tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Øv BBM :(

Jeg kender det !!! Jeg har bare ikke lært at håndtere det endnu.

Men nu vi brokker over mødre vil jeg også brokke over min. Følgende (forkortede) SMS samtale:

Mor: vil i ikke sende ønskelister

Mig: jo vi kigger på det i weekenden

Mor: håber i har det godt

Mig: vi prøver, men det er godt nok en hård periode for tiden med det der er sket

Mor: ønsker det bedste for jer

Mig: tak

Der er jo for så vidt ikke noget forkert i det hun skriver, men shit hvor er det alligevel hårdt at hun på intet tidspunkt har ringet eller skrevet om jeg var ok efter jeg mistede ( eller ringet i det hele taget). Og at hun ikke spørg mere ind eller ser muligheden for at ringe når jeg skriver at jeg ikke har det godt.

Jeg prøver virkelig at huske på at jeg ikke kan bruge hende til sådanne ting, men jeg er bare SÅ skuffet. :(

Og værst af alt. Jeg frygter nogle gange at jeg også ender med at være en skod mor.

Edit: til Mette: altså jeg sammenligner ikke vores mødre eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At oktoberterminen er begyndt at føde og jeg stadig sidder på sofaen og hækler :prik KOM DOG UD!

Åh hvor kan jeg huske det! Jeg var oktobertermin sidste år, og endda først dem 29.! :prik Men min elskling kom den 24., og nu skal vi holde fødselsdag... :loveshower Det er ventetiden værd!!!

Edit: Hvis du er septembertermin, så forstår jeg virkelig godt du er utålmodig! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygeplejersken, som jeg kender fra arbejde, besluttede at vi ikke gad vente.

Det kunne heldigvis klares med lim og strips!

Min stakkels dreng :(

Godt at det er klaret :kram Kæmpe kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv BBM :(

Jeg kender det !!! Jeg har bare ikke lært at håndtere det endnu.

Men nu vi brokker over mødre vil jeg også brokke over min. Følgende (forkortede) SMS samtale:

Mor: vil i ikke sende ønskelister

Mig: jo vi kigger på det i weekenden

Mor: håber i har det godt

Mig: vi prøver, men det er godt nok en hård periode for tiden med det der er sket

Mor: ønsker det bedste for jer

Mig: tak

Der er jo for så vidt ikke noget forkert i det hun skriver, men shit hvor er det alligevel hårdt at hun på intet tidspunkt har ringet eller skrevet om jeg var ok efter jeg mistede ( eller ringet i det hele taget). Og at hun ikke spørg mere ind eller ser muligheden for at ringe når jeg skriver at jeg ikke har det godt.

Jeg prøver virkelig at huske på at jeg ikke kan bruge hende til sådanne ting, men jeg er bare SÅ skuffet. :(

Og værst af alt. Jeg frygter nogle gange at jeg også ender med at være en skod mor.

Edit: til Mette: altså jeg sammenligner ikke vores mødre eller noget.

Tak for kram. Det har også taget mig flere år og psykolog timer at lære at håndtere det, og nogle gange kikser det alligevel ;)

Og kæmpe kram med din mor, det kan jeg godt forstå, du er ked af :kram2 :( Og jeg føler skam ikke at du sammenligner. Min mor er nok nærmest modsat :rolleyes

Min mor er i øvrigt ikke en skodmor (ikke at du sagde, at hun var, men nu hvor vi er ved emnet) men jeg kender godt frygten for at gentage de ting, man er ked af ved sin mor :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor kan jeg huske det! Jeg var oktobertermin sidste år, og endda først dem 29.! :prik Men min elskling kom den 24., og nu skal vi holde fødselsdag... :loveshower Det er ventetiden værd!!!

Edit: Hvis du er septembertermin, så forstår jeg virkelig godt du er utålmodig! :lol

Jeg havde termin den 27. September og der sker INTET! Ikke en eneste lille plukkevee...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde termin den 27. September og der sker INTET! Ikke en eneste lille plukkevee...

Årh, det er strengt! :kram2 Jeg kan godt huske "overtiden", den er virkelig nitte <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2årig som nægter at ha tøj på... Er jeg den eneste med sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2årig som nægter at ha tøj på... Er jeg den eneste med sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygemeldinger på jobbet..

Også skulle vi liiige have møde om arbejdsmiljø.. Så arbejdsdagen hed 8-17.. Og nå ja, nu sidder jeg så uden at have planlagt noget til i morgen! HURRA for at have alle timerne på skolen, når lederen mener at et møde på 3 timer, skal ligge i min forberedelses tid. GAH!

 

ORKER ikke mere arbejde i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2årig som nægter at ha tøj på... Er jeg den eneste med sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2årig som nægter at ha tøj på... Er jeg den eneste med sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At synes man har fortjent chips og dip, men ikke har noget af det i huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2årig som nægter at ha tøj på... Er jeg den eneste med sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde termin den 27. September og der sker INTET! Ikke en eneste lille plukkevee...

Er ked af ikke at have overholdt kø kulturen men sådan er det med et nyrebarn der blev inviteret ud af en professor. Håber snart du får din nus ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har ikke tid før næste mdr. Men hun mener også at det ikke er hendes problem at det blev blåt. Så jeg ved ikke om jeg har lyst til at lade hende ordne mit hår

Øh, er det ikke er hendes problem det blev blåt? Det var da hende der puttede farven i dit hår og ikke dig der valgte farven! Jeg synes helt bestemt hun bør tilbyde at farve det om hvis du ikke har lyst til at være blåhåret mere!

På den anden side kan jeg godt forstå du ikke har lyst til at hun skal ordne det igen...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er faldet. Blod over alt og flænge i panden.

Vi er på akutklinikken/lægevagten i Skive. Ingen venter før os, men læge er kørt på sygebesøg, så vi venter bare.

Jeg hader det her.. :(

:kram stakkels Theo. Og stakkels mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2årig som nægter at ha tøj på... Er jeg den eneste med sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Freja på 11 har glemt sin mobil hjemme og derfor ringer for at få mig til at komme om med den i skolen. Det er da træls men ikke livsnødvendigt, specielt ikke når de ikke må bruge den i skolen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Freja på 11 har glemt sin mobil hjemme og derfor ringer for at få mig til at komme om med den i skolen. Det er da træls men ikke livsnødvendigt, specielt ikke når de ikke må bruge den i skolen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det her svar nok??

Wa8Km2C.jpg

:d

Hahahahaha, de hører da hjemme i pletskudstråden istedet! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2årig som nægter at ha tøj på... Er jeg den eneste med sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor er faldet. Blod over alt og flænge i panden.

Vi er på akutklinikken/lægevagten i Skive. Ingen venter før os, men læge er kørt på sygebesøg, så vi venter bare.

Jeg hader det her.. :(

:Kram god bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køberen til vores lejlighed er sprunget fra :boo

Ej øv. Havde den været til salg længe ?

:Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig selv og mit humør :(

:Kram2 :Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv. Havde den været til salg længe ?

:Kram2

Nej... I 6 uger. Men det var skrevet under og vi har skrevet under på et hus (betinget af vores eget salg), og så var tossen ikke i NÆRHEDEN af at have råd! Hvis han nogensinde skulle have en chance skulle vi gå omkring 30 % ned fra den pris vi allerede er gået med til.

Så vi starter forfra og krydser fingre for at vi ikke mister vores drømmehus på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.