TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

C er begyndt at lave stort om natten - forstår det ikke, vi har ikke ændret på nogle madvaner, så jeg krydser fingre for at det er en fase.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wohoo, jeg har bestilt Williams første sko i dag. Der går nok lige 2-3 uger før han skal bruge dem, men jeg forudser noget senden frem og tilbage :lol

De er SÅ fine. Et par lysebrune Kavat begyndersko med snørrer i str. 23. Vildt ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får PIP af timelange putninger!!! Gah!!!

Hun vil bare ikke sove! I morgen får vi sat den juniorseng op, så jeg som minimum ikke skal stå bøjet ned over tremmesengen i flere timer og ende med ondt i ryggen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min søn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sidder jeg bare og tuder...

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre... Jeg bliver så frustreret og ked.. Har forsøgt at lade min kæreste gå derind men så bliver hun helt panisk.. Jeg orker bare ikke to timers putning.. Hun er stangtræt...!

Hvis je går rejser hun sig og skriger..

Hvis jeg er derinde begynder hun at tale og lege..

Så snart det er tæt på hun sover, river hun sig i håret eller slår hånden ind i tremmerne - det er tydeligt at hun ved de ting holder hende vågne.. Jeg aner virkelig ikke hvordan man kan give hende en god måde at falde i søvn på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sidder jeg bare og tuder...

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre... Jeg bliver så frustreret og ked.. Har forsøgt at lade min kæreste gå derind men så bliver hun helt panisk.. Jeg orker bare ikke to timers putning.. Hun er stangtræt...!

Hvis je går rejser hun sig og skriger..

Hvis jeg er derinde begynder hun at tale og lege..

Så snart det er tæt på hun sover, river hun sig i håret eller slår hånden ind i tremmerne - det er tydeligt at hun ved de ting holder hende vågne.. Jeg aner virkelig ikke hvordan man kan give hende en god måde at falde i søvn på...

:kram Vi døjer også med putningerne :( Valdemar slår sig ikke, men det virker som om at han kæmper mod søvnen, og ellers er det som du beskriver det :( Jeg tror det er noget aldersbetinget, måske noget mareridt? Men det er i hvert fald hårdt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega hårdt og har bare stået på i flere måneder :(

Der var lige en uge med god putning.. Ellers har det faktisk været sådan her siden januar :(

Hun bliver ved at græde, og sige hun vil op og lege...

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.. Gid hun kunne falde i søvn til fx tv.. Så havde jeg bare hoppet direkte i den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi taler altid inden...

Hvis jeg bare sidder i rummet og enten kigger væk eller nøjes med at synge, så begynder hun at græde og skrige på mig...

Hun er virkelig STRID! (Glæder mig ikke til teenageårene!!)..

Det er som sådan heller ikke et problem hun leger.. Men problemet er jeg ikke "gider" lege med hende i 2 timer.. Og det er det hun vil.. Hun vil IKKE ligge i sengen og lege selv- jeg skal deltage aktivt, ellers skriger hun..

Jeg kan ikke lade hende skrige på den måde, så hun ved jo jeg reagerer... Jeg har prøvet alt synes jeg.. Nu endte det med hun hiksede sig selv i søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi taler altid inden...

Hvis jeg bare sidder i rummet og enten kigger væk eller nøjes med at synge, så begynder hun at græde og skrige på mig...

Hun er virkelig STRID! (Glæder mig ikke til teenageårene!!)..

Det er som sådan heller ikke et problem hun leger.. Men problemet er jeg ikke "gider" lege med hende i 2 timer.. Og det er det hun vil.. Hun vil IKKE ligge i sengen og lege selv- jeg skal deltage aktivt, ellers skriger hun..

Jeg kan ikke lade hende skrige på den måde, så hun ved jo jeg reagerer... Jeg har prøvet alt synes jeg.. Nu endte det med hun hiksede sig selv i søvn...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh hvor er jeg træt af at det pisse sygdom skal falde sammen med at jeg er i praktik. Jeg er SÅ irriteret og ked af at det skal være et problem hvem der passer stakkels lille syge dreng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh hvor er jeg træt af at det pisse sygdom skal falde sammen med at jeg er i praktik. Jeg er SÅ irriteret og ked af at det skal være et problem hvem der passer stakkels lille syge dreng :(

Åh, det kan jeg godt forstå...

Hvad laver din mand, og hvor meget fravær kan du have fra praktikken, før der får konsekvenser af en slags?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

to dage i træk har Luna nu sovet hele natten i egen seng! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thea skal til undersøgelse på Herning sygehus i eftermiddag, og tidspunktet hænger bare slet ikke sammen med hendes middagslur :unsure

Vi skal være der klokken 14, og vi har 45-50 minutters kørsel, så hun skal vækkes klokken 13... Lige midt i hendes sovetid :unsure

Tror jeg prøver at putte hende klokken 11, og så krydse fingre for at hun vil falde i søvn så tidligt... Når først hun er blevet vækket fra lur er der ca 0,01% chance for at hun falder i søvn igen så jeg tør ikke satse på at hun sover i bilen på vej derover

Det ville alså have været nemmere med en tid om formiddagen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kan jeg godt forstå...

Hvad laver din mand, og hvor meget fravær kan du have fra praktikken, før der får konsekvenser af en slags?

Jeg havde første fraværsdag i går (og sidste forhåbentligt), min mand har været hjemme i dag. Forrige uge blev han passet mens han havde hånd-mund-fodsyge fordi han havde det ok, så havde han 4 sygedage, men der havde jeg heldigvis hjemmedage alligevel, jeg fik så bare ikke arbejdet så meget.

I morgen bliver han passet igen.

Det skal lige nævnes at det er farmor der passer, så det er jo noget andet end hvis det havde været vs/DP, men med høj feber har han stadig brug for mor eller far synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det øv, når man prøver at købe noget brugt Thomas tog duplo til sin søn til hans fødselsdag og sælger bor i Greve og vil helst ikk sende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja og Pixie pjattede lidt og pludselig begyndte P at græde. Hun blødte fra munden :( hun havde åbenbart slået fortænderne i bordet :(

Det blev ved med at bløde i ca 10 min men var aftagende til sidst. Jeg kunne ikke helt få lov at mærke, men de virker ikke løse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Aron allerede puttet... Han lå bare på mig og stenede... Har spist vel ialt 2 pastaskruer og 2 bidder kylling, og drak måske 100 ml mme + 100 ml vand siden han kom hjem fra dp... Han er pænt varm, så nu har han fået lidt panodil til natten og er blevet puttet i en body... Lille pusling :( Han er bare skidt!

Stakkels pus :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja og Pixie pjattede lidt og pludselig begyndte P at græde. Hun blødte fra munden :( hun havde åbenbart slået fortænderne i bordet :(

Det blev ved med at bløde i ca 10 min men var aftagende til sidst. Jeg kunne ikke helt få lov at mærke, men de virker ikke løse.

Husk at kontakte forsikringen, da slag på mælketænder også kan give skader på de blivende.

Håber ikke at der er noget med dem! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en øv dag.. lucas startede morgenen med at begynde at græde da han kom op af sin seng.. hangræd og han græd og kunne kun aflede ham ganske kort.. men blev i lidt bedre humør da vi kom over til dp og har været tilpas hele dagen siger dp, men da jeg så hentede ham og vi kom over til mormor og morfar startede vi forfra med at græde og være pjevset.. det ku tælles på under en hånd hvor mange gange vi ku aflede ham i 20-30  min hvor han så græd igen og søgte os, men helst mig... synes jeg er godt brugt idag når man også lige ligger 8 timers intensiv arbejde tilbage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er græsenke idag og imorgen, da Per er til koncert i Horsens med nogle kammerater. Frygter lidt imorgen tidlig, hvor jeg står alene med Lise og skal aflevere umenneskelig tidligt, da jeg møder meget før på arbejde end Per gør... Det betyder også at jeg må vække Lise allerede kl 5.30, hvor hun plejer at kunne sove til 7.30 :( Synes slet ikke at hun får nok søvn så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det øv, når man prøver at købe noget brugt Thomas tog duplo til sin søn til hans fødselsdag og sælger bor i Greve og vil helst ikk sende :(

Greve er ikke så langt fra hvor jeg bor, så jeg henter det da gerne for dig og sender det, hvis du betaler portoen :) Lasse skal da have sit tog!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Greve er ikke så langt fra hvor jeg bor, så jeg henter det da gerne for dig og sender det, hvis du betaler portoen :) Lasse skal da have sit tog!

Hvor er du sød. Vil lige snakke med manden om det og så vender jeg tilbage til dig.

Self. Vil jeg betale portoen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noo - det er bare ikke min/vores nat.

Først er Simon 1,5 time om at falde i søvn, så vågner han/vi kl 24 fordi bleen har siddet skævt, så både han og seng er drivvåde.

Og nu er han så lysvågen :o

minus fedt når jeg er alene med ham og selv er halv sløj og bare vil sove, sov nu for s****.

Du plejer at sove igennem!

(Fairnok at du vågnede kl. 24, men hvorfor er du vågen nu?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38,3 her til morgen.... Godt manden i forvejen har fri i dag. Lille pus :-(

Rigtig god bedring med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes vi fandt Thomas tog duplo i en by tættere på end Greve. Så nu har vi næsten fødselsdagsgaverne på plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.