TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Det er de også, jeg købte 5 stk for 150 kr til mp lagersalg, så kan jeg pludselig være med i forhold til prisen, men det kan du jo ikke bruge til så meget ligenu ;)

Nej det havde været perfekt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhhh :yay

ENDELIG!!! Vi havde en god aflevering!

Han var liiiidt usikker til at starte på, men efter noget tid - spurgte jeg om han var klar til legestue. Han sagde ja, og sprang i armene på dp :yay !!!

Jeg kan slet ikke få armene ned!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor højt feber kan tænder egentlig give? Min dreng er meget plaget af tænder (savl og øm) og er puttet med 39 i feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil Tobias og jeg hilse på herinde da han fylder 1 år idag min store dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil Tobias og jeg hilse på herinde da han fylder 1 år idag min store dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil Tobias og jeg hilse på herinde da han fylder 1 år idag min store dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham Girly!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger er sq lidt vildt at tænke på mine veer startede for et år siden nu

...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med Tobias, Girly :hurra Kan slet ikke forstå, at S fylder 1 på mandag og at det er i morgen, vi skal fejre hende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med Tobias, Girly :hurra Kan slet ikke forstå, at S fylder 1 på mandag og at det er i morgen, vi skal fejre hende :wub

Tak :-)

Nej det er helt vildt underligt at tænke tilbage ;-)

For et år siden havde Tobias været hos os i knap et kvarter nu :-O

Hvis jeg skulle glemme det så stort tillykke med S på mandag ;-) og god dag til jer i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er S fyldt et år i dag :hurra Vi tyvstartede med vellykket familiefødselsdag i går, og nu skal jeg bage til fejring i vuggestuen....men jeg har stadigvæk ikke heeeelt forstået det....store pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er S fyldt et år i dag :hurra Vi tyvstartede med vellykket familiefødselsdag i går, og nu skal jeg bage til fejring i vuggestuen....men jeg har stadigvæk ikke heeeelt forstået det....store pige :wub

Stort tillykke med hende! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er S fyldt et år i dag :hurra Vi tyvstartede med vellykket familiefødselsdag i går, og nu skal jeg bage til fejring i vuggestuen....men jeg har stadigvæk ikke heeeelt forstået det....store pige :wub

Stort tillykke med hende. Det er bare sådan en milepæl med det første år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende Snuble! :balloons og velkommen herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende! :balloons

 

 

Stort tillykke med hende. Det er bare sådan en milepæl med det første år :loveshower

 

 

Tillykke med hende Snuble! :balloons og velkommen herinde!

 

Mange tak - ja, det er sgu lidt af en milepæl :glad Jeg tyvstartede lidt med den her del af BK :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er S fyldt et år i dag :hurra Vi tyvstartede med vellykket familiefødselsdag i går, og nu skal jeg bage til fejring i vuggestuen....men jeg har stadigvæk ikke heeeelt forstået det....store pige :wub

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

 

Tak :kiss :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Et eller andet siger mig at jeg skal se at få hentet 98 ned fra loftet og få det vasket og lagt ind i Arons skab... Målte ham lige igår - knap 98 cm :LOL :LOL

Så tror da pokker noget af hans tøj er begyndt at stumpe :LOL

Det lyder til at være på tide ;) N kom

I 98 for en måneds tid siden, der blev 92 lidt for stramtsiddende om maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man sover altså tungt, når man kan få hevet bukser, underbukser og ble af - for derefter at få ny ble og nye underbukser på, UDEN at vågne :O

Det var faktisk først da jeg gav ham dynen på, at han reagerede, ved at hive den helt op til hovedet :P

Umulig at putte - umulig at vække!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man sover altså tungt, når man kan få hevet bukser, underbukser og ble af - for derefter at få ny ble og nye underbukser på, UDEN at vågne :O

Det var faktisk først da jeg gav ham dynen på, at han reagerede, ved at hive den helt op til hovedet :P

Umulig at putte - umulig at vække!

Ja, SÅ er man træt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man sover altså tungt, når man kan få hevet bukser, underbukser og ble af - for derefter at få ny ble og nye underbukser på, UDEN at vågne :O

Det var faktisk først da jeg gav ham dynen på, at han reagerede, ved at hive den helt op til hovedet :P

Umulig at putte - umulig at vække!

Vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man sover altså tungt, når man kan få hevet bukser, underbukser og ble af - for derefter at få ny ble og nye underbukser på, UDEN at vågne :O

Det var faktisk først da jeg gav ham dynen på, at han reagerede, ved at hive den helt op til hovedet :P

Umulig at putte - umulig at vække!

Det lyder lidt som Adam. Forleden da vi havde puttet ham, opdagede vi at han efterfølgende havde skidt. Så måtte vi jo have ham op og skifte til en ren ble og havde forudset at det ville blive et mareridt at putte igen - men han sov fra det! :O trætte drenge :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså. Vi har jo været ret obs på Adams sprog (eller mangel på samme) og det har vuggestuen også. I morges da jeg afleverede kommenterede den ene pædagog så, at hun havde lagt mærke til at han danner ret meget ørevoks. Det gør han også og vi fjerner det vi lige kan nå med håndklædet efter bad, men måske det ville være rart at få tjekket om det er er problem. Jeg er bare virkelig ikke fan af den ørelæge der ligger på Amager, han er så fortravlet og Adam var på ingen måde tryg ved ham, da vi var der efter en omgang MØB! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså. Vi har jo været ret obs på Adams sprog (eller mangel på samme) og det har vuggestuen også. I morges da jeg afleverede kommenterede den ene pædagog så, at hun havde lagt mærke til at han danner ret meget ørevoks. Det gør han også og vi fjerner det vi lige kan nå med håndklædet efter bad, men måske det ville være rart at få tjekket om det er er problem. Jeg er bare virkelig ikke fan af den ørelæge der ligger på Amager, han er så fortravlet og Adam var på ingen måde tryg ved ham, da vi var der efter en omgang MØB! :(

Så finder du da bare en anden en :kiss

Kan jeres egen læge rense ører for ørevoks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.