TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Røv! :(

Håber det hurtig er ovre :kram

Tak. Vi har gudskelov ingen planer før torsdag så det er jo heldigt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For f***** hvor er jeg træt af vi er helt tilbage til for flere måneder siden med det her putte-cirkus! <_< Den gang var det bare sådan men nu hvor vi har prøvet at hun selv faldt i søvn på 15-20 min uden vi sad der er det bare som at være sendt tilbage til start <_< og så sidder vi nu på en almindelig spisestuestol og ikke den gode lænestol som er flyttet i stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For f***** hvor er jeg træt af vi er helt tilbage til for flere måneder siden med det her putte-cirkus! <_< Den gang var det bare sådan men nu hvor vi har prøvet at hun selv faldt i søvn på 15-20 min uden vi sad der er det bare som at være sendt tilbage til start <_< og så sidder vi nu på en almindelig spisestuestol og ikke den gode lænestol som er flyttet i stuen.

:kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kiss

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For f***** hvor er jeg træt af vi er helt tilbage til for flere måneder siden med det her putte-cirkus! <_< Den gang var det bare sådan men nu hvor vi har prøvet at hun selv faldt i søvn på 15-20 min uden vi sad der er det bare som at være sendt tilbage til start <_< og så sidder vi nu på en almindelig spisestuestol og ikke den gode lænestol som er flyttet i stuen.

:kram2 :kiss styrke i jeres retning! Håber snart jeres puttepåstyr vender igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For f***** hvor er jeg træt af vi er helt tilbage til for flere måneder siden med det her putte-cirkus! <_< Den gang var det bare sådan men nu hvor vi har prøvet at hun selv faldt i søvn på 15-20 min uden vi sad der er det bare som at være sendt tilbage til start <_< og så sidder vi nu på en almindelig spisestuestol og ikke den gode lænestol som er flyttet i stuen.

Puttecirkus er bare rocker-hårdt. Håber det snart går den rigtige vej igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rod i vuggestuen...(smiley der ruller overbærende med øjnene)

Man skulle i sidste måned udfylde og aflevere en seddel for hvornår og om ens barn kom her i påsken.. den var ikke særlig godt lavet. Jeg læste den som "hvornår holder dit barn ferie - sæt kryds" og skulle åbenbart læses omvendt.. "hvornår kommer dit barn - sæt kryds". Så pædagogen var overrasket over at se os i dag... Men det var ikke noget problem og vi var åbenbart ikke de eneste der havde lavet samme fejl... Hehe. Typisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske vores lange putninger er ved at vende nu...

I aften er det anden aften i træk uden at det har taget mere end 10 min at putte Tobias...Han plejer ellers at kan tage op mod en time om at overgive sig...

Håber det fortsætter fremover da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smelter når Aksel siger "Ætter dig". Det er seriøst det allerbedste overhovedet at høre :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi igang med at fjerne sutteflasken, som i over et år har været fyldt med vand.. Han er godt nok ikke tilfreds. Nu har jeg klippet sutten helt i stykker, så måske hjælper det hvis han ser den.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smelter når Aksel siger "Ætter dig". Det er seriøst det allerbedste overhovedet at høre :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i morgen hører vi officelt til herinde, hvor er det vildt at min lille skat blir 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i morgen hører vi officelt til herinde, hvor er det vildt at min lille skat blir 1 år.

Stort tillykke med K og velkommen til :balloon (imorgen altså :p)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror måske vores lange putninger er ved at vende nu...

I aften er det anden aften i træk uden at det har taget mere end 10 min at putte Tobias...Han plejer ellers at kan tage op mod en time om at overgive sig...

Håber det fortsætter fremover da...

Hepper på ny stil :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smelter når Aksel siger "Ætter dig". Det er seriøst det allerbedste overhovedet at høre :biglove

Åhr :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i morgen hører vi officelt til herinde, hvor er det vildt at min lille skat blir 1 år.

Det er en stor dag! Tillykke! Og velkommen herinde :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nu nået til "(a) deeeet??!"- alderen :rolleyes

Jøsses, den får ikke for lidt... Self. Med pegefinger og det hele :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nu nået til "(a) deeeet??!"- alderen :rolleyes

Jøsses, den får ikke for lidt... Self. Med pegefinger og det hele :p

Det er så sjovt som de små spørge jørgener vil vide alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nu nået til "(a) deeeet??!"- alderen :rolleyes

Jøsses, den får ikke for lidt... Self. Med pegefinger og det hele :p

Hehe hvor fedt. Freya (13 måneder) peger utrolig meget rundt hele tiden - til tider fulgt med et "a"! (Svært at skrive lyden, men det skal i det tilfælde vidst betyde "hvad er det"? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nu nået til "(a) deeeet??!"- alderen :rolleyes

Jøsses, den får ikke for lidt... Self. Med pegefinger og det hele :p

Den er vi også igang med.... Igen :D Aksel spurgte nok mindst 20 gange på vej til vuggestuen imorges. Troede sgu vi var ovre den fase :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi igang med at fjerne sutteflasken, som i over et år har været fyldt med vand.. Han er godt nok ikke tilfreds. Nu har jeg klippet sutten helt i stykker, så måske hjælper det hvis han ser den.. :rolleyes

Hvornår har han fået den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sjovt som de små spørge jørgener vil vide alt

Hun peger til højre og venstre konstant og er vældig begejstret når jeg svarer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe hvor fedt. Freya (13 måneder) peger utrolig meget rundt hele tiden - til tider fulgt med et "a"! (Svært at skrive lyden, men det skal i det tilfælde vidst betyde "hvad er det"? :D

Det er ret sjovt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er vi også igang med.... Igen :D Aksel spurgte nok mindst 20 gange på vej til vuggestuen imorges. Troede sgu vi var ovre den fase :D

:Lol Luna på 3,5 har nu også et skrækkeligt spørge-jørgen-gen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Lol Luna på 3,5 har nu også et skrækkeligt spørge-jørgen-gen

Ha ha, rart at Aksel trods alt ikke er den eneste så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.