tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

De burde måske sættes sammen til ET menneske? Det giver jo ingen mening at have det ene uden det andet! Mine bukser er ALTID for store i livet, for ellers kan jeg ikke have mine lår i dem :boo

Føler med dig :kram2 .. jeg har stort set altid problemer med de lægge(19års fodbold og håndbold har sin pris)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe kram. Kender det desværre alt for godt. Men alle de km jeg får trillet med barnevogn har gjort mine lår er svundet betydeligt ind her efter fødslen. Mine gamle jeans sidder så løst på især lår men også numse, læg og mave.

Håber du finder bukser som sidder perfekt på dig

Hvor er du sød :kiss

Mit bækken driller desværre for meget til gåture. Det gør lidt, at den eneste mulighed jeg har for cardio er cykling, og det giver endnu større lår. Jeg må vist bare lukke øjnene, til jeg har født. Så får den en skalle derefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler med dig :kram2 .. jeg har stort set altid problemer med de lægge(19års fodbold og håndbold har sin pris)

:ditto Håndbold er vist også synderen her - altså sammen med overvægt selvfølgelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, troede bare det var mig det var tosset! :lol Men ja, det forklarer en del.. :P

Haha fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, elsker lugten af benzin :P haha

Yeah vi er flere!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg elsker duften af benzin ... Som barn stod jeg nærmest og inhalerede duften fra tanken, når min far tankede bil... ( det forklarer måske nogle ting om hvordan jeg er, den dag i dag...)

Men jeg ville nok også vælge at skifte tøj hvis jeg var dig...

Elsker den duft :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benzin, sprinklervæske og våd asfalt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste træner 3-4 gange pr uge i 3-4 timer pr gang. Oveni fylder skolearbejdet meget og så kommer der serieraftner ugentlig med brødrene, computer spil osv.

Jeg foreslog for noget tid siden, at jeg 2 gange pr mdr fik en aften, hvor jeg enten låste mig inde i soveværelset et par timer eller tog ud i 3 timer med mig selv. Det var han helt uforstående for, for det var jo ikke træning.

Pt har jeg kun tid til meditation om natten eller når jeg går for at hente og bringe pigerne

Årh, hvor nedern for dig :-(. Det er da kun rimeligt, du også får noget tid for dig selv. Synes du skal stå fast på det, så kan han hyle og jamre så meget han vil :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benzin, sprinklervæske og våd asfalt ;)

Bvadr, der findes dårligt noget værre :puke Sådan er vi så forskellige :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor nedern for dig :-(. Det er da kun rimeligt, du også får noget tid for dig selv. Synes du skal stå fast på det, så kan han hyle og jamre så meget han vil :-).

Enig. Lad være med at spørge om lov og diskutere. Meld - ikke surt, men uden tvivl i stemmen - ud, at på det og det tidspunkt, gør du sådan og sådan. Og så gør det. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg baby og bræk ud over alt mit tøj! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg stadig har kvalme og kaster op selvom jeg er startet på de, i følge sygehuset, sindssygt effektive kvalmestillende piller.

Men bivirkninger, dem har jeg. Mega hovedpine og begyndende forstoppelse :(

Og så har jeg da lige fået tandpine oveni hatten. Hvordan kommer man lige igennem et tandlægebesøg med konstant kvalme. Man kan jo ikke kaste op når de sidder og roder en i munden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er søndag aften.. Gid weekenderne var længere, det er ikke meget afslapningstid vi har sammen alle 3 :(

Hurra for 8 arbejdsdage tilbage, så jeg kan nå noget af alt det praktiske i hverdagene, og vi kan slappe af sammen i weekenderne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner den gode gamle BK-karma....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg stadig har kvalme og kaster op selvom jeg er startet på de, i følge sygehuset, sindssygt effektive kvalmestillende piller.

Men bivirkninger, dem har jeg. Mega hovedpine og begyndende forstoppelse :(

Og så har jeg da lige fået tandpine oveni hatten. Hvordan kommer man lige igennem et tandlægebesøg med konstant kvalme. Man kan jo ikke kaste op når de sidder og roder en i munden?

Kæmpe :kram fra en der stadig husker det som var det i går :( ved mig fik medicin og akupunktur aldrig en effekt, men derimod væsken var guld værd! Hvor tit er du afsted? Måske du kunne blive indlagt til aflastning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slæbt dynen ind på sofaen..

Er SÅ træt, men kroppen kan slet ikke finde ro :(

Øv! Hader det.. Ville ønske jeg bare var sådan en der kunne gå i seng og sove på normalt tidspunkt ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg stadig har kvalme og kaster op selvom jeg er startet på de, i følge sygehuset, sindssygt effektive kvalmestillende piller.

Men bivirkninger, dem har jeg. Mega hovedpine og begyndende forstoppelse :(

Og så har jeg da lige fået tandpine oveni hatten. Hvordan kommer man lige igennem et tandlægebesøg med konstant kvalme. Man kan jo ikke kaste op når de sidder og roder en i munden?

Er de kvalmestillende Imperal? For de plejede at virke for G.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har siden KL. 21 brugt tyve minutter en gang i timen på at få Adam til at sove videre. Nu har vi givet op og er gået i stuen!

Godt der er Oscars. Og så kan de tænder fandme godt bryde i gennem - lige nu! Så jeg kan få mit barn tilbage....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner den gode gamle BK-karma....

Den skal nok komme igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah! Havde vilde ambitioner om at stå tidligt op og starte dagen med en rask gåtur. Men har sovet mega dårligt, og står derfor alt for sent op. Ingen gåtur, travlt, træt og halvvag. Og så er det mandag :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste uge i salgsafdelingen på mit arbejde. Vil savne de mennesker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermors mærkelige kommentarer på facebook (ved godt hun ikke når nogen ad jer andres til sokkeholderne, men der er irriterende alligevel ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vækkeuret ringede alt for tidligt i morges. Gaaab 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At pigerne synes at de skulle tidlig op efter jeg kun har fået et par timers søvn... Og manden er ikke til hjælp, fordi at han er på arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, havde svaret på computeren, men det er så ikke kommet ind kan jeg se.

Er på fra mobilen så kan ikke multiqoute.

Skruk: jeg får væske 1 gang ugentligt og det hjælper helt vildt godt. Desværre virker det ikke til at de er villige til 2 gange, men må jo de hvad de siger når pillerne ikke virker.

BSB: dem jeg får hedder ondansetron og gives såvidr jeg forstår også til kemopatienter. Men de virker åbenbart ikke på mig. I hvert fald ikke endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.