TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Noah hjalp med at pakke pusletaske til mormor kommende henter ham. Først blev elefanten pakket sammen med bleer og tøj. Og nu er han lige kommet med Tiger, ko og kanin :kuller Den dreng elsker altså de bamser overalt på jorden :biglove

Hvor er han sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Leonora faldt i søvn i bilen på vej hjem fra påskeferie i formiddag og fik 40 min. Det tyder desværre på det betyder nul middagslur => pjevs tumling og ingen afslapning til mor og far. Nui jeg er træt af at en lille lur spolerer alt. Man kan jo intet foretage sig ml 10 og 15 fordi det er risiko for hun får sovet forkert og hun skal være hjemme til frokost og lur :prik

Sorry, hører måske mere til i brok <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora faldt i søvn i bilen på vej hjem fra påskeferie i formiddag og fik 40 min. Det tyder desværre på det betyder nul middagslur => pjevs tumling og ingen afslapning til mor og far. Nui jeg er træt af at en lille lur spolerer alt. Man kan jo intet foretage sig ml 10 og 15 fordi det er risiko for hun får sovet forkert og hun skal være hjemme til frokost og lur :prik

Sorry, hører måske mere til i brok <_<

Sådan er N også. Hvis bare han lukker øjnene i bilen tæller det for en lur for ham, og så er det bye bye middagslur <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora faldt i søvn i bilen på vej hjem fra påskeferie i formiddag og fik 40 min. Det tyder desværre på det betyder nul middagslur => pjevs tumling og ingen afslapning til mor og far. Nui jeg er træt af at en lille lur spolerer alt. Man kan jo intet foretage sig ml 10 og 15 fordi det er risiko for hun får sovet forkert og hun skal være hjemme til frokost og lur :prik

Sorry, hører måske mere til i brok <_<

Det er så træls. Præcis derfor vi venter med at kører hjem før efter lur Idag. Hun sover så også bedre i min søsters have end derhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det er da pisse-irriterende, mille1980 og SDB!

Vi ville bare gerne hjem og have lidt ro os voksne og give den store hyggetid med mormor og morfar. Det må tages til efterretning. Og så glæder jeg mig til middagslur er ovre om 2 år :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det er da pisse-irriterende, mille1980 og SDB!

Vi ville bare gerne hjem og have lidt ro os voksne og give den store hyggetid med mormor og morfar. Det må tages til efterretning. Og så glæder jeg mig til middagslur er ovre om 2 år :lolhit

Det er nemlig max irriterende. Det er altid afvejningen, før lur, når hun burde sove lur, efter lir - hvornår skal vi kører - tja tjo tænker det er fint når luren stopper - meeeen så er det jo også slut med pause i løbet af dagen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det er da pisse-irriterende, mille1980 og SDB!

Vi ville bare gerne hjem og have lidt ro os voksne og give den store hyggetid med mormor og morfar. Det må tages til efterretning. Og så glæder jeg mig til middagslur er ovre om 2 år :lolhit

Alt godt kommer til den, der venter ;) :rolleyes

Jeg er egentlig lidt glad for middagslure (som junior desværre er i gang med at udfase mod moderens udtrykkelige ønske <_< ) - det giver sådan en dejlig pause midt på dagen :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adams ordforråd eksploderer lige nu. Tæller dyrelyde med, hvis man skal tælle hvor mange 'ord' han kan? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gode ved at være på besøg hos bedsteforældre er at de hellere end gerne leger med Freya = lidt mere afslapning til mor. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adams ordforråd eksploderer lige nu. Tæller dyrelyde med, hvis man skal tælle hvor mange 'ord' han kan? :chin:

De tæller helt klart med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adams ordforråd eksploderer lige nu. Tæller dyrelyde med, hvis man skal tælle hvor mange 'ord' han kan? :chin:

Hvor gammel er det nu han er ?

Alle lyde tæller med ja ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er 21 måneder. Bare i dag er kommet wuuii, såna (sådan), fadi (færdig), kyky (kyllingens lyd) og prrruu (hestens lyd). I går var det en elefant, en abe, en løve og en giraf der blev føjet til listen af lyde og 'op' og 'dak' :O han fik pludselig travlt med at indhente det forsømte :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er 21 måneder. Bare i dag er kommet wuuii, såna (sådan), fadi (færdig), kyky (kyllingens lyd) og prrruu (hestens lyd). I går var det en elefant, en abe, en løve og en giraf der blev føjet til listen af lyde og 'op' og 'dak' :O han fik pludselig travlt med at indhente det forsømte :lol

:Yay Sådan Adam! Ferier er bare godt for sprogudviklingen :glad sådan er det i hvert fald herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Yay Sådan Adam! Ferier er bare godt for sprogudviklingen :glad sådan er det i hvert fald herhjemme...

Åbenbart også her :O det er jo første ferie siden han tog hul på den forunderlige verden af sprog :D

Men han er satme sej, jeg har flere gange været lige ved at tabe underkæben de sidste par dage, tænk sig at det bare vælter ud! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart også her :O det er jo første ferie siden han tog hul på den forunderlige verden af sprog :D

Men han er satme sej, jeg har flere gange været lige ved at tabe underkæben de sidste par dage, tænk sig at det bare vælter ud! :O

Store dygtige Adam :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart også her :O det er jo første ferie siden han tog hul på den forunderlige verden af sprog :D

Men han er satme sej, jeg har flere gange været lige ved at tabe underkæben de sidste par dage, tænk sig at det bare vælter ud! :O

Seje Adam! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åbenbart også her :O det er jo første ferie siden han tog hul på den forunderlige verden af sprog :D

Men han er satme sej, jeg har flere gange været lige ved at tabe underkæben de sidste par dage, tænk sig at det bare vælter ud! :O

Se se - sådan A-man! Have a little faith, mor, det kommer alt sammen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt så dygtig han er Adam ;-)

Glæder mig også til flere ord herhjemme...

Tobias siger mest Hej hej...eller nej...

Han kan os sige ej..ja..vov vov...muh...

Han forsøger at sige far,mor og traktor...men kan ikke helt sige det endnu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se se - sådan A-man! Have a little faith, mor, det kommer alt sammen :kiss

Den klovborg tager sig sin tid, men den er det hele værd :biglove ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak alle i søde piger, for at juble med mig! :yay :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora vågnede fordi hun havde kastet op ud over alt i bv og så kom der en mega-tynd ble bagefter :( Magter det ikke. Har allerede en klump i maven :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager I flyverdragt med i vs i morgen? Eller er det nok med termotøjet (der er fleece i jakken, så den er varm).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora vågnede fordi hun havde kastet op ud over alt i bv og så kom der en mega-tynd ble bagefter :( Magter det ikke. Har allerede en klump i maven :boo

:kram2 øv! Stakkels jer begge to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager I flyverdragt med i vs i morgen? Eller er det nok med termotøjet (der er fleece i jakken, så den er varm).

Hmm, jeg tager med for en sikkerheds skyld - og så pakker jeg den nok væk næste weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 øv! Stakkels jer begge to.

Tak, søde du. Mere tynd ble og opkast allerede. Har mest lyst til at stikke af som den sløje mor til syge børn jeg er :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.