TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Og måske det gentager sig i aften :Yay han har i hvert fald ikke været ude endnu :Yay

:super

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hjælp:

Er der mon en herinde med en tumling på 13-14 måneder, der gider måle hånden fra håndled (i bukket) til spidsen af langemand?

Mie er godt nok 15,5 måned og en lang pige - men vil da gerne måle imorgen hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååå afleverede Mie i dagpleje igår. Samtidig bliver Frida afleveret (2,5 måned ældre end Mie). Da hun ser Mie hviner hun og hopper op og ned. Og løber hen og giver hende et kæmpe kram og kys på kinden. Det var simpelthen det sødeste og se den glæde i de to piger og bare ubetinget glæde og kærlighed :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal det bruges til? Liff er jo 14mdr. Korrigeret omend lidt lille... Kan hun bruges?

Barne til nogle vanter, som skal passe Nohr til vinter (bliver 1 i december). Mine drenge har MEGET lange fingre, så måske er hun for lille... Hm... Du må gerne måle, så kan jeg sammenligne med Mie og se :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie er godt nok 15,5 måned og en lang pige - men vil da gerne måle imorgen hvis det er?

Det må du gerne :kiss Hvis vanterne vil passe hende, vil de jo også passe Nohr til vinter :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du gerne :kiss Hvis vanterne vil passe hende, vil de jo også passe Nohr til vinter :super

Jamen selvfølgelig. Måler hende imorgen. Tænkte nok hun måske kunne bruges som mål når du også har lange drenge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barne til nogle vanter, som skal passe Nohr til vinter (bliver 1 i december). Mine drenge har MEGET lange fingre, så måske er hun for lille... Hm... Du må gerne måle, så kan jeg sammenligne med Mie og se :kiss

Super! Jeg måler!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super! Jeg måler!

9 cm fra håndled til længste finger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber hos Leonora igen :(

Satser på det er reaktion på vaccination og hurtigt ovre men hun kan i hvert fald ikke komme afsted i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber hos Leonora igen :(

Satser på det er reaktion på vaccination og hurtigt ovre men hun kan i hvert fald ikke komme afsted i morgen.

Åh den lille pige da :( rigtig god og hurtig bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 cm fra håndled til længste finger :)

Tusinde tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Mie er så dygtig til at snakke og hverdag kommer der bare nye ord. Det er fedt hun kommer hen til en og siger prut ved ble, rugbrød eller grød afhængig af hvad hun er sulten efter og så er det bare skønt at høre mor mor mor du darli :wub lille sludrechatol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak :kiss

Det var da så lidt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 cm fra håndled til længste finger :)

Argh, jeg glemte det i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. Aften i træk med super-putning :Yay Håber det holder lang tid endnu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh den lille pige da :( rigtig god og hurtig bedring med hende :kram2

Tak søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Mie er så dygtig til at snakke og hverdag kommer der bare nye ord. Det er fedt hun kommer hen til en og siger prut ved ble, rugbrød eller grød afhængig af hvad hun er sulten efter og så er det bare skønt at høre mor mor mor du darli :wub lille sludrechatol

Kan hun sige mor? :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. Aften i træk med super-putning :Yay Håber det holder lang tid endnu :glad

Det er da ny stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hun sige mor? :O

:ditto :O

Kan hun sige 'mor, du darli' så går jeg lige ud og graver mig og min søn ned i et hul i haven :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :O

Kan hun sige 'mor, du darli' så går jeg lige ud og graver mig og min søn ned i et hul i haven :P

Ja det kan hun sige. Hun har max sprogøre den lille bandit. men synes bestemt ikke I skal grave her ned. Mie har aldrig haft noget med ørene og det er vidst bare hendes styrke. - utroligt nok da hendes far først sagde noget forståeligt og sammenhængende da han kom til talepædagog som 4 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hun sige mor? :O

Jaa hun kan så :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ny stil :)

Jeps. En uge med time-lange putninger efter vi pillede siden af tremmesengen, så virker det til han har forstået det.

Jeg tror også det gør meget, at han ved han selv kan stå ud af sengen, hvis nu han har brug for mor og far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa hun kan så :wub

Ih hvor dejligt :Biglove

Mine tvillinger kan kun sige Aar (far)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa hun kan så :wub

Wow hun er hurtig!

Skønt at høre, ikke?! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. En uge med time-lange putninger efter vi pillede siden af tremmesengen, så virker det til han har forstået det.

Jeg tror også det gør meget, at han ved han selv kan stå ud af sengen, hvis nu han har brug for mor og far.

:super Han bliver stor ham din trold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.