tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Opkast :boo

:Kram2 :kiss go bedring søte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:Kram2 :kiss go bedring søte!

Tak. Årh jeg HADER at kaste op :( Gudskelov sker det yderst sjældent. Nu håber jeg bare, at det ikke er noget mavevirus :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Årh jeg HADER at kaste op :( Gudskelov sker det yderst sjældent. Nu håber jeg bare, at det ikke er noget mavevirus :unsure

Vi krydser!

Du må sende tjansen sydover, så tager jeg imod :kiss Jeg er rimelig rutineret <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi krydser!

Du må sende tjansen sydover, så tager jeg imod :kiss Jeg er rimelig rutineret <_<

Haha det var et flot tilbud :lolhit :kiss Jeg synes nu, du må have brugt din kvote af den slags :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det var et flot tilbud :lolhit :kiss Jeg synes nu, du må have brugt din kvote af den slags :kram2

Nok først endegyldigt om en 16 ugers tid plus nogle dage :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast :boo

 

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Gravid? :)

Næppe, jeg er kun på cd 9 ;) (desværre :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram2

Tak :kram2 Tilsyneladende var det dog bare en engangs forestilling :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast :boo

Go bedring søde Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go bedring søde Mette

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næppe, jeg er kun på cd 9 ;) (desværre :D)

 

Arh okay :D Kunne ikke lige huske det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh okay :D Kunne ikke lige huske det ;)

Det er heller ikke til at gå og huske, og jeg kan godt lide din tankegang :D Men desværre nej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores boligselskab som åbenbart hader folk med børn. Fem uger til flytning er på nuværende tidspunkt fem uger for længe :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores boligselskab som åbenbart hader folk med børn. Fem uger til flytning er på nuværende tidspunkt fem uger for længe :klap

Hvad gør de da?? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør de da?? :blink

De truer med at tage vores barnevogn, fordi den står i opgangen i dagtimerne. Det er efter at vi, efter aftale med formanden for bestyrelsen, er begyndt at hente den op af kælderen hver morgen og stille den ned om aftenen. Der er ingen sliske til kælderen så jeg kan ikke selv få Det tunge skrummel op derfra med en baby på armen, og derfor må J gøre det hver morgen inden han tager på arbejde.

Det skal siges at vores opgang er en mindre balsal og rullatorer må gerne stå der, men ikke barnevogne!

De får en MEGET lang mail fra mig, når jeg lige er dampet af....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram! Nu er Charlie rask, men Marlon er har haft omkring 39 siden i går aftes.... Og her til eftermiddag har jeg det altså ikke særlig godt :(

Det må gerne snart gå væk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram! Nu er Charlie rask, men Marlon er har haft omkring 39 siden i går aftes.... Og her til eftermiddag har jeg det altså ikke særlig godt :(

Det må gerne snart gå væk!!

Ej kan den sygdom så tage og forsvinde straks!!! :sm du/i skal være friske til lørdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej kan den sygdom så tage og forsvinde straks!!! :sm du/i skal være friske til lørdag!

Ja vi skal!! Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg kan ikke finde ud af om jeg måske også er ved at blive syg. Det må altså virkelig godt vente til på mandag! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De truer med at tage vores barnevogn, fordi den står i opgangen i dagtimerne. Det er efter at vi, efter aftale med formanden for bestyrelsen, er begyndt at hente den op af kælderen hver morgen og stille den ned om aftenen. Der er ingen sliske til kælderen så jeg kan ikke selv få Det tunge skrummel op derfra med en baby på armen, og derfor må J gøre det hver morgen inden han tager på arbejde.

Det skal siges at vores opgang er en mindre balsal og rullatorer må gerne stå der, men ikke barnevogne!

De får en MEGET lang mail fra mig, når jeg lige er dampet af....

Det kan man da kalde at gå i små sko... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De truer med at tage vores barnevogn, fordi den står i opgangen i dagtimerne. Det er efter at vi, efter aftale med formanden for bestyrelsen, er begyndt at hente den op af kælderen hver morgen og stille den ned om aftenen. Der er ingen sliske til kælderen så jeg kan ikke selv få Det tunge skrummel op derfra med en baby på armen, og derfor må J gøre det hver morgen inden han tager på arbejde.

Det skal siges at vores opgang er en mindre balsal og rullatorer må gerne stå der, men ikke barnevogne!

De får en MEGET lang mail fra mig, når jeg lige er dampet af....

Sikke nogle klaphatte!

Btw, så må de ikke tage barnevognen. Det er tyveri (eller hærværk, hvis de smider den ud). Uanset hvad deres grund er, så må de ikke fjerne den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle klaphatte!

Btw, så må de ikke tage barnevognen. Det er tyveri (eller hærværk, hvis de smider den ud). Uanset hvad deres grund er, så må de ikke fjerne den ;)

Har du et sted hvor man kan finde det på skrift? Jeg samler argumenter til en MEGET lang og vred, men saglig, mail

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disse dage på jobbet har vi en ekstra mand som sku aflaste mig..men han er så doven og langsom at jeg stadig kører i et for højt gear...det bringer hormonerne i kog...suk...i morgen får lagerchefen besked på at få styr på det..argh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle klaphatte!

Btw, så må de ikke tage barnevognen. Det er tyveri (eller hærværk, hvis de smider den ud). Uanset hvad deres grund er, så må de ikke fjerne den ;)

Mjah, tyveri kræver, at man fjerne genstanden med henblik på at skaffe sig selv eller andre uberettiget vinding - det er næppe opfyldt her ;)

Hvis barnevognen står i opgangen, og den ikke må stå der, så vil jeg gætte på, at de godt må flytte den - men de skal passe ordentlig på den, og udlevere den igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.