TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Tager da lige prisen som dårligste mor ever! :(

Liff faldt ned fra puslebordet her for lidt siden :boo

Et styk pigebarn nu med mega bule og blåt mærke i panden!

:kram2 det kan ske for selv den bedste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 det kan ske for selv den bedste :kiss

Det er bare tankeløshed og naivitet fra min side... :( øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare tankeløshed og naivitet fra min side... :( øv altså!

Håber du er okay søde Sara :kram2 er sikker på liff er og det var værst for dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager da lige prisen som dårligste mor ever! :(

Liff faldt ned fra puslebordet her for lidt siden :boo

Et styk pigebarn nu med mega bule og blåt mærke i panden!

Åh, ikke sjovt :(

:kram til jer begge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde Leonora relativt høj feber og sov på under 10 min.

I dag er hun ret frisk og har indtil nu brugt op lid 30 min på at snakke, sidde, bonke hovedet ind i tremmerne, lege med sutter.

Kan man ikke købe kombinationen af rask barn OG nem putning?!? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går havde Leonora relativt høj feber og sov på under 10 min.

I dag er hun ret frisk og har indtil nu brugt op lid 30 min på at snakke, sidde, bonke hovedet ind i tremmerne, lege med sutter.

Kan man ikke købe kombinationen af rask barn OG nem putning?!? :chin:

:kram - altså hvis du finder ud af hvor så smid lige et link i min retning ikk :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du er okay søde Sara :kram2 er sikker på liff er og det var værst for dig :kiss

Hun har ikke slået hånden helt af mig i hvert fald :blush jeg er OK, men har røvdårlig samvittighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, ikke sjovt :(

:kram til jer begge!

Tak! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har ikke slået hånden helt af mig i hvert fald :blush jeg er OK, men har røvdårlig samvittighed!

 

 

Godt hun stadig gerne vil sin mor. Pak du den dårlige samvittighed væk, den gavner ingen, og næste gang ved du at hende lille Liff er en bølle der skal holdes øje med :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt hun stadig gerne vil sin mor. Pak du den dårlige samvittighed væk, den gavner ingen, og næste gang ved du at hende lille Liff er en bølle der skal holdes øje med :kiss

Ja, det er hun godt nok! :o hun bliver kamp til stegen mht. At lave ulykker! Hun kravler jo op, hvor hun kan!

Tak, skal prøve at gemme den væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram - altså hvis du finder ud af hvor så smid lige et link i min retning ikk :kiss

Will do.

Hun sover stadig ikke <_< Så nu tænker jeg også håbløs nat og jeg er røv-træt selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er hun godt nok! :o hun bliver kamp til stegen mht. At lave ulykker! Hun kravler jo op, hvor hun kan!

Tak, skal prøve at gemme den væk!

Det er forfærdeligt når de gør det - hilsen en mor som har været hos vagtlægen flere weekender fordi Mie har været for modig og jeg har været for langsom  :boo  :oops  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er hun godt nok! :o hun bliver kamp til stegen mht. At lave ulykker! Hun kravler jo op, hvor hun kan!

Tak, skal prøve at gemme den væk!

Sådan en har vi også fået denne gang :O :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Will do.

Hun sover stadig ikke <_< Så nu tænker jeg også håbløs nat og jeg er røv-træt selv...

Ej for pokker da :kram 

 

Håber hun snart overgiver sig. Her er der ro - bortset fra en masse hosten  :(  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har vi også fået denne gang :o :rolleyes

 

SHIT hvis de bliver frækkere ved nr. 2 så skal vi helt sikkert ikke have flere med hende her. Altså havde hun været en dreng havde hun været en ren Emil fra Lønneberg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker da :kram

Håber hun snart overgiver sig. Her er der ro - bortset fra en masse hosten :( :wacko

Jep <_<

Håber der faldet ro over hosten :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SHIT hvis de bliver frækkere ved nr. 2 så skal vi helt sikkert ikke have flere med hende her. Altså havde hun været en dreng havde hun været en ren Emil fra Lønneberg

Tja, det har er gjort herhjemme men nu har Filippa på ingen måde været fræk/modig/dumdristig, så det kan nok ikke regnes med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SHIT hvis de bliver frækkere ved nr. 2 så skal vi helt sikkert ikke have flere med hende her. Altså havde hun været en dreng havde hun været en ren Emil fra Lønneberg

Der ER altså noget bøllet over nr. 2- flere har kommenteret, at Milan da burde have hedder Emil, det ville passe bedre - og Sorry to Say, vi giver dem lidt ret ;) Han er All over og laver narrestreger som Melissa ALDRIG har gjort :rolleyes

Men modsat så kan Mie jo være vildbasse hos jer og den næste stille og rolig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ER altså noget bøllet over nr. 2- flere har kommenteret, at Milan da burde have hedder Emil, det ville passe bedre - og Sorry to Say, vi giver dem lidt ret ;) Han er All over og laver narrestreger som Melissa ALDRIG har gjort :rolleyes

Men modsat så kan Mie jo være vildbasse hos jer og den næste stille og rolig :D

Hihi ja der er vel håb for at en 2'er har mindre at faderens krudt i numsen  :D

 

Ej hun er sgu skøn, men man keder sig virkelig aldrig, for hun er bare overalt, og så er hun samtidig bare alt alt for klog og regner tingene lynhurtigt ud.

 

Faderens krudt i måsen og moderens udspekulerethed er farlig  :P  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forfærdeligt når de gør det - hilsen en mor som har været hos vagtlægen flere weekender fordi Mie har været for modig og jeg har været for langsom :boo :oops :shooter

Ej, puha! Hader at være til vagtlæge!

Og :kram2 til dig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har vi også fået denne gang :O :rolleyes

Jeg skal ha et øje på hver finger mht. Liff! Det er lidt vildt altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SHIT hvis de bliver frækkere ved nr. 2 så skal vi helt sikkert ikke have flere med hende her. Altså havde hun været en dreng havde hun været en ren Emil fra Lønneberg

Det er heldigvis ikke altid sådan! Børn er ikke ens jo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at i andre også har lopper. Puha amilia kravler også alle vegne som en lille abe. Måske hun også er en lille Emil, men det var jeg også selv, så det er jo ikke så mærkeligt. Jeg får bare lidt ondt af min mor nu. Seriøst hun har i dag skubbet sit lille bord hen ti vinduet og er kravlet op i vindueskarmen hvor hun stod og dansede og jeg var kun lige ude og tisse.

Sara du skal ikke have dårlig samvittighed. Amilia er også faldet ned af puslebordet. Første gang på Mallorca sidste år da hun var 5,5 mdr og besluttede at det var der hun for første gang skulle vende fra ryg til mave, puslepladsen var med siden til, jeg bukkede mig kun lige ned for at tage en ble.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh har dobbelt op på febermus herhjemme i dag. Ikke lige sådan jeg havde forestillet mig ar vi skulle starte ferien :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh har dobbelt op på febermus herhjemme i dag. Ikke lige sådan jeg havde forestillet mig ar vi skulle starte ferien :(

Røv! :(

Håber det hurtig er ovre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.