med noget af mit vintertøj i fra sidste år, som han havde fundet frem til mig for at jeg kunne tage det ud jeg ville bruge denne vinter. Så ville han sætte den tilbage på plads bagefter. Den stod på gulvet i soveværelset i 2 ½ uge før jeg fik taget mig sammen til at kigge den igennem!

- Jeg gentager migselv og har svært ved at slippe et emne. Når jeg fx skal forklare ham noget, som jeg er lidt ked af (ved ham fx) og han siger at nu har han forstået det, så kan jeg godt lige blive ved lidt endnu, fordi jeg ikke synes jeg fik forklaret mig godt nok første gang eller kom hele vejen rundt om det jeg ville sige... hvilket ender med at han bliver voldsomt irriteret på mig... ups :blush

 

Jeg tror måske at du er mig :O... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand hader:

 

At jeg sjældent laver mad (jeg forsøger dog at gøre det mere og mere)

At jeg ikke rengør/tømmer køkkenvasken (han har ikke noget i mod at man bruger den som skraldespand, det gør han også selv - men når man har taget opvasken, så må der ikke ligge små madrester i risten)

At jeg spiser LCHF - men han accepterer det dog ;)

At jeg ikke har lige så stor sex-nysgerrighed som han har

 

Bum bum, sikkert mere jeg ikke kan komme i tanke om/ved noget om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lidt for gode hukommelse...0:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, der er vist mange ting der kunne komme på denne liste.. Men hvis jeg lige skal nævne lidt:

- Jeg RODER :blush han er særligt træt af at jeg er så dårlig til at rydde op efter mig selv i køkkenet. Det flyder med potter og pander, hver gang jeg laver mad. Og i soveværelset hober mit beskidte tøj sig op i et hjørne indtil jeg får taget mig sammen til at få slæbt bunken ud i vasketøjskurven.

- Jeg smider skræller og madrester i vasken, når jeg laver mad og er ikke altid lige god til at huske at tømme vasken igen bagefter.

- Når han beder mig om at gøre noget, kan der gå meeeget lang tid før jeg får det gjort. Et eksempel var en flyttekasse med noget af mit vintertøj i fra sidste år, som han havde fundet frem til mig for at jeg kunne tage det ud jeg ville bruge denne vinter. Så ville han sætte den tilbage på plads bagefter. Den stod på gulvet i soveværelset i 2 ½ uge før jeg fik taget mig sammen til at kigge den igennem!

- Jeg gentager migselv og har svært ved at slippe et emne. Når jeg fx skal forklare ham noget, som jeg er lidt ked af (ved ham fx) og han siger at nu har han forstået det, så kan jeg godt lige blive ved lidt endnu, fordi jeg ikke synes jeg fik forklaret mig godt nok første gang eller kom hele vejen rundt om det jeg ville sige... hvilket ender med at han bliver voldsomt irriteret på mig... ups :blush

Er vi i familie? Du beskriver jo mig på en prik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, der er vist mange ting der kunne komme på denne liste.. Men hvis jeg lige skal nævne lidt:

- Jeg RODER :blush han er særligt træt af at jeg er så dårlig til at rydde op efter mig selv i køkkenet. Det flyder med potter og pander, hver gang jeg laver mad. Og i soveværelset hober mit beskidte tøj sig op i et hjørne indtil jeg får taget mig sammen til at få slæbt bunken ud i vasketøjskurven.

- Jeg smider skræller og madrester i vasken, når jeg laver mad og er ikke altid lige god til at huske at tømme vasken igen bagefter.

- Når han beder mig om at gøre noget, kan der gå meeeget lang tid før jeg får det gjort. Et eksempel var en flyttekasse med noget af mit vintertøj i fra sidste år, som han havde fundet frem til mig for at jeg kunne tage det ud jeg ville bruge denne vinter. Så ville han sætte den tilbage på plads bagefter. Den stod på gulvet i soveværelset i 2 ½ uge før jeg fik taget mig sammen til at kigge den igennem!

- Jeg gentager migselv og har svært ved at slippe et emne. Når jeg fx skal forklare ham noget, som jeg er lidt ked af (ved ham fx) og han siger at nu har han forstået det, så kan jeg godt lige blive ved lidt endnu, fordi jeg ikke synes jeg fik forklaret mig godt nok første gang eller kom hele vejen rundt om det jeg ville sige... hvilket ender med at han bliver voldsomt irriteret på mig... ups :blush

:lol

- at jeg snakker for meget

- at jeg fylder i sengen, og at han ikke må ligge med det ene ben på mig

- at jeg retter hans grammatiske fejl og forkerte sangtekster

:ditto til det hele, undtagen måske det med at få ordnet noget, når man bliver bedt om det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, der er vist mange ting der kunne komme på denne liste.. Men hvis jeg lige skal nævne lidt:

- Jeg RODER :blush han er særligt træt af at jeg er så dårlig til at rydde op efter mig selv i køkkenet. Det flyder med potter og pander, hver gang jeg laver mad. Og i soveværelset hober mit beskidte tøj sig op i et hjørne indtil jeg får taget mig sammen til at få slæbt bunken ud i vasketøjskurven.

- Jeg smider skræller og madrester i vasken, når jeg laver mad og er ikke altid lige god til at huske at tømme vasken igen bagefter.

- Når han beder mig om at gøre noget, kan der gå meeeget lang tid før jeg får det gjort. Et eksempel var en flyttekasse med noget af mit vintertøj i fra sidste år, som han havde fundet frem til mig for at jeg kunne tage det ud jeg ville bruge denne vinter. Så ville han sætte den tilbage på plads bagefter. Den stod på gulvet i soveværelset i 2 ½ uge før jeg fik taget mig sammen til at kigge den igennem!

- Jeg gentager migselv og har svært ved at slippe et emne. Når jeg fx skal forklare ham noget, som jeg er lidt ked af (ved ham fx) og han siger at nu har han forstået det, så kan jeg godt lige blive ved lidt endnu, fordi jeg ikke synes jeg fik forklaret mig godt nok første gang eller kom hele vejen rundt om det jeg ville sige... hvilket ender med at han bliver voldsomt irriteret på mig... ups :blush

Er du i familie med J? :o

det er alle de små gener der irriterer mig ved ham, du beskrev der.

Jeg har dog lært at små-elske dem sidenhen og fundet mig i, at DEN gamle hund, bare ikke lære nye tricks :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg går med sko indenfor nogle gange "hvis jeg liiiige skal noget" han kan overhovedet ikke ha det. Ha ha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At jeg roder. Og at mit rod ligger over alt.

- At jeg har for mange ting. Og ikke bare vil smide alt ud.

- At jeg kan være noget så uenig med ham, uden at kunne komme med lige den rette argument for at afslutte diskussionen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, dejligt at høre der er mange andre som mig! :P så får jeg det lidt bedre med mine fejl :rolleyes

 

Jeg kan også tilføje en gammel ting, som han førhen var meget træt af (men som jeg nu endelig har ændret på). Jeg nægtede at lægge hans t-shirts og trøjer sammen på HANS måde og lagde dem i stedet sammen på MIN måde (som han selvfølgelig hadede). Hvilket resulterede i at jeg ikke lagde hans trøjer sammen, men bare lagde dem i en bunke til ham, så han selv kunne lægge dem sammen. Efter en 6-7 år sammen har jeg så bøjet mig og er begyndt at lægge dem sammen på hans måde, og det har jeg nu gjort i et par år nu :P (vi har været sammen i 8½ år nu).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han HADER at jeg er så ringe til at slukke lyset efter mig, og at jeg insisterer på at lufte ud ind imellem, selv om vi har genvex i hele huset. Og så hader han at jeg bliver ved med at bruge penge på professionelle fotograferinger og billeder. Generelt hader han når jeg gør noget der koster penge :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når jeg beder ham om et eller andet, så mener jeg NU, ikke når han synes han har tid.. :D

Når han kam mærke jeg er i skidt humør, og han spørger hvad der er galt, så svarer jeg altid 'Ikke noget'.. :rolleyes Den stakkels mand er jo ikke synsk, men altså... Man er jo ikke altid lige rationel! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg synes det er hyggeigt at ligge i sengen om morgen, istedet for at stå op lige med det samme som vækkeuret ringer. 

At jeg sætte mobilen til en halv time før jeg skal op for at ligge i sengen en halv time extra. 

At jeg er så dårlig til at have orden at mine ting ofte bliver væk

At jeg har det rodet på mit kontor. 

At jeg er en frysepind, så vi er tit unige om hvordan temperaturen skal være herhjemme

At jeg ikke altid hører efter hvad han snakker om når han snakket om menuen på hans arbejde

At jeg er spiller mobilspil, når han er hjemme. 

At jeg tit glemmer ting

At jeg mener vi skal en masse på en hans fridage. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg synes det er hyggeigt at ligge i sengen om morgen, istedet for at stå op lige med det samme som vækkeuret ringer.

At jeg sætte mobilen til en halv time før jeg skal op for at ligge i sengen en halv time extra.

At jeg er så dårlig til at have orden at mine ting ofte bliver væk

At jeg har det rodet på mit kontor.

At jeg er en frysepind, så vi er tit unige om hvordan temperaturen skal være herhjemme

At jeg ikke altid hører efter hvad han snakker om når han snakket om menuen på hans arbejde

At jeg er spiller mobilspil, når han er hjemme.

At jeg tit glemmer ting

At jeg mener vi skal en masse på en hans fridage.

Kunne min mand også skrive under på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at jeg retter hans grammatiske fejl når vi skændes

- at jeg afbryder når vi skændes

- at jeg er så lidt huslig i forhold til ham (rollerne er seriøst byttet om hos os, og jeg er sikker på jeg skulle have været en dreng eller noget :-/ )

- at jeg fylder top på skraldespanden i stedet for at skifte den

- at jeg fælder

- at jeg snorker

- at jeg roder som det vildeste

- at jeg kan fokusere 100% på mit firma men kan glemme alt om ham, forhold etc...

- og MANGE, MANGE FLERE

Jeg har en fantastisk mand!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke ser mig selv som han ser mig

At jeg hader mig selv

Men på den anden side så kan han genkende det ved sig selv.. Det med at man ikke synes man er god nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har selv sagt, at han ville ønske, at jeg bare engang imellem gad at folde mit tøj sammen efter vask... yes ladies... jeg er ikke huslig! Og hadetjansen er at vaske/tørre/hænge/folde tøj hahaha

Tror gerne, at han så, at jeg hjalp mere til på den front.

Så synes han garanteret, at jeg snakker for meget til tider.

Ved også, at det irriterer ham, at jeg ofte har energi, og temperament, som et barn.

Og mest af alt, tror jeg, at han hader, når jeg kritiserer mig selv.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe god tråd :D
Min kæreste er ikke særlig glad for at:
- det ligner der er sprunget en bombe i vores walk in / sminke rum når jeg har gjort mig klar.
-at han finder mine hårnåle alle vegne

- at jeg glemmer at sætte låget på/ikke sætter det ordentlig på (cremer,olie,krydderi,saftevand osv) så nu har vi en bødekasse på 5 kr hver gang jeg glemmer det, for han er ret træt af at spilde udover sig. bødekassen hjælper ikke, gør det stadig og glemmer at indbetale haha

- at jeg hele tiden skal skynde på ham når vi skal ud af døren, men alligevel ender det med han venter på mig
- at jeg griner når han slår sin tå f.eks.

-at jeg slår og skælder ud i søvne (det er jeg heller ikke fan af jeg gør, men kan jo ikk gøre for det)ormt

-at jeg er enormt dårlig til at tage i mod komplimenter, for hvis jeg ikke mener jeg er pæn, skal han bestemt ikke sige jeg er det
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg når jeg spiser er det åbenbart meget højlydt. Jeg må have tynde kinder, men det er i hvert fald et kæmpe irritations moment for ham xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg retter hans grammatikfejl, tale fejl, og bare generelt sproglige og skriftlige fejl.

At jeg bruger mange penge på at købe ligegyldige ting til vores hunde.

At jeg roder helt vildt, men til gengæld er maniac når det kommer til rengøring.

;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også, at han hader mig inderligt, når jeg tvinger ham med ud at købe tøj (især bukser hader han). Nogle gange stikker han af fra mig, så kan jeg finde ham udenfor butikken :D 

Han hader virkelig også, når vi skal nogle steder, og jeg så lægger tøj frem til ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke nogen mand. Men hvis jeg havde så ville han elske alt ved mig da jeg er ganske elskelig :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke nogen mand. Men hvis jeg havde så ville han elske alt ved mig da jeg er ganske elskelig :toot

Måske vil han dog være træt af at dele sit barbergrej med dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At jeg har for mange ting. Og ikke bare vil smide alt ud.

 

Haha, sidder og læser lidt op for manden herinde fra og da jeg nåede til denne, nærmest brølede han "JAAA". Så det må nok blive et :ditto til den.

Derudover:

 

- At jeg er dårlig til at lave mad (i hans optik, jeg kan godt selv lide min mad, nå).

- At jeg retter på hans grammatik eller ting han siger forkert.

- At jeg er for lang tid om at blive klar og altid "nusser rundt".

- At jeg snorker og fylder i sengen (der er så stor uenighed herhjemme om hvem det faktisk er der fylder i sengen :rolleyes )

- Hvis jeg er kommet til at lave planer der involverer ham, uden at have spurgt ham først, som f.eks. at invitere familien på besøg.

- At jeg roder lige så meget som ham selv (det er et gensidigt irritationsmoment for os begge).

- At jeg griner nervøst hvis han slår sig eller bliver sur over noget.

- At jeg kun hører efter med et halvt øre, når han taler om noget som jeg synes er kedeligt :whistling

- Når jeg snakker for meget (for meget er i hans bog ikke særlig meget) om pb og babyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER