tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Myggestik <_< Ser frem til at min røv hæver op til dobbelt størrelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Myggestik <_< Ser frem til at min røv hæver op til dobbelt størrelse <_<

Kan alligevel ikke lade være med at smile her :)

Men æv for bid og kløen - jeg sværger til lidocainsalve og evt en benadryl, hvis det hæver.

Apropos myg, så vil jeg gerne brokke mig over, at der vist er en, der har haft fat i min lille søn - hvor tarveligt er det lige at stikke i en lille blød og fin 1-årig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan alligevel ikke lade være med at smile her :)

Men æv for bid og kløen - jeg sværger til lidocainsalve og evt en benadryl, hvis det hæver.

Apropos myg, så vil jeg gerne brokke mig over, at der vist er en, der har haft fat i min lille søn - hvor tarveligt er det lige at stikke i en lille blød og fin 1-årig...

Jeg kan godt se det komiske i det, men fuuuuck det er irriterende! Pisselortedyr! :prik

Hvordan er det lige med de ting, hvis man skulle blive gravid? :unsure

Og ja mega tarveligt at stikke en 1-årig!!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg (igen!) nåede at tro på jeg var gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg (igen!) nåede at tro på jeg var gravid :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige med de ting, hvis man skulle blive gravid? :unsure

Hmm, jeg er lidt usikker - benadrylen ville jeg nok ikke tage gravid (det er noget med, at man godt må tage gammeldags/sløvende antihistaminer men ikke de ikke-sløvende - men jeg har ikke styr på, hvilke der falder i hvilken kategori). Lokalbedøvende salve virker jo umiddelbart harmløst, men jeg ville nok lige tjekke... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg er lidt usikker - benadrylen ville jeg nok ikke tage gravid (det er noget med, at man godt må tage gammeldags/sløvende antihistaminer men ikke de ikke-sløvende - men jeg har ikke styr på, hvilke der falder i hvilken kategori). Lokalbedøvende salve virker jo umiddelbart harmløst, men jeg ville nok lige tjekke... :unsure

Begge dele ligner lidt noget "gult lys" når jeg læser indlægningsseddel-teksten, så jeg tror, jeg prøver at holde ud indtil videre i hvert fald :) Det er faktisk heller ikke så slemt, som jeg lige først frygtede, at det ville blive :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg (igen!) nåede at tro på jeg var gravid :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer du tit med at du hæver meget op og bliver du stukket tit? Jeg har to gange fået akupunktur mod myggestik og det har hjulpet 2-3 år ad gangen hvor jeg kun er blevet stukket få gange og de er ikke hævet op på samme måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg (igen!) nåede at tro på jeg var gravid :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer du tit med at du hæver meget op og bliver du stukket tit? Jeg har to gange fået akupunktur mod myggestik og det har hjulpet 2-3 år ad gangen hvor jeg kun er blevet stukket få gange og de er ikke hævet op på samme måde..

Jamen jeg har egentlig haft en lang periode, hvor jeg slet ikke er blevet stukket eller i hvert fald så lidt, at jeg har glemt det igen. Sidste gang, jeg kan huske var i sommeren '11, hvor det til gengæld var så sindssygt, at jeg tudede fordi det kløede så slemt og gjorde ondt (thailandske myg :prik). Før det, har det også været ret slemt, men af en eller anden grund har det ikke været slemt siden da. :huh

Men hvis det bliver strid igen skal jeg da huske akupunktur :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har egentlig haft en lang periode, hvor jeg slet ikke er blevet stukket eller i hvert fald så lidt, at jeg har glemt det igen. Sidste gang, jeg kan huske var i sommeren '11, hvor det til gengæld var så sindssygt, at jeg tudede fordi det kløede så slemt og gjorde ondt (thailandske myg :prik). Før det, har det også været ret slemt, men af en eller anden grund har det ikke været slemt siden da. :huh

Men hvis det bliver strid igen skal jeg da huske akupunktur :super

 

Det kan være det har ændret sig efter graviditeten? :) Men du kan lige sige til, så skal jeg sende dig hans navn. Der er nemlig kun én i Aalborg der laver det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være det har ændret sig efter graviditeten? :) Men du kan lige sige til, så skal jeg sende dig hans navn. Der er nemlig kun én i Aalborg der laver det..

Ja jeg tænker også, om den har gjort et eller andet. Who knows. Men ja, jeg hører dig lige, hvis det bliver slemt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B12 vitamin skulle også gøre noget i forhold til myg.. Siden jeg begyndte at tage b12, har jeg kun fået 3-4 myggestik! Og normalt er jeg sådan en der får en million på en sommer.. Men ja, 3-4 om året i løbet af de sidste 4 år! Så tror den er god mok med b12..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B12 vitamin skulle også gøre noget i forhold til myg.. Siden jeg begyndte at tage b12, har jeg kun fået 3-4 myggestik! Og normalt er jeg sådan en der får en million på en sommer.. Men ja, 3-4 om året i løbet af de sidste 4 år! Så tror den er god mok med b12..

Se det giver også mening, for jeg er jo begyndt at tage meget b12 og det kan godt passe at det var i efteråret '11, at jeg begyndte på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg (igen!) nåede at tro på jeg var gravid :(

Øv :( Har du fået mens?

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Har du fået mens?

:kram :kram :kram

Næh, men morgenens test var bragende negativ (3+6 med høj sensitivitetstest) og meget svag antydning af brunt, hvis jeg mærker efter. Så jeg ved det er slut. Mine bryster er ellers blevet gigantiske og mine dutter er blevet tydeligt ømme igen de sidste to dage, selvom ømheden fra ÆL forsvandt for en uge siden. Øv, altså :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over varmen. Gud hvor jeg glæder mig til jul!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg er lidt usikker - benadrylen ville jeg nok ikke tage gravid (det er noget med, at man godt må tage gammeldags/sløvende antihistaminer men ikke de ikke-sløvende - men jeg har ikke styr på, hvilke der falder i hvilken kategori). Lokalbedøvende salve virker jo umiddelbart harmløst, men jeg ville nok lige tjekke... :unsure

Jep. Benadryl er no-go som gravid. Alnok og Mildin er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kø på motorvejen :prik Og det er mega varmt i bilen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MEGA hovedpine :( Øm i kroppen. Det er jo også hele 3 dage siden jeg var syg sidst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor der inviterer på middagsmad. Som i min mors kærestes øjne kun består af øl og sodavand. Godt vi altid har extra mad i bilen til Ida, når vi besøger dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlig timing!!! Mie er indkaldt til scanning af nyrerne 12 marts - jeg har termin den 1 marts :( så jeg skal have lavet den om :( ikke katastrofe men lidt noget bøvl!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlig timing!!! Mie er indkaldt til scanning af nyrerne 12 marts - jeg har termin den 1 marts :( så jeg skal have lavet den om :( ikke katastrofe men lidt noget bøvl!!!

Når det er så lang ventetid har I da frit sygehusvalg og kan måske komme til snart på et andet hospital :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er så lang ventetid har I da frit sygehusvalg og kan måske komme til snart på et andet hospital :)

Frit sygehusvalg har man altid. Det er udvidet frit sygehusvalg du nok tænker på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.