malou

Babyalarm

31 indlæg i dette emne

Hej

Overskriften siger det hele.

Hvilken babyalerm har i valgt og hvad er jeres erfaringer?

Jeg har læst meget godt om Philips, men syntes godt nok at den store firkant er uhandy at skulle have med i tasken. Og så skulle den bruge MANGE batterier.

Vil godt have en hvor begge dele er genopladelig, men den eneste jeg umiddelbart kan finde er Supernavo og den har min svigerinde. Og hun er bestemt ikke begejstret.

Så hjælp please... den behøver ikke koste en formue :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har kun haft super Nova, de sorte til Tobias og den nye slags til Annika. Har været meget tilfredse med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang havde vi lige præcis Philips og de er store og klodsede, men de virker SUPER, stadig efter 7 år ;) De bliver nu brugt som et EKSTRA sæt som vi har stående fast hos min mor. (Prisen er OK til det man får for dem)

Men denne gang (altså for 1 års tid siden ;) ), var vi så heldige selv at kunne bestemme en barselsgave, så der valgte vi at ønske os Padwico 903 og er YDERST tilfredse med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en philips SCD510 med DECT teknologi. Og vi er vildt glade for den. :) Den er stabil og forældrenheden har overlevet at blive tabt mange gange :blush

Babyenheden er faktisk ikke så stor igen, jeg synes i hvert fald ikke den fylder alverden. Der kan sættes 4 stk. AA batterier i babyenheden og 2 stk. AAA batterier i forældreenheden, og de holder længe (Selvfølgelig alt efter hvilken kvalitet batteri du køber). Vi har så investeret i nogle gode genopladelige batterier, så vi har ikke den store udgift til batterier. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang havde vi lige præcis Philips og de er store og klodsede, men de virker SUPER, stadig efter 7 år ;) De bliver nu brugt som et EKSTRA sæt som vi har stående fast hos min mor. (Prisen er OK til det man får for dem)

Men denne gang (altså for 1 års tid siden ;) ), var vi så heldige selv at kunne bestemme en barselsgave, så der valgte vi at ønske os Padwico 903 og er YDERST tilfredse med dem.

Kan kun tilslutte mig ovenstående. Vi har Phillips fast på babyværelset og bruger Padwico til at tage med. De er super begge to!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Padwico. Har lige fået nye batterier, men ellers er vi super glade for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres input :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en super nova, er super glad for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en philips 535 og den er vi rigtig glade for. Mht. har batterier så har vi købt nogle gode genopladelige nogle og det fungerer upåklageligt loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun haft super Nova, de sorte til Tobias og den nye slags til Annika. Har været meget tilfredse med dem.

:ditto :ditto

Har været fuldt ud tilfreds med vores

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har disse fra Phillips, og er super glade for dem :biglove

106h6vt.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har super nova, men har desværre haft en hel masse problemer med dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKEAs - billige og funktionelle; har aldrig haft problemer med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Super Nova og er yderst tilfredse med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er egentlig lidt glad for at jeg ikke behøver at skulle og købe nogle af den slags babyalarmer, for det virker som en større jungel....

Som hørehæmmet kan man få bevilligt nogle smarte personsøger-lignende babyalarmer, så dem skal jeg ha når det blir min tur... De vibrerer, når baby gir lyd fra sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har phillips stående fast på børneværelset og så har vi super nova til udflugter/barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der kender Neo Nate alarmerne?

Erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er egentlig lidt glad for at jeg ikke behøver at skulle og købe nogle af den slags babyalarmer, for det virker som en større jungel....

Som hørehæmmet kan man få bevilligt nogle smarte personsøger-lignende babyalarmer, så dem skal jeg ha når det blir min tur... De vibrerer, når baby gir lyd fra sig..

Det kan super Nova også. Man kan slå vibrator til forældre enheden. Smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan super Nova også. Man kan slå vibrator til forældre enheden. Smart :)

ja okay - smart nok...

Men jeg får det jo bevilliget af kommunen som et hjælpemiddel, så skal ikke selv ud og betale... Men det er bestemt smart at babyalarmerne har vibrator..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja okay - smart nok...

Men jeg får det jo bevilliget af kommunen som et hjælpemiddel, så skal ikke selv ud og betale... Men det er bestemt smart at babyalarmerne har vibrator..

Philips har det også sammen med lys-alarm, så mon ikke det er ved at være standard i dag?? Men en gratis baby-alarm skam man bestemt ikke sige nej til, de er dyre nok,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blot til orientering, en lille opsummering, på de mest anvendte babyalarmer: :rolleyes

Philips, Super Nova og Padwico!

__________________________________________________________________

Familieforøgelse kan være en dyr omgang.

Rabatten har derfor testet 3 babyalarmer, for at se hvilken der er bedst til prisen.

Test fra Rabatten d. 18. april 2007

De tre alarmer er:

Philips 361 til 499,-

Super Nova, til 999,-

Hoffer walkie-talkie med babyalarm funktion, til 249,-

Med hjælp fra nybagt moder Marianne tester Rabatten alarmernes modtageevne, om de bliver påvirket af andre radiosignaler, og til sidst hvor holdbare de er. Marianne vælger Philips 361 som Rabattens testvinder. Man behøver altså ikke nødvendigvis at give flere tusinde kroner for en god babyalarm.

Kilde: http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2007/0418154251.htm

__________________________________________________________________

Link til babyalarmer:

http://www.elgiganten.dk/search?webform-id=WFSimpleSearch&DefaultButton=findSimple&remove_All=true&WFSimpleSearch_NameOrID=babyalarm

http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=babyalarm

http://www.babysam.dk/Pages/Search.aspx?search=babyalarm

http://www.onskeborn.dk/Sog.aspx?q=babyalarm

http://addmore.ipapercms.dk/kb_katalog_2011/kb_katalog_2011/ (side 78)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da også lige tilføje at vi først havde en analog Phillips Avent, og den var ELENDIG! Vi købte så en digital Phillips Avent, efter jeg havde læst lidt om fordelene ved en digital alarm.... Og den fungerer fantastisk, og er totalt pålidelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Padwico 938 er super lækker og har begge ladere, kører meget langt på en opladning

Det er fedt de er så små og uden antenne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Padwico 938 er super lækker og har begge ladere, kører meget langt på en opladning

Det er fedt de er så små og uden antenne

Enig - vi er også glade for vores Padwico'er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste alt hvad jeg kunne finde af anmeldelser og tråde før vi fik vores søn og valgte den som folk oftest anbefalede (og brokede sig mindst over) - Padwico 938.

Det har vist sig at være et godt valg for os. De har altid fungeret upåklageligt, begge enheder er ret små og handy med en lang batteritid - og så har de fået nogle ordentlige gok gennem tiden når vores søn har smidt med den og de fungerer stadig upåklageligt.

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER