TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Min skønne sommerpige (som siger smiiiil :D) :loveshower

q27QmMV.jpg

Hvor er hun sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft gang i forberedelserne til Maja's fødselsdag.... Tænk sig at min lille tumling bliver 2 år om en uge :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner godt nok min lille Luna-mus efterhånden. :( glæder mig afsindigt til at se hende i morgen aften når jeg henter hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu savner jeg godt nok Søren og Anna! :(

De kommer snart hjem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kommer snart hjem :kram2

Ja! 7-8 timer endnu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, nu savner jeg godt nok Søren og Anna! :(

:kram Og nedtællingen er igang :D :kiss Forstår dig godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft gang i forberedelserne til Maja's fødselsdag.... Tænk sig at min lille tumling bliver 2 år om en uge :o

Det er altså også vildt :O Du har jo lige været gravid med hende.. Jeg kan stadig huske vores tur på Jensens med gigamaver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har Dicte sovet 15 minutter, og faldt i søvn på vej hjem i bilen kl 17:20, hun sover i sin seng nu for hun var stang træt. Men jeg er godt nok spændt på hvor længe hun sover... Bare vi ikke skal op midt om natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der har oplevet at jeres tumling ikke laver pølle i ble, når h*n bliver passet?

William er blevet passet i nu 14 dage af farmor og det går rigtig fint (eller reaktionen kommer når jeg kommer hjem, når jeg ikke er der hygger de), men på de 14 dage (fordelt på 5 uger) har han kun pøllet én gang mens hun har passet. Det er ellers lige til at stille uret efter de dage jeg er hjemme med ham, 3 gange pr. dag, 2 af gangene inden for pasningstiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der har oplevet at jeres tumling ikke laver pølle i ble, når h*n bliver passet?

William er blevet passet i nu 14 dage af farmor og det går rigtig fint (eller reaktionen kommer når jeg kommer hjem, når jeg ikke er der hygger de), men på de 14 dage (fordelt på 5 uger) har han kun pøllet én gang mens hun har passet. Det er ellers lige til at stille uret efter de dage jeg er hjemme med ham, 3 gange pr. dag, 2 af gangene inden for pasningstiden.

Vi har prøvet et par gange, hvor Anabella er blevet passet. Der har hun lavet i bleen som det første, efter vi er kommet hjem - præcis som om, hun ik vil gøre det derhenne. Sådan er det dog ikke længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der har oplevet at jeres tumling ikke laver pølle i ble, når h*n bliver passet?

William er blevet passet i nu 14 dage af farmor og det går rigtig fint (eller reaktionen kommer når jeg kommer hjem, når jeg ikke er der hygger de), men på de 14 dage (fordelt på 5 uger) har han kun pøllet én gang mens hun har passet. Det er ellers lige til at stille uret efter de dage jeg er hjemme med ham, 3 gange pr. dag, 2 af gangene inden for pasningstiden.

Jep! Det er en af de ting sammen med madindtag og søvn, de selv kan kontrollere. Silke Elia gør det i dp, men aldrig til fx gymnastik eller heldagslegestue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der har oplevet at jeres tumling ikke laver pølle i ble, når h*n bliver passet?

William er blevet passet i nu 14 dage af farmor og det går rigtig fint (eller reaktionen kommer når jeg kommer hjem, når jeg ikke er der hygger de), men på de 14 dage (fordelt på 5 uger) har han kun pøllet én gang mens hun har passet. Det er ellers lige til at stille uret efter de dage jeg er hjemme med ham, 3 gange pr. dag, 2 af gangene inden for pasningstiden.

Ja det har vi også oplevet da han var mindre.. nu oplever vi mere at  han ikke laver anden en hver anden dag når han er hjemme i weekenderne, det vil sige kun en gang på en weekend somme tider, mens i hverdagene, siger dp at hun nærmest kan stille uret efter ham og nogle gange er det to gange på en dag ved hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der har oplevet at jeres tumling ikke laver pølle i ble, når h*n bliver passet?

William er blevet passet i nu 14 dage af farmor og det går rigtig fint (eller reaktionen kommer når jeg kommer hjem, når jeg ikke er der hygger de), men på de 14 dage (fordelt på 5 uger) har han kun pøllet én gang mens hun har passet. Det er ellers lige til at stille uret efter de dage jeg er hjemme med ham, 3 gange pr. dag, 2 af gangene inden for pasningstiden.

Ja, der gik lidt tid før Valdemar lavede i bleen ved dp. Men efter lidt tid gik det over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay tak, det lyder ret normalt så. Jeg synes bare at det er vildt at han kan holde sig.

Øv. Nu er han vidst ved at blive syg :( I eftermiddag havde han 38,2, lige inden puttetid 39,0 og nu her hvor han lige vågnede op BRÆNDTE han :( Øv altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle der har oplevet at jeres tumling ikke laver pølle i ble, når h*n bliver passet?

William er blevet passet i nu 14 dage af farmor og det går rigtig fint (eller reaktionen kommer når jeg kommer hjem, når jeg ikke er der hygger de), men på de 14 dage (fordelt på 5 uger) har han kun pøllet én gang mens hun har passet. Det er ellers lige til at stille uret efter de dage jeg er hjemme med ham, 3 gange pr. dag, 2 af gangene inden for pasningstiden.

Lucas laver sjældent pølser andre steder end herhjemme, hos mormor og i vuggestuen. Det tog rigtig lang tid før han lavede pølser i vuggestuen (som i flere måneder), men det gør han dog nu. Men udover vs, hjemme og hos mormor er det sjældent han laver pølser andre steder. Han skal virkelig være tryg, ellers holder han det inde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dybt dybt frustreret over vores putninger pt. Det tager langt over 2 timer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde den dårligste tur hjem fra Jylland til dato :( E blev køresyg og brækkede sig 3 gange.. Udover mig <_<

Og så sad vi i kø i jeg ved ikke hvor lang tid pga det forbandede vejarbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smelter over, at Filippa hver morgen spørger, om babyen stadig er i maven :kuller

Og så kalder hun den "min baby i mors mave" :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte sov fra 17:20 til 6:50 :) Helt vildt, og nu er hun bare top glad og nyder vi alle tre har fri idag. Det er så sødt at se hvor glad hun er, tuller rundt og leger med alt legetøjet mens hun synger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smelter over, at Filippa hver morgen spørger, om babyen stadig er i maven :kuller

Og så kalder hun den "min baby i mors mave" :kuller

:wub det er så dejligt!

Dicte spørger også tit om baby kommer ud snart, og siger meget stolt hvad lillesøster skal hedde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et hurtigt spørgsmål :)

Er det fra barnet er fyldt 2, at børnepengene falder, eller får man også den høje sats det år barnet er 2 år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et hurtigt spørgsmål :)

Er det fra barnet er fyldt 2, at børnepengene falder, eller får man også den høje sats det år barnet er 2 år?

Det sidste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at få sin Tulle hjem.... Hun faldt dog lidt sent i søvn, men har sovet i sin egen seng hele natten indtil km. 7! :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dag i går! Camille vågnede først lidt i 9!

Så gad hun ikke sove til middag, så det blev bare til en blunde-pause i sengen..

Vi fil besøg af mormor, så Camille skulle ikke i seng.. Vi plejer at have elendige putninger.. Men i går, faldt hun i søvn inden godnatsangen var færdig! Lille mus.. Den var også over 20..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sidste :)

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.