TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Hold nu kæft jeg er træt af søvn-hejs! :prik

Alt er bare gået fra at gå godt til at være skod! Begyndte putning for 45 min siden og hun karter stadig rundt mod tidligere "vi putter, går ud, måske ind en gang eller to og tumling sover". "Hele natten uden lyd" er blevet til "hvor mange gange græder hun og hvornår må vi omrokere sovepladser fordi hun ikke vil sove videre i egen seng"

Gider ikke mere! VIL-HAVE-SOVEDYGTIG-TUMLING-TILBAGE (hvordan F bliver det når næste Tiger kigger forbi?!?! :O)

:kram og så meget :ditto

Hvem fanden har taget min gode, søde nemme pige og givet mig et styk Mie der ikke vil sove/falde i søvn/vågner/vil sove hos mor/nægter bad/og græder ved aflevering. At levere tilbage min Mie mus med det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har verdens sejeste rejsetumling!

I går f.eks. i lufthavnen, gå ligeså fint med mig i hånden gennem milevis lang security kø, gå ligeså fint ombord i flyet og sætte sig så fint på sit sæde. Flyveturen var bare fin og spændende og lillemanden opførte sig eksemplarisk. Igen da vi lander går han ligeså fint igennem lufthavnen og bliver skiftet fra inderst til yderst uden at brokke sig (kom til at spilde noget vand på sig selv i flyet), og det er først da vi venter på bagagen han bliver utålmodig. Klapvognstur gennem lufthavnen accepteres til nød, men derefter føler han moderens skøre (og set i bakspejlet helt vildt dårlige) beslutning om at vi da går til bilen i stedet for at tage bussen. Vi går så 1½ km og han går hele vejen selv, vil ikke andet, men brokker sig heller ikke, og er bare så dygtig. Protesterer kun en lille smule over at skulle i autostolen (mest fordi vi jo havde sagt han skulle med bus, og det havde han ikke forstået før nu at han ikke kom i), men efter 15 min falder han i søvn og sover så hele vejen hjem! Kan så bæres fra autostol til seng og sover videre hele natten.

Ihh, moderen er stolt! Og den anden vej i torsdags gik næsten ligeså fint! Hvor er det vildt at min dreng er så stor at han kan gå fint hånd i hånd og generelt opføre sig pænt hoveddelen af tiden? Og at man kan snakke med ham og fortælle hvad man skal og han forstår det og glæder sig til det?

Han var pavestolt over at skulle fortælle i vuggestuen i dag at han havde været oppe i en rigtig flyvemaskine :loveshower

Hvor er han god :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram og så meget :ditto

Hvem fanden har taget min gode, søde nemme pige og givet mig et styk Mie der ikke vil sove/falde i søvn/vågner/vil sove hos mor/nægter bad/og græder ved aflevering. At levere tilbage min Mie mus med det samme

Leonora græd også ved aflevering i morges :(

Hvis jeg kigger efter nemme Mie, kigger du så efter nemme Leonora? De MÅ være her et sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora græd også ved aflevering i morges :(

Hvis jeg kigger efter nemme Mie, kigger du så efter nemme Leonora? De MÅ være her et sted?

Ja du kan tro jeg vil lede efter hende. De små piger altså - håber de bliver deres glade nemme jeg igen snart. Ellers så :boo

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du kan tro jeg vil lede efter hende. De små piger altså - håber de bliver deres glade nemme jeg igen snart. Ellers så :boo

Kæmpe :kram

Rigtig meget :boo

I dag rundede vi en time før hun fandt ro (antijinx!!) :(

Masser af :kram tilbage til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget :boo

I dag rundede vi en time før hun fandt ro (antijinx!!) :(

Masser af :kram tilbage til dig

Vi nåede også en time. Den er strid altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi nåede også en time. Den er strid altså :(

Og hun sover så ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hun sover så ikke :(

Åh :( håber hun overgiver sig og tager en vel nat i streg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer, SDB og Tumlepigen.

Nogen gange er jeg helt "glad" for at jeg aldrig har prøvet at have gode nætter med Liff... Jeg har ikke sovet en hel nat.. Ja, eller bare 5-6 timer i træk, uden afbrydelser i over 1år.

Men hun er 7-9-13 ikke ked om natten... Hun vil bare ligge tæt og "babse" det meste af natten. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer, SDB og Tumlepigen.

Nogen gange er jeg helt "glad" for at jeg aldrig har prøvet at have gode nætter med Liff... Jeg har ikke sovet en hel nat.. Ja, eller bare 5-6 timer i træk, uden afbrydelser i over 1år.

Men hun er 7-9-13 ikke ked om natten... Hun vil bare ligge tæt og "babse" det meste af natten. :rolleyes

Tak søde. Man bliver så forvent med gode nætter lyn hurtigt. Selvom det nu stadig er de fleste nætter hun er vågen, plejer det at gå hurtigt. Nu er det både lange vågen tider og træls putning. Føler vi er tilbage hvor vi var for 6-7 måneder siden. Og orker ikke at bruge timer på putning, når hver aften kræver man også åbner computeren og arbejder :( suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde. Man bliver så forvent med gode nætter lyn hurtigt. Selvom det nu stadig er de fleste nætter hun er vågen, plejer det at gå hurtigt. Nu er det både lange vågen tider og træls putning. Føler vi er tilbage hvor vi var for 6-7 måneder siden. Og orker ikke at bruge timer på putning, når hver aften kræver man også åbner computeren og arbejder :( suk

Øv øv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer, SDB og Tumlepigen.

Nogen gange er jeg helt "glad" for at jeg aldrig har prøvet at have gode nætter med Liff... Jeg har ikke sovet en hel nat.. Ja, eller bare 5-6 timer i træk, uden afbrydelser i over 1år.

Men hun er 7-9-13 ikke ked om natten... Hun vil bare ligge tæt og "babse" det meste af natten. :rolleyes

Tak for kram! Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være med så meget afbrudt søvn over så lang tid :wacko

Som SDB skriver bliver man hurtigt forvænt = dårlig søvn virker hårdere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i øvrigt godt snart ønske mig en snot- og hostefri tumling!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram! Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være med så meget afbrudt søvn over så lang tid :wacko

Som SDB skriver bliver man hurtigt forvænt = dårlig søvn virker hårdere.

Lige nu overlever Vi bare med fri mælkebar om natten og så håber jeg VIRKELIG st ørelægen siger DRÆN HURTIGST MULIGT d. 28. Når Vi skal derop... For er 97% sikker på st det er det der driller hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Mor: Hmm, du fiser.. Trænger du til at lave prut?

Søn: Jeg ingenting lave prut i dag mor... Det' først i morgen..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i øvrigt godt snart ønske mig en snot- og hostefri tumling!

:ditto

Jeg er begyndt at overveje om freya overhovedet kan huske hvordan det er at være fri for snotnæse hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Mor: Hmm, du fiser.. Trænger du til at lave prut?

Søn: Jeg ingenting lave prut i dag mor... Det' først i morgen..!

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg er begyndt at overveje om freya overhovedet kan huske hvordan det er at være fri for snotnæse hele tiden...

Jeg tror Leonora tror at blive tørret om næsen er på linie med at spise og sove :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør næsten ikke skrive det, men...

Noah har slet ikke været ude af sin seng siden han blev puttet! Det er første gang siden vi pillede den ene side af tremmesengen :Yay Troede aldrig vi ville nå hertil...

Og i nat sov han igennem hele natten. Uden at vågne eller falde ud af sengen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skifter man til sommer dynen i voksiposen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. jeg vil godt nominere mig selv som dagens opfindsomme mor. 
Elliot er forkølet og nægter pure at vi giver ham næsespray.. Idag da han skulle puttes fortalte jeg ham et laaaangt eventyr om prinsesse mor, som var så forkølet og gik til heksen som lavede heksebryg som hjælper. Nu blev han helt sur fordi han kun måtte få heksebryg i næsen to gange :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. jeg vil godt nominere mig selv som dagens opfindsomme mor. 

Elliot er forkølet og nægter pure at vi giver ham næsespray.. Idag da han skulle puttes fortalte jeg ham et laaaangt eventyr om prinsesse mor, som var så forkølet og gik til heksen som lavede heksebryg som hjælper. Nu blev han helt sur fordi han kun måtte få heksebryg i næsen to gange :D :lol

 

Godt fundet på. Det lyder som et emne til en børnebog ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp:

Er der mon en herinde med en tumling på 13-14 måneder, der gider måle hånden fra håndled (i bukket) til spidsen af langemand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp:

Er der mon en herinde med en tumling på 13-14 måneder, der gider måle hånden fra håndled (i bukket) til spidsen af langemand?

Hvad skal det bruges til? Liff er jo 14mdr. Korrigeret omend lidt lille... Kan hun bruges?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tør næsten ikke skrive det, men...

Noah har slet ikke været ude af sin seng siden han blev puttet! Det er første gang siden vi pillede den ene side af tremmesengen :Yay Troede aldrig vi ville nå hertil...

Og i nat sov han igennem hele natten. Uden at vågne eller falde ud af sengen :glad

Og måske det gentager sig i aften :Yay han har i hvert fald ikke været ude endnu :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.