tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Nej... I 6 uger. Men det var skrevet under og vi har skrevet under på et hus (betinget af vores eget salg), og så var tossen ikke i NÆRHEDEN af at have råd! Hvis han nogensinde skulle have en chance skulle vi gå omkring 30 % ned fra den pris vi allerede er gået med til.

Så vi starter forfra og krydser fingre for at vi ikke mister vores drømmehus på det...

Jeg krydser for i hurtigt får solgt igen. Det vil godt nok være ærgerligt hvis i mister drømmehuset pga køberen har været over optimistisk og i er vel blevet forsinket i salgs processen nu hvor i troede der var solgt.

Jeg krydser for hurtigt salg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ked af ikke at have overholdt kø kulturen men sådan er det med et nyrebarn der blev inviteret ud af en professor. Håber snart du får din nus ud :kram2

Asger var en undtagelse... Resten skal lige knibe sammen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køberen til vores lejlighed er sprunget fra :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger var en undtagelse... Resten skal lige knibe sammen ;)

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at høre om alle jeres strippende 2årige  :D løftede lige humøret lidt. Og Troldemor, de drenge er for sjove  :wub skønt pletskud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg i en uge nu, har sovet maks 2 timer hver nat OG har passet unger hele dagen. Jeg er BRUGT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tandlægebesøg og 2 løse plumber :prik Så jeg tager afsted igen om 3 uger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu reagere min krop ved at spadsehelt ud. Sidder i stuen iført ble og en spand. Det står ud af alle huller :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at min datters far har glemt autostolen ved sine forældre.. Dvs enten skal jeg køre en omvej på 50 min, ellers nå jeg vente 3 timer.. Gah!

Nå, så vil jeg smide mig på sofaen og vente på max hygge med hende i aften! Vi er bare mig og hende.. Så tror vi skal spise aftensmad foran tv'et....!!!!! Det har hun kun gjort en eller to gange før..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu reagere min krop ved at spadsehelt ud. Sidder i stuen iført ble og en spand. Det står ud af alle huller :boo

Ej, det går da ikke!

Kan du ikke tage et andet sted hen og sove eller få Jesper til at gå med børnene lidt? :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det går da ikke!

Kan du ikke tage et andet sted hen og sove eller få Jesper til at gå med børnene lidt? :unsure

:kram

Jesper er hjemme om en time. Jeg fik puttet L i kravlegården med en flaske og så kunne jeg sidde på wc'et i 20 min.

heg fik (tmi) tømt ud og kunne derefter få frokost og putte L til lur. Der har ikke været andet end kvalme og hovedpine siden.

Selvom J har fødselsdag i morgen, så får han lov til at tage natten her i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udadtil var det en virkelig god tur, men når sandheden skal frem var det en tur, jeg blev "tvunget" med på af diverse læger, der mente det var det bedste for mig, for at komme lidt væk. Resultalt = sad i Rom, uden nogen mulighed for at få hjælp og omgivet af en masse mennesker, som jeg slet ikke kunne overskue. :( Seværdighederne var virkelig fede, men ville virkelig ønske at jeg havde haft det bedre psykisk inden jeg tog afsted. Er stadig helt drænet for energi og kan ikke se nogen ende på det hele.

Det er da flabet at tvinge. Især når de fleste forsikringer ikke vil dække folk der har været indlagt i en længere periode. De fleste læger ville nægte at udrejse når man har været meget syg?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking visdomstænder! 3 dag jeg ikke har kunne tygge ordentligt! Jeg er sulten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu reagere min krop ved at spadsehelt ud. Sidder i stuen iført ble og en spand. Det står ud af alle huller :boo

Hvordan har du det nu? :unsure :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det nu? :unsure :kram

ok. Jeg har haftkvalme og hovedpine det meste af dagen. Det stoppede, da jeg kunne "åbne op" på toilettet, efter at ha' proppet Logan i kravlegården med en flaske.

Vi tror det er noget vi har spist, for da J kom hjem, var han også dårlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking visdomstand!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sær fornemmelse/smerte i maven på 3. Dagen, men masser af liv, hvilket har givet en elendig nattesøvn! Og dundrende hovedpine efter manden har givet mig en albue i hovedet 3 (!!!) gange i nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sær fornemmelse/smerte i maven på 3. Dagen, men masser af liv, hvilket har givet en elendig nattesøvn! Og dundrende hovedpine efter manden har givet mig en albue i hovedet 3 (!!!) gange i nat <_<

Hvad er han da for en klods! Rigtig god bedring og hvile til dig søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt og ked :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er han da for en klods! Rigtig god bedring og hvile til dig søde

Tak søde :kiss Han blev ked af det da jeg sagde det ;) Dog først efter han kommenterede på, at jeg da godt nok var sur fra morgenstunden <_<

Hvile... Hvad er det :blink

Overvejer om jeg skal kapitulere og kontakte JM. Men skal afsted på onsdag, så synes også det er overkill, særligt fordi jeg mærker fint liv :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt og ked :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mega lækkersulten, men har ikke rigtig noget i huset…  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er mega lækkersulten, men har ikke rigtig noget i huset… <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

 

Fandme åndssvagt ;) Altså, jeg tror da jeg har til at lave pandekager eller noget, men det oooooorker jeg bare ikke :P Tror det ender med en ostemad.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.