tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Synes sku bare alt er :numse

Måske er jeg hormonel men hvorfor er alting bare modgang i den her graviditet??? Synes det hele smuldrer og fornemmer at kejsersnit er det det ender med!!!

:kram hvorfor sku det ende med KS?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes sku bare alt er :numse

Måske er jeg hormonel men hvorfor er alting bare modgang i den her graviditet??? Synes det hele smuldrer og fornemmer at kejsersnit er det det ender med!!!

Er sikker på hun nok skal blive vendt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sløj Lucas :( Han klagede over ondt i maven i går aftes, men havde heller ikk spist i en del timer og var blevet alt for sulten. Men så blev han bare så træt og rystede helt, så Jacob har sovet hos han i nat, just in case. Her til morgen startede han med at virke frisk, men har så igen sagt han havde ondt i maven. Nu har han endelig fået en smule morgenmad, og svinger ellers mellem at virke ok, og sløj og ved siden af sig selv. Åh hvor jeg håber det ikk bliver slemt - og for guds skyld håber jeg ikk det er noget mave-halløj! Det kan jeg bare slet ikk overskue, og jeg får hjertebanken og koldsved bare ved tanken, for hvis han bliver syg med opkast gør vi andre sikkert også :( Og det magter jeg virkelig ikk, med tanke på at jeg jo egentlig kan føde når som helst nu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sløj Lucas :( Han klagede over ondt i maven i går aftes, men havde heller ikk spist i en del timer og var blevet alt for sulten. Men så blev han bare så træt og rystede helt, så Jacob har sovet hos han i nat, just in case. Her til morgen startede han med at virke frisk, men har så igen sagt han havde ondt i maven. Nu har han endelig fået en smule morgenmad, og svinger ellers mellem at virke ok, og sløj og ved siden af sig selv. Åh hvor jeg håber det ikk bliver slemt - og for guds skyld håber jeg ikk det er noget mave-halløj! Det kan jeg bare slet ikk overskue, og jeg får hjertebanken og koldsved bare ved tanken, for hvis han bliver syg med opkast gør vi andre sikkert også :( Og det magter jeg virkelig ikk, med tanke på at jeg jo egentlig kan føde når som helst nu :unsure

Pyha det kunne jeg også få stress over. Håber i slipper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er træt og sur og grumpy <_< og J er ligefrem mester i at gøre det værre her til morgen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor i Tarm skal du arbejde?

Hvor jeg "plejer" i Dansk outlet på Centervej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink sig mig hvor mange timer bliver det? Og havde du ikke fået lovning på tjørring? Vil godt råbe :numse sammen med dig! Det virker som om du får alle bæ vagterne!

Det giver i gennemsnit 37timer i ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad lige og tænkte det samme! Kæft mand det er skod Sara!

Det er MEGA MONSTER SKOD-LORT!

men det er for at få mine timer til at gå op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand sover stadig :blink Han har haft EN opvågning med bassen i nat, men det var åbenbart meget hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil altså også lige komme med et lille pip om, af ringkøbing er en dejlig by :biglove

Jeg boede der et års tid, lige da jeg flyttede hjemmefra, og jeg forelskede mig totalt i brostens gaderne, de små special butikker og især byens julepynt :biglove

Hele byen oser bare af hygge, synes jeg!

Det er på ingen måde fordi jeg har noget mod Ringkøbing, tværtimod.

Men mere selve det at flytte. Hader at pakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har bebs sparket løs de sidste par dage, men skal selvfølgelig være helt stille når min kæreste endelig kommer hjem i går, og har glædet sig helt vildt til at mærke. Not cool lille baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nok sagt det en million gange, hvis ikke en milliard til Niels men nej, selvfølgelig lader da Freja lege med babyalarmen og hvad er der så sket nu?

Jo den ene enhed er da væk :klap

Og for det ikke skal være løgn så har han da også præsteret at smide barnevognsselen væk :sm

Prøv engang at gætte hvor godt putning til lur gik i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha det kunne jeg også få stress over. Håber i slipper!

Tak, det håber jeg virkelig også!

Altså han har endnu ikk kastet op eller noget, så måske det bare er noget andet (og forhåbentlig mildt) sygdom? Jeg håber i hvert fald ikk det bliver til noget :unsure

Jeg bliver bare SÅ nervøs når han siger han har ondt i maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige datter lige synes at hænge på tv´et igår aftes at hun lige revet den ned på gulvet... Vi var i køkkenet da det skete, vi havde gæster og de var i stuen så manden løb op for at se hvad der skete, (det kunne være at der skete dem noget eller noget andet ) og det endte med at pigerne kom i seng med det samme. 

Jeg troede at nu skulle vi have nyt tv, for jeg var sikker på at den er gået helt i stykker... Heldigvis ikke, men der er nogle revner i et af hjørnerne, lige til at man ikke ligger mærke til det....  Øv øv, har ikke råd til et nyt i øjeblikket....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min dejlige datter lige synes at hænge på tv´et igår aftes at hun lige revet den ned på gulvet... Vi var i køkkenet da det skete, vi havde gæster og de var i stuen så manden løb op for at se hvad der skete, (det kunne være at der skete dem noget eller noget andet ) og det endte med at pigerne kom i seng med det samme.

Jeg troede at nu skulle vi have nyt tv, for jeg var sikker på at den er gået helt i stykker... Heldigvis ikke, men der er nogle revner i et af hjørnerne, lige til at man ikke ligger mærke til det.... Øv øv, har ikke råd til et nyt i øjeblikket....

Vores tv har også et smadret hjørne og er også engang faldet ned, men det virker altså fint stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram hvorfor sku det ende med KS?

Lang historie - den korte er st hun ligger i tværleje (lige nu) og jeg er usikker på om jeg er villig til at løbe risikoen ved vendingsforsøg for vi er underinformeret. Så jeg føler ikke vi har grundlaget i orden for at træffe den beslutning.

Sædefødsel er jo ikke engang en mulighed hvis hun ligger på tværs.

Og så rammer det bare med risiko faktorerne, ved vendings forsøg, som for de fleste virker gunstige da 0,5% jo ikke er meget, men når man er en af de 200 som risikerer det går galt i en eller anden udstrækning, så er det lige pludselig meget meget ikke gunstige odds. Det er MIT barns liv. Og ja synes bare det hele smuldrer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lang historie - den korte er st hun ligger i tværleje (lige nu) og jeg er usikker på om jeg er villig til at løbe risikoen ved vendingsforsøg for vi er underinformeret. Så jeg føler ikke vi har grundlaget i orden for at træffe den beslutning.

Sædefødsel er jo ikke engang en mulighed hvis hun ligger på tværs.

Og så rammer det bare med risiko faktorerne, ved vendings forsøg, som for de fleste virker gunstige da 0,5% jo ikke er meget, men når man er en af de 200 som risikerer det går galt i en eller anden udstrækning, så er det lige pludselig meget meget ikke gunstige odds. Det er MIT barns liv. Og ja synes bare det hele smuldrer!!

Det kan være vi snart skal mødes? Så skal jeg fortælle dig alt du har brug for. Jeg har jo prøvet kejsersnit 2 gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være vi snart skal mødes? Så skal jeg fortælle dig alt du har brug for. Jeg har jo prøvet kejsersnit 2 gange :)

Det vil være rigtig dejligt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores tv har også et smadret hjørne og er også engang faldet ned, men det virker altså fint stadig :)

Det gør vores heldigvis også, det kan heldigvis ikke ses, hvis man skal se tv:-) Øv med jeres TV... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er både et jubii indlæg og brok (Jeps det kan jeg finde ud af :p)

N har sagt at han har fundet den dato vi skal giftes -02/02-2020!! :yay :loveshower

Men han mangler altså at fri til mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør vores heldigvis også, det kan heldigvis ikke ses, hvis man skal se tv:-) Øv med jeres TV... :-(

Jeg lægger ikke mærke til det mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil være rigtig dejligt :kiss

Vi kan da lige snakkes ved på mandag når I har været afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid hos vagtlægen.

Vi er nummer 37 og de er ved nummer 13 nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetid hos vagtlægen.

Vi er nummer 37 og de er ved nummer 13 nu.

Puha :( Hvorfor er I ved vagtlægen? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har åbenbart giftet mig med en idiot, som synes det er helt ok at såre mig, fordi han ikke selv er tilstrækkelig :( ØV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.