TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Har lige sendt en stor pige afsted i VS uden ble

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Awww W er lige faldet i søvn i mine arme :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Awww W er lige faldet i søvn i mine arme :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sendt en stor pige afsted i VS uden ble

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er N i gang med at sætte de nye ord sammen.

Mere bobler og mere kiks er brugt flittigt i dag :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store pige!!! Håber det er gået godt.

Nej :( dvs 2 tisuheld - hun sagde ikke til :( mens hun imorges herhjemme ingen uheld havde og sagde til- det samme i eftermiddags - både stort og småt på potten helt af sig selv!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen at Luna skal starte i BH! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas skal også starte i børnehave i morgen. Puha, jeg synes det er vildt! Jeg er godt nok spændt på hvordan de næste par uger kommer til at gå! :unsure

Og så håber jeg virkelig ikke at han bliver ramt af for meget sygdom, så han gang på gang bliver slået tilbage - sådan har vs tiden nemlig været meget, og når indkøring i forvejen tager laaang tid for ham, så har vi bare ikk brug for en masse sygdom midt i det hele! Så jeg håber virkelig at det bare kommer til at gå godt, og at han bliver glad for at gå i børnehave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas skal også starte i børnehave i morgen. Puha, jeg synes det er vildt! Jeg er godt nok spændt på hvordan de næste par uger kommer til at gå! :unsure

Og så håber jeg virkelig ikke at han bliver ramt af for meget sygdom, så han gang på gang bliver slået tilbage - sådan har vs tiden nemlig været meget, og når indkøring i forvejen tager laaang tid for ham, så har vi bare ikk brug for en masse sygdom midt i det hele! Så jeg håber virkelig at det bare kommer til at gå godt, og at han bliver glad for at gå i børnehave!

Nej, det er heldigvis et godt tidspunkt på året at starte... håber vi slipper for sygdom :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er imponeret! 2 dage i træk har W sovet hele natten i sin egen seng :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er imponeret! 2 dage i træk har W sovet hele natten i sin egen seng :respekt

:yay

Uden opvågninger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Uden opvågninger?

I går nat vågnede han een gang, kort. I nat har han ikke været vågen :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er imponeret! 2 dage i træk har W sovet hele natten i sin egen seng :respekt

Wuhu, dygtige W. Aksel er oppe på fem dage nu - det giver altså mor en langt bedre søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Marius madpakke smurt og snart skal han vækkes og i børnehave for første gang. Moren glæder sig bare slet ikke til han skal i børnehave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går nat vågnede han een gang, kort. I nat har han ikke været vågen :O

:Yay Sådan W :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Marius madpakke smurt og snart skal han vækkes og i børnehave for første gang. Moren glæder sig bare slet ikke til han skal i børnehave...

:kram Store dreng. Er sikker på det er værst for moren ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går nat vågnede han een gang, kort. I nat har han ikke været vågen :O

Mega sejt :)

Helt sikkert også rart for moderen? Hvis du altså du sov og ikke lå og lyttede efter ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sejt :)

Helt sikkert også rart for moderen? Hvis du altså du sov og ikke lå og lyttede efter ham?

Overhovedet ikke... Jeg snork sov ;) jeg undrede mig noget i morges og troede klokken var 4-5 stykker, den var så 6:30 og der måtte jeg altså lige ind og kigge til ham ;) og jeg sov så ikke videre, men jeg kunne nyde roen og sidde og strikke til klokken 8, hvor jeg fik selskab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke... Jeg snork sov ;) jeg undrede mig noget i morges og troede klokken var 4-5 stykker, den var så 6:30 og der måtte jeg altså lige ind og kigge til ham ;) og jeg sov så ikke videre, men jeg kunne nyde roen og sidde og strikke til klokken 8, hvor jeg fik selskab :)

Kl 8!!!???? Her står vi stadig op 5.15-6!!!!!!! :D dygtige William!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 8!!!???? Her står vi stadig op 5.15-6!!!!!!! :D dygtige William!

Jeg vækkede ham :P

Men jeg husker TYDELIGT morgnerne med klokken 4 og 5. For William var det lige efter hans 2 års fødselsdag at det vendte - jeg håber for jer at i oplever det samme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså normalt ville jeg ikke dele billeder af William i bad, men når barnet beholder tøjet på er det vel en anden sag:

fz42n6.jpg

:LOL :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i Tivoli.. Tror Noah har brugt sit turpas mere end jeg har :lolhit Hold da op hvor han hygger sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vækkede ham :P

Men jeg husker TYDELIGT morgnerne med klokken 4 og 5. For William var det lige efter hans 2 års fødselsdag at det vendte - jeg håber for jer at i oplever det samme :kiss

Uhh, du giver mig håb :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, du giver mig håb :kiss :kiss

Det var samme vendepunkt, der var for Silke Elia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.