tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det er SÅ godt du kommer væk derfra, men hvor kan jeg godt forstå du er skuffet og træt af den afsked. KRAM til dig. Og fuck lige den ledelse dér....hold da kæft hvor er det sølle.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min svigermor har fået nye kræftpletter og skal starte op i kemo igen :(

Kan slet ikke overskue, når min kæreste kommer hjem og skal have det at vide :boo

Det gør mig ondt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt :kram2

Tak søde du :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor har fået nye kræftpletter og skal starte op i kemo igen :(

Kan slet ikke overskue, når min kæreste kommer hjem og skal have det at vide :boo

Øv! Det er jeg ked af at høre.. :kram Jeg håber du slap for at skulle fortælle din kæreste det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det er jeg ked af at høre.. :kram Jeg håber du slap for at skulle fortælle din kæreste det! :kiss

Han var så glad, da han kom hjem, så jeg nænnede ikke at gøre ham ked af det lige der :unsure Og Theo var der jo også.

Hans mor ringede for en halv time siden og fortalte det. Han blev rigtig ked og er gået ind i seng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu Johannes har fået børnesår:( der har åbenbart været noget i dagplejen (gæstehuset) og da han kom hjem i dag var der bare røde plamager om munden og noget der ligner sår på vej :( godt nok glad for at den kunne klares via sms/mms med vores læge og så var recepten på vej. Nogle fordele er der ved at bo på landet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i hovedet og et hoved fuldt med snot. En begravelse senere, hvor det kun bliver værre fordi jeg allerede nu græder :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også ofte, om det overhovedet kan betale sig af rydde op når børnene skal puttes til nat - næste dag flyder huset jo med legetøj igen <_<

Egentlig så burde samme princip vel gælde støvsugning. Vi støvsuger hver dag efter aftensmad, men alligevel er der møg beskidt igen allerede næste formiddag! Skal vi måske bare boykotte al rengøring og oprydning, til børnene bliver teenagere? :P

Haha den er jeg med på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ringede lige og fortalte det til mig. Han er på arbejde, og jeg synes ikke, at han behøver at få det at vide, før han får fri.

Han plejer selv lige at ringe til hende for at høre hvordan kontrollen er gået. Men hvis de ikke har nået at snakke sammen, når han kommer hjem, så siger jeg det nok.

Hun kommer jo så til at være ret syg, når baby kommer :(

:kram !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også helst være fri, men N skal til jobsamtale i næste uge og med vores situation lige pt kan vi ikke ret godt tillade os ikke at være villige til at flytte desværre.

 

Men først skal han jo lige have jobbet og måske han kan nå at blive tilbudt noget af det andet i nærheden har søgt inden *håbe håbe håbe*

 

Men du skal nok få hele historien i morgen. Glæder mig til at se jer :)

Hvor er det i evt sku flytte hen så? Og træls med en flytning lige nu, selvom det selvf ville være godt med arbejde til N...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tænk lige så meget ekstra tid vi pludselig ville få! :lol

Ej, da jeg var yngre havde jeg et ekstra job hvor jeg gjorde rent hos private. Jeg kom hos en dame, hvor at kommunen havde stillet som krav for at hun ikke ville få tvangsfjernet børnene, at hun havde 2 gange rengøringshjælp om ugen. Jeg kom hos hende 2x3 timer hver uge - og det var så klamt! Jeg gik både med de der blå futter, ekstra lange rengøringshandsker og plastik forklæde når jeg var hos hende... Og så gjorde jeg virkelig mit bedste for at holde Vejret i al den tid jeg var der. Det stank af mug, våd hund og beskidte bleer :puke

Sådan vil jeg nok helst ikke leve :lol

Men blev det ikke bedre, når du havde været der? Eller kunne de nå at svine det hele til, inden du kom igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Påkørsel i dag. Ondt i min lænd. Men godt bankmøde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Påkørsel i dag. Ondt i min lænd. Men godt bankmøde

Har du været omkring skadestuen? Hvis der skulle komme noget efterfølgende piskesmæld ect.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste godt at da vi fik en akut dp plads til Klaudia så var det bare midlertidig gæste dp indtil der blev en ledig plads noget mere permanent. Jeg har så lige fået brev i min e boks at der her i vores lille by er blevet en ledig plads fra 15/10 men ej hvor var det med en klump i halsen jeg læste brevet og med lidt tårer i øjene for hvor er jeg bare blevet glad for Hanne hendes dp, suk det bliver vist hårdt at aflevere hende i morgen og fortælle at vi har fået en ny ( nej vi kan ikke beholde Hanne for hun er fast gæste dp pga hendes alder men hun er bare den mest fantastiske dp).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kunne virkelig nå at svine det hele til igen! Når jeg kom igen, så kunne man slet ikke se at jeg havde brugt 3 timer på at gøre rent 3-4 dage tidligere. Jeg nåede aldrig at komme til bunds i møget, jeg havde virkelig lyst til at tage en skovl med og skrabe alt skidtet af gulvet!

Og meget af tiden gik med at rydde op, bare for at kunne komme til at gøre rent. De ryddede slet ikke op overhovedet! Alt lå bare der hvor de lige havde brugt det sidst

Hun var så også enlig mor med mange(MANGE!) børn og flere hunde. Og når man hverken fjerner beskidte tallerkener fra bordet, lufter hundene eller smider bleer i skraldespanden/udenfor, så bliver det seriøst klamt!

Ej, føj! Det lyder virkelig nasty!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lejligjedssøgning. Øv!!!

Vi vil så gerne til noget hvor vi kan få en have. Men vi står bare mellem 550 og 900 :( og vi har ikke råd til at leje privat.. Øv altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh!!

Leah vil ikke sove.

Hunden har pisset i vores seng.

Og der er en myg i soveværelset.

Baaaaare skyd mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt hårdt at når sønnen endelig begynder at sove ok (skal ind til ham 1 gang pr nat mod 6-10 tidligere), så vækkes jeg af kvalme kl.03 eller 04, og kan ikke sove mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg ikke gider i dag. Jeg vil bare springe til weekenden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg ikke gider i dag. Jeg vil bare springe til weekenden!!

Hvad skal du da idag? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke klare når folk sidder på kontanthjælp(på sjette år!!!) og samtidig arbejder sort ved siden af!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt brok jeg vel egentligt ikke rigtig kan tillade mig at brokke mig over. Min søster har fødselsdag og min mor er oppe hos hende og spise morgenmad. Mor kommer herovre senere idag, fordi søs skal holde fødselsdag med kæresten og min mor skal passe ungerne imorgen når vi skal til bryllup. Min mor havde sagt at hun ville kører fra Jylland kl 9, for søs skulle på job og kl 9.02 skrev hun at søs har fri og hun tager senere afsted :(

Havde lige glædet mig til at drikke en kop kaffe med mor inden hun skulle med over og hente Edith. Har endda sagt til E at mormor kommer og henter og nu ved jeg ikke om hun når at være her inden E skal hentes. Gider jo ikke lade barnet være i bh til sent pga min mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke klare når folk sidder på kontanthjælp(på sjette år!!!) og samtidig arbejder sort ved siden af!!!

Er det ikke sådan noget, man bare lige sender kommunen en venlig hilsen om? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt brok jeg vel egentligt ikke rigtig kan tillade mig at brokke mig over. Min søster har fødselsdag og min mor er oppe hos hende og spise morgenmad. Mor kommer herovre senere idag, fordi søs skal holde fødselsdag med kæresten og min mor skal passe ungerne imorgen når vi skal til bryllup. Min mor havde sagt at hun ville kører fra Jylland kl 9, for søs skulle på job og kl 9.02 skrev hun at søs har fri og hun tager senere afsted :(

Havde lige glædet mig til at drikke en kop kaffe med mor inden hun skulle med over og hente Edith. Har endda sagt til E at mormor kommer og henter og nu ved jeg ikke om hun når at være her inden E skal hentes. Gider jo ikke lade barnet være i bh til sent pga min mor :(

Forstår godt din skuffelse :kram2 håber din mor når at komme med til at hente E så hun ikke bliver skuffet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.