tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Røv-kommentar fra manden til morgen! :(

Filippa siger, at hun skal i børnehave, far siger at han skal på arbejde og jeg siger, at mit arbejde jo er at passe Leonora for tiden. Hvortil manden siger "ja, det er sørme et hårdt arbejde" - sikkert med et glimt i øjet og hentydning til, at Leonora er en nem baby. Men jeg blev ret ked af det, eftersom han om nogen ved, hvordan jeg har det med dennne periode og jeg netop den anden dag sagde til ham, at jeg var ked af, at jeg føler mig "forkert" (i mangel af bedre ord) fordi jeg synes, at det er hårdt, men andre har det hårdere og hvorfor kan jeg ikke klare det her (bedre), når andre kan? :boo

Han kunne i det mindste selv se det på mig, og undskyldte inden han tog på arbejde. Nu kører tankerne så bare i hovedet på mig alligevel :(

Kæmpe kram søde tumle. Glem det glem hvad han sagde. Det var ikke ment som du har forstået det. Men forstår virkelig godt den ramte den kommentar.

Nem baby eller ej så er den første tid hård. Man er jo i konstant advarsels mode og slapper ikke af selvom baby sover for du lytter jo ubevidst efter hende konstant og hvornår vågner hun nu igen og er hun i godt humør mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

GAH! Vores afløb bliver bare ved med at stinke - vi har behandlet samtlige afløb med afløbsrens i 2 måneder uden der er sket en skid. Jeg har prøvet med eddike og vand, vand og citronsaft, opvasketabs, luftet ud 3 gange om dagen... det føles som om at jeg har prøvet alt...

ikke nok med lugten af kloak, så skal vi fandme også til at døje med sølvfisk/sølvkræ over alt...

Hvad fuck sker der lige?! Jeg vasker gulv med opvreden klud, 2-3 gange om måneden, støvsuger 1-2 gange i ugen( ca. 1 gang om ugen), fejer gulv og lufter ud hver dag - hvorfor?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GAH! Vores afløb bliver bare ved med at stinke - vi har behandlet samtlige afløb med afløbsrens i 2 måneder uden der er sket en skid. Jeg har prøvet med eddike og vand, vand og citronsaft, opvasketabs, luftet ud 3 gange om dagen... det føles som om at jeg har prøvet alt...

ikke nok med lugten af kloak, så skal vi fandme også til at døje med sølvfisk/sølvkræ over alt...

Hvad fuck sker der lige?! Jeg vasker gulv med opvreden klud, 2-3 gange om måneden, støvsuger 1-2 gange i ugen( ca. 1 gang om ugen), fejer gulv og lufter ud hver dag - hvorfor?!

Sølvfisk kommer ikke pga urent miljø, men pga for høj fugtighed.

Har selv kæmpet med dem i en tidligere lejlighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sølvfisk kommer ikke pga urent miljø, men pga for høj fugtighed.

Har selv kæmpet med dem i en tidligere lejlighed

det ved jeg, men vi har ingen fugt :unsure

og udluftningen burde være nok til at holde dem væk. Mistænker faktisk vores "nye" overbo, fordi lugten kom færst efter de flyttede ind.. men J siger det er umuligt, da rørsystemet ikke deles i lejligheden, men er seperate.. øhhh - en masse fancy ting som jeg ikke fatter...

jeg ved bare at jeg er træt af at mit hjem stinker. :/ og der nu er små klamme dyr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

GAH! Vores afløb bliver bare ved med at stinke - vi har behandlet samtlige afløb med afløbsrens i 2 måneder uden der er sket en skid. Jeg har prøvet med eddike og vand, vand og citronsaft, opvasketabs, luftet ud 3 gange om dagen... det føles som om at jeg har prøvet alt...

ikke nok med lugten af kloak, så skal vi fandme også til at døje med sølvfisk/sølvkræ over alt...

Hvad fuck sker der lige?! Jeg vasker gulv med opvreden klud, 2-3 gange om måneden, støvsuger 1-2 gange i ugen( ca. 1 gang om ugen), fejer gulv og lufter ud hver dag - hvorfor?!

Måske er der noget galt med en vandlås et sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Theo er snotforkølet og vi skal i sommerhus i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far!

Han når kun lige ind ad døren, før han siger 'hvorfor gør Adam ikke (.....), det gør Melina' (min niece der er tre uger yngre end Adam)

Argh..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far!

Han når kun lige ind ad døren, før han siger 'hvorfor gør Adam ikke (.....), det gør Melina' (min niece der er tre uger yngre end Adam)

Argh..

Fordi han kan mange andre ting og heldigvis er alle børn ikke ens :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi han kan mange andre ting og heldigvis er alle børn ikke ens :kram2

Tak! Det ved JEG jo godt, men shit hvor er det trættende at høre alle steder fra. Især fra min far, som har favoriseret pige-barnebarnet fra start!

Men med babyer er det bare grovmotorik folk måler på og med et finmotorisk fokuseret barn bli'r jeg så træt af alle kommentarerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det ved JEG jo godt, men shit hvor er det trættende at høre alle steder fra. Især fra min far, som har favoriseret pige-barnebarnet fra start!

Men med babyer er det bare grovmotorik folk måler på og med et finmotorisk fokuseret barn bli'r jeg så træt af alle kommentarerne!

Jeg kender det for Liv er på samme måde :) det er mega irriterende og kan forestille mig det er endnu mere irriterende når det er ens far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge syg, når man lige er starte i praktik i mandags er virkelig noget øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kærestes ALTING bare skal larme eller blinke!!! Gah!!!

En vand dims til fiskene, som larmer.. En pumpe der "risler vand" - ja tak, er gravid og render på toilettet en million gange fordi jeg hele tiden skal tisse pga den lyd!!

Så der han computer som blinker et klamt blåt lys når den er stand-by GAH!!!

Og så påstår han at han ikke kan finde ud af at tage vibrator af hans mobil, og den vibrator LARMER!! Gah!! Jeg vil have RO! Har endda taget lyden af tv'et, fordi jeg ikke magter flere lyde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min kærestes ALTING bare skal larme eller blinke!!! Gah!!!

En vand dims til fiskene, som larmer.. En pumpe der "risler vand" - ja tak, er gravid og render på toilettet en million gange fordi jeg hele tiden skal tisse pga den lyd!!

Så der han computer som blinker et klamt blåt lys når den er stand-by GAH!!!

Og så påstår han at han ikke kan finde ud af at tage vibrator af hans mobil, og den vibrator LARMER!! Gah!! Jeg vil have RO! Har endda taget lyden af tv'et, fordi jeg ikke magter flere lyde...

Har I det godt sammen? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I det godt sammen? :kram

Ja, det har vi faktisk.. Jeg er bare voldsomt træt af at være gravid, irritabel og totalt homoseksuelle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, lader den autocorrect stå, fordi jeg selv er ved at dø af grin over den.

JEg er ikke blevet homoseksuel.. Der skulle stå HORMONEL!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, lader den autocorrect stå, fordi jeg selv er ved at dø af grin over den.

JEg er ikke blevet homoseksuel.. Der skulle stå HORMONEL!!

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay, lader den autocorrect stå, fordi jeg selv er ved at dø af grin over den.

JEg er ikke blevet homoseksuel.. Der skulle stå HORMONEL!!

jeg tuder af grin :lolhit !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har vi faktisk.. Jeg er bare voldsomt træt af at være gravid, irritabel og totalt homoseksuelle.

:Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begyndende ondt i halsen.

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto <_<

Det er noget møg. Er gået under dynen sammen med Laura der sover nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive vækket kl 5.15 på en dag hvor man har lovet at tage morgentjansen..... Når man havde gæster til kl 2 i nat :rolleyes (og når drengene ellers plejer at sove dejligt længe, og stort set altid til mellem 7 og 8)

Nå..... Så må klokken godt blive 10, så jeg kan vække manden og komme ind og få resten af min nattesøvn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg må aflyse min første frisørtid i snart 3 år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isolation igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.