tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er du så blevet hjemme i dag? :kram2

Ja det er jeg, men efter JM besøg er jeg sendt til tjek på sygehuset, så ingen hvile til mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min svigermor har fået nye kræftpletter og skal starte op i kemo igen :(

Kan slet ikke overskue, når min kæreste kommer hjem og skal have det at vide :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor har fået nye kræftpletter og skal starte op i kemo igen :(

Kan slet ikke overskue, når min kæreste kommer hjem og skal have det at vide :boo

:boo

Hvorfor ved du det, men ikke din kæreste? Skal du fortælle ham det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo

Hvorfor ved du det, men ikke din kæreste? Skal du fortælle ham det? :unsure

Hun ringede lige og fortalte det til mig. Han er på arbejde, og jeg synes ikke, at han behøver at få det at vide, før han får fri.

Han plejer selv lige at ringe til hende for at høre hvordan kontrollen er gået. Men hvis de ikke har nået at snakke sammen, når han kommer hjem, så siger jeg det nok.

Hun kommer jo så til at være ret syg, når baby kommer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ringede lige og fortalte det til mig. Han er på arbejde, og jeg synes ikke, at han behøver at få det at vide, før han får fri.

Han plejer selv lige at ringe til hende for at høre hvordan kontrollen er gået. Men hvis de ikke har nået at snakke sammen, når han kommer hjem, så siger jeg det nok.

Hun kommer jo så til at være ret syg, når baby kommer :(

:kram :kram

Hvilken en type cancer har hun?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Hvilken en type cancer har hun?

Tak :kram2

Brystkræft spredt til knogler og lever. Hun har levet med det (konstateret) i snart 6 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Brystkræft spredt til knogler og lever. Hun har levet med det (konstateret) i snart 6 år.

Åh det lyder virkelig hårdt! Stakkels jer alle sammen :kiss Det er bare så giga hårdt med alvorlig sygdom :(

Jeg håber, at hun lever mange år med det endnu.. Har hun det godt, når hun ikke er i behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Brystkræft spredt til knogler og lever. Hun har levet med det (konstateret) i snart 6 år.

Åh altså. Lorte-sygdom!! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bare slet ikke lige kan overskue en evt flytning lige nu... :(

Nej I må da ikke flytte... Hvorhen? Det må jeg høre om imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej I må da ikke flytte... Hvorhen? Det må jeg høre om imorgen ;)

 

Vil også helst være fri, men N skal til jobsamtale i næste uge og med vores situation lige pt kan vi ikke ret godt tillade os ikke at være villige til at flytte desværre.

 

Men først skal han jo lige have jobbet og måske han kan nå at blive tilbudt noget af det andet i nærheden har søgt inden *håbe håbe håbe*

 

Men du skal nok få hele historien i morgen. Glæder mig til at se jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min arbejdsplads, skal flytte 35 jobs til Esbjerg, som en del af regeringens plan, selvom vi ligger i Fredericia :huhh

Heldigvis er jeg ikke i den berørte afdeling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder virkelig hårdt! Stakkels jer alle sammen :kiss Det er bare så giga hårdt med alvorlig sygdom :(

Jeg håber, at hun lever mange år med det endnu.. Har hun det godt, når hun ikke er i behandling?

Ja overraskende godt faktisk. Hun er sgu sej. Lægerne havde ellers kun givet hende 5 år :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså. Lorte-sygdom!! :(

:kram

Ja :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Jeg har meget få par arbejdsbukser... Og har haft endnu færre der tillod at have hæle på. Det er jævnt træls! Og problemet er jo det samme med f.eks. blazere. Der ejer jeg kun den slags der er syet til at have korte ærmer og det er satme træls om vinteren! <_<

Jeg har prøvet at få syet bukser hos en skrædder, men det kan heller ikke lade sig gøre. Det er som om de kigger på de mål der er taget og tænker "ej, det kan ikke passe. Det må være en målefejl, så det retter vi lige" :prik

Kors bevares, altså! :o

Jamen er helt helt enig - det er frusterende altså. Generelt er alle ærmer på trøjer for korte :( har mega lange abe arme. Og høje hæle ja det er kun til kjoler og nederdele jeg bruger det, netop pga bukse længder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er helt helt enig - det er frusterende altså. Generelt er alle ærmer på trøjer for korte :( har mega lange abe arme. Og høje hæle ja det er kun til kjoler og nederdele jeg bruger det, netop pga bukse længder.

Hvis nu du bare tog en masse kilo på, så ville tøjet passe :lolhit

Ej, jeg kender godt dilemmaet med en krop, der ikke passer til butikkernes mål. Det er mega træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :(

:kram er rigtig ked af at hører som svigermors sygdom er blusset op igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu du bare tog en masse kilo på, så ville tøjet passe :lolhit

Ej, jeg kender godt dilemmaet med en krop, der ikke passer til butikkernes mål. Det er mega træls!

Altså at blive tykkere hjælper jo ikke på at jeg bliver lavere :P haha jeg er rigelig tyk. Kan kun lige klemme mig i alm standard tøj - du ved str 42/L og mine kæmpe fødder er heller ikke nemme at finde sko til. Hvorfor går mange kvinde sko kun til str 41 :(

Haha 1. World problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram er rigtig ked af at hører som svigermors sygdom er blusset op igen :(

Den har desværre aldrig været "væk" (og kommer det desværre heller ikke), men den er blevet værre :(

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sku lige læse den her sætning et par gange før den gav mening... eller... er ikke sikker, men hvem skyder med avocado sten? :unsure

:whistling =*puster-på-fod-smiley*

Hehehe den er god nok ;) Det er fordi, jeg har fundet mig en metode til at få stenen ud med én hånd ved at klemme på top og bund, og det plejer at gå fint, men idag fik den skisme fart på, den sten :D

Og tak for pust :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive påkørt bagfra. Har ondt i ryggen nu.

Men personen kørte heldigvis kun op i mit trailertræk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlæggelse. Ikke lige det jeg havde planlagt op til weekenden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et virkelig godt spørgsmål! Jeg kunne ikke få en forklaring andet end den klassiske luftige 'vi mangler nogle afklaringer før vi kan melde ud'. Det er en mere brugt vending på skolen end 'godmorgen' :P

 

Virkelig underlig udmelding :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indlæggelse. Ikke lige det jeg havde planlagt op til weekenden <_<

 

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Begge mine makkere var syge, så jeg fik ikke sagt farvel (ikke deres skyld, men øv). Jeg fik mundkurv på af ledelsen, så jeg heller ikke måtte sige farvel til børnene, ingen af mine kollegaer vidste at jeg stoppede og ikke en gang min leder sagde farvel da jeg skulle hjem. Der var ingen til at tage imod alle mine lånte materialer og børnene var bare sindssyge, så jeg lavede ikke andet end at skælde ud! Bare en rigtig flad fornemmelse at gå hjem uden at have taget ordentlig afsked, men til gengæld i rigtig dårligt humør :( tak for kram :kiss

 

Det er SÅ godt du kommer væk derfra, men hvor kan jeg godt forstå du er skuffet og træt af den afsked. KRAM til dig. Og fuck lige den ledelse dér....hold da kæft hvor er det sølle. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.