TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Vi skal forresten give 1900 for børnehave nu. Inkl. frokost :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også være med, selvom det er udlandet ;)

Vi betaler 2100 kr det er inklusive varm mad til frokost alle ugens dage. Vi kan fravælge maden og selv lave madpakke også betale lige under 1800 kr.

Vi betaler for at hun er der 8.15- 14.00. Prisen afhænger af hvor mange timer vi køber og hvor mange dage. Jeg tror ikke der er betalingsfri mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2250 i Fredericia kommune, men holder han fri samtidig med dp (ferie eller vi beholder ham hjemme fra gæstedp), så trækkes det fra det fulde beløb. Vi betaler for 12 mdr.

Øj det er smart! Men det må være noget af en administrativ opgave for kommunen at holde styr på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med lukke uger i jeres pasningstilbud?

I vores kommune er der nogle lukkedage i forbindelse med alle helligdagene og jul, og desværre lukket i uge 29 og 30. Øv hvor blev jeg skuffet da jeg fandt ud af det, troede vi frit kunne planlægge vores sommerferie indtil vi får skolebørn :(

Vi giver 2560 for dagpleje 12 måneder om året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver 2500 inkl mad i privat DP, men vuggestue er ca 3900 uden mad..!!

Og jeg troede Silkeborg var dyr. Vi gav omkring 3500 inkl forplejning i 11 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Har jo fået sat gang i den helt store pris-snak :D

Vores er forresten med alt mad og bleer. Uge 30 er der lukket og så er der nogle få yderligere lukkedage i løbet af året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er der ikke fællespasning i kommunen i lukkeugerne, så børnene kan blive passet, men ikke nødvendigvis i egen institution?

Annas VS har lukket på kommunale lukkedage og 5 dage derudover, som hver enkelt institution bestemmer. Det er i vores tilfælde de 4 dage omkring jul/nytår og 6. juni. Det synes jeg er okay.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er der ikke fællespasning i kommunen i lukkeugerne, så børnene kan blive passet, men ikke nødvendigvis i egen institution?

Annas VS har lukket på kommunale lukkedage og 5 dage derudover, som hver enkelt institution bestemmer. Det er i vores tilfælde de 4 dage omkring jul/nytår og 6. juni. Det synes jeg er okay.

Tjo... Men synes bare ikke jeg vil aflevere et HELT fremmed sted :unsure Det har heller ikke været noget problem for os, da jeg er studerende, men om et halvt års tid skal vi nok til at planlægge mere ud fra det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver 2500 inkl mad i privat DP, men vuggestue er ca 3900 uden mad..!!

Er DP egentlig ikke altid med mad? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Brøndby er der ikke lukket hele uger men enkelte dage i løbet af året. Det er dagene før påske, fredag efter Kristi himmelfartsdag, grundlovsdag og dagen mellem jul og nytår.

Der er så mulighed for pasning i en anden institution i kommunen men det har jeg ikke lige lyst til at skulle benytte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Vallensbæk er der selvfølgelig lukket på de gængse helligdage. Ud over det er der "nødåbent" uge 29 og 30. Dvs at man kan få sit barn passet i gæstehuset. Det er altid de samme 4 pædagoger der er der, og så lige i de uger er der også nogle af de DP'er der ikke holder ferie. Men afhænger af antallet af børn.

Gæstehuset bliver også brugt ved DP's ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er DP egentlig ikke altid med mad? :unsure

Jo, det vil jeg tro. Det var også bare for at sammenligne med vuggestue uden mad, at jeg skrev det - så man tydeligere kan se forskel..

Vi skal have bleer med og det skal de så ikke i vuggestuen..

Her i Århus er der nogle vuggestuer, hvor man kan tilkøbe mad og så er det jo så over 4000 om måneden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg troede Silkeborg var dyr. Vi gav omkring 3500 inkl forplejning i 11 mdr.

Århus er vistnok, hvis ikke den dyreste, så en af de dyreste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe Valdemar er blevet helt vild med Michael Jackson, især "love never felt so good". Det er seriøst ikke noget, vi har "lært" ham, men han kan finde den både på TELMORE musik, YouSee musik og youtube :o Og så sidder han ellers og rokker. Total sødt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj det er smart! Men det må være noget af en administrativ opgave for kommunen at holde styr på

Ja jeg ved ikk lige hvordan det gøres for vi får bare beløbet af vide og ikk en opgørelse over hvilke dage det drejer sig om.

Men de trækker det jo bare fra den næste regning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det vil jeg tro. Det var også bare for at sammenligne med vuggestue uden mad, at jeg skrev det - så man tydeligere kan se forskel..

Vi skal have bleer med og det skal de så ikke i vuggestuen..

Her i Århus er der nogle vuggestuer, hvor man kan tilkøbe mad og så er det jo så over 4000 om måneden..

Ja det har du da ret i! :O

Vores er inkl mad og bleer. Havde ikke tænkt over det på den måde før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser (stadig) til eksamen, så M og David tager så meget ud af huset i fridagene. Nu skal de på Roskilde dyrskue i week-enden sammen med bedsterne. NUIJ, hvor gad jeg godt med!!! Men det trøster mig at vide, at de helt sikkert får en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius nyeste og meget flittige brugte ord. Hvad er det? :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sendt Søren og Anna til Jylland. Virkelig ambivalent!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser (stadig) til eksamen, så M og David tager så meget ud af huset i fridagene. Nu skal de på Roskilde dyrskue i week-enden sammen med bedsterne. NUIJ, hvor gad jeg godt med!!! Men det trøster mig at vide, at de helt sikkert får en god dag :)

Åhh jeg føler med dig! Læser selv til eksamen. Dog er A på vagt i dag og Theodor er hos mormor. Men hvor bliver jeg dog bitter når jeg på facebook læser om folk der er i zoo, på marked og alt muligt :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været ude at spise på indisk restaurant her til aften og Marius havde slet ikke tid til at spise. Han åd en ordentlig portion havregrød, da vi kom hjem. Næste gang skal vi vist finde et sted med knap så stærk mad og med et legeområde.

På den kinesiske mur har de et boldområde. Vi fik bord helt nede ved det så pigerne kunne gå fra og til samtidig med vi kunne se dem og spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pixie er vist en lille vildbasse når det kommer til sommerland :) Hun elsker Carlo, og er ikke til at styre i lilleputland :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt :wub

Piratfiskene er vist også et hit :D

Det er skønt at se at hun faktisk får noget ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er der ikke fællespasning i kommunen i lukkeugerne, så børnene kan blive passet, men ikke nødvendigvis i egen institution?

Annas VS har lukket på kommunale lukkedage og 5 dage derudover, som hver enkelt institution bestemmer. Det er i vores tilfælde de 4 dage omkring jul/nytår og 6. juni. Det synes jeg er okay.

Jo der er mulighed for nødpasning, men i en børnehave for det meste. Og sidste sommer havde jeg bestemt ikke lyst til at sende Dicte afsted, kun 3 måneder efter hun var startet i dagpleje. I år er jeg på barsel, så der er det ikke noget problem. Og selvfølgelig kan det være det bliver anderledes fremover hvor Dicte og lillesøster så kan komme afsted sammen. Ellers bryder jeg mig ikke særlig meget om tanken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm... så fik vi da lige et tilbud i dag: en cykelanhænger (og ikke en skrabet model ;) ) - men så ingen julegaver.

Vi overlever fint uden julegaver. Hold da op en gave at få!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.