tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Øv hva så? :kram2

Jeg tror lige nu det er mangel på søvn hos mig, Ronja der reagerer fordi Liv tager så meget af min tid selvom jeg prøver at bruge tid med Ronja når Liv sover og barnevognens hjul er i stykker så der skal vi først have bestilt nye <_< det hjalp at få sovet men Ronja søger bestemt konflikter :( ved det er naturligt, men det gør stadig ondt. Det er også typisk at Liv gerne vil spise hver gang vi skal spise eller Ronja skal puttes eller skiftes, så far må gøre det :(

Så kort version: skal lige vænne mig til livet som en familie på 4 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores lorte hus i tre planer.. Det bliver lige ekstra tydeligt hvor meget vi bare ikke trives her, efter en god uge i sommerhus i ét plan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lorte hus i tre planer.. Det bliver lige ekstra tydeligt hvor meget vi bare ikke trives her, efter en god uge i sommerhus i ét plan..

Det kan jeg godt forstå. Vi er så glade for at vi kun har et plan. Men vær i ikke begyndt at overveje hvad næste step boligmæssigt skal være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror lige nu det er mangel på søvn hos mig, Ronja der reagerer fordi Liv tager så meget af min tid selvom jeg prøver at bruge tid med Ronja når Liv sover og barnevognens hjul er i stykker så der skal vi først have bestilt nye <_< det hjalp at få sovet men Ronja søger bestemt konflikter :( ved det er naturligt, men det gør stadig ondt. Det er også typisk at Liv gerne vil spise hver gang vi skal spise eller Ronja skal puttes eller skiftes, så far må gøre det :(

Så kort version: skal lige vænne mig til livet som en familie på 4 ;)

Åh det lyder hårdt :( Håber snart det vender :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo brændte sig på en sengelampe, da han skulle i seng :( Nu har han snart siddet med hånden i en skål vand i 1 time. Der er kommet vabler på 3 af fingrene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo brændte sig på en sengelampe, da han skulle i seng :( Nu har han snart siddet med hånden i en skål vand i 1 time. Der er kommet vabler på 3 af fingrene :(

:( det lyder ikke rart - håber det hjælper med vandet så det ikke gør så ondt i nat/i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo brændte sig på en sengelampe, da han skulle i seng :( Nu har han snart siddet med hånden i en skål vand i 1 time. Der er kommet vabler på 3 af fingrene :(

Jeg håber det går bedre.

Jeg har god erfaring med at tage after sun på eller creme med aloe Vera på. Måske det kan hjælpe hvis vandet ikke har virket.

God bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( det lyder ikke rart - håber det hjælper med vandet så det ikke gør så ondt i nat/i morgen :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det går bedre.

Jeg har god erfaring med at tage after sun på eller creme med aloe Vera på. Måske det kan hjælpe hvis vandet ikke har virket.

God bedring med ham :kram

Det vil jeg have i baghovedet. Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ferien er slut for mit vedkommende :(

magter ikke arbejde i morgen, lige pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ferien er slut for mit vedkommende :(

magter ikke arbejde i morgen, lige pt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Vi er så glade for at vi kun har et plan. Men vær i ikke begyndt at overveje hvad næste step boligmæssigt skal være?

Det har vi sgu overvejet længe. Vi ved da også hvad vi gerne vil. Men økonomien skal også lige følge med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde virkelig ikke kunne lade sig gøre, at være så uheldig som jeg er :(

Da jeg børstede tænder her til aften mærkedes mit ansigt underligt, så jeg kiggede i spejlet og prøvede at smile, og så er jeg kraftedme lam i den ene side af ansigtet :O hele mit fjæs ser underligt ud når jeg smiler, og jeg kan næsten ikke lukke venstre øje :(

Jeg ringede til vagtlægen, og hun sagde at det er noget der hedder bells parese. Det skulle jeg selvfølgelig lige læse om på nettet, men det skulle jeg havde ladet være med.. Der står ting som hjernetumor, borelia osv :(

I morgen skal jeg så ind på sygehuset, men jeg magter det virkelig ikke.. Thea har ferie og jeg tror ikke vi kan få hende passet, og Alba skriger ca 20 timer i døgnet.. Jeg er så tyndslidt, og det eneste jeg har lyst til er, at sove! Jeg orker simpelthen ikke mere.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde virkelig ikke kunne lade sig gøre, at være så uheldig som jeg er :(

Da jeg børstede tænder her til aften mærkedes mit ansigt underligt, så jeg kiggede i spejlet og prøvede at smile, og så er jeg kraftedme lam i den ene side af ansigtet :o hele mit fjæs ser underligt ud når jeg smiler, og jeg kan næsten ikke lukke venstre øje :(

Jeg ringede til vagtlægen, og hun sagde at det er noget der hedder bells parese. Det skulle jeg selvfølgelig lige læse om på nettet, men det skulle jeg havde ladet være med.. Der står ting som hjernetumor, borelia osv :(

I morgen skal jeg så ind på sygehuset, men jeg magter det virkelig ikke.. Thea har ferie og jeg tror ikke vi kan få hende passet, og Alba skriger ca 20 timer i døgnet.. Jeg er så tyndslidt, og det eneste jeg har lyst til er, at sove! Jeg orker simpelthen ikke mere.. :(

Håber det er den harmløse version. Min bror har lige haft sådan en halv ansigtslammelse, i svær grad vil jeg sige, han lignede sådan en slags quasimodo med hængende øje og talte mærkeligt, det blev værre når han var træt. Men det varede kun ca 3 mdr og forsvandt gradvist, nu er der intet at se. Føler med dig  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde virkelig ikke kunne lade sig gøre, at være så uheldig som jeg er :(

Da jeg børstede tænder her til aften mærkedes mit ansigt underligt, så jeg kiggede i spejlet og prøvede at smile, og så er jeg kraftedme lam i den ene side af ansigtet :O hele mit fjæs ser underligt ud når jeg smiler, og jeg kan næsten ikke lukke venstre øje :(

Jeg ringede til vagtlægen, og hun sagde at det er noget der hedder bells parese. Det skulle jeg selvfølgelig lige læse om på nettet, men det skulle jeg havde ladet være med.. Der står ting som hjernetumor, borelia osv :(

I morgen skal jeg så ind på sygehuset, men jeg magter det virkelig ikke.. Thea har ferie og jeg tror ikke vi kan få hende passet, og Alba skriger ca 20 timer i døgnet.. Jeg er så tyndslidt, og det eneste jeg har lyst til er, at sove! Jeg orker simpelthen ikke mere.. :(

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove og er nu lys vågen. Øv Sidste nat blev det kun til knap 3 timer og denne nat til knap 5 timer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i klubben, jeg har ikke sovet siden kl 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde virkelig ikke kunne lade sig gøre, at være så uheldig som jeg er :(

Da jeg børstede tænder her til aften mærkedes mit ansigt underligt, så jeg kiggede i spejlet og prøvede at smile, og så er jeg kraftedme lam i den ene side af ansigtet :O hele mit fjæs ser underligt ud når jeg smiler, og jeg kan næsten ikke lukke venstre øje :(

Jeg ringede til vagtlægen, og hun sagde at det er noget der hedder bells parese. Det skulle jeg selvfølgelig lige læse om på nettet, men det skulle jeg havde ladet være med.. Der står ting som hjernetumor, borelia osv :(

I morgen skal jeg så ind på sygehuset, men jeg magter det virkelig ikke.. Thea har ferie og jeg tror ikke vi kan få hende passet, og Alba skriger ca 20 timer i døgnet.. Jeg er så tyndslidt, og det eneste jeg har lyst til er, at sove! Jeg orker simpelthen ikke mere.. :(

Håber det viser sig at være harmløst :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde virkelig ikke kunne lade sig gøre, at være så uheldig som jeg er :(

Da jeg børstede tænder her til aften mærkedes mit ansigt underligt, så jeg kiggede i spejlet og prøvede at smile, og så er jeg kraftedme lam i den ene side af ansigtet :O hele mit fjæs ser underligt ud når jeg smiler, og jeg kan næsten ikke lukke venstre øje :(

Jeg ringede til vagtlægen, og hun sagde at det er noget der hedder bells parese. Det skulle jeg selvfølgelig lige læse om på nettet, men det skulle jeg havde ladet være med.. Der står ting som hjernetumor, borelia osv :(

I morgen skal jeg så ind på sygehuset, men jeg magter det virkelig ikke.. Thea har ferie og jeg tror ikke vi kan få hende passet, og Alba skriger ca 20 timer i døgnet.. Jeg er så tyndslidt, og det eneste jeg har lyst til er, at sove! Jeg orker simpelthen ikke mere.. :(

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har så mange projekter herhjemme her i sommerferien, og det ender altid med at Rasmus render og knokler mens jeg sidder og glor sammen med Elliot.. Jeg ved ikke hvad vi skal finde på at lave, for jeg synes næsten der er for varmt og for meget sol til at vi kan tage alle mulige steder.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har så mange projekter herhjemme her i sommerferien, og det ender altid med at Rasmus render og knokler mens jeg sidder og glor sammen med Elliot.. Jeg ved ikke hvad vi skal finde på at lave, for jeg synes næsten der er for varmt og for meget sol til at vi kan tage alle mulige steder..

Har i ikke et akvarie/oceanarium i nærheden? Det er inde i ok temperaturer! Et legeland måske - - ved ikke lige hvad han syntes om sådan noget! Eller Svømmehallen? Det er i hvert fald dejligt temperatur mæssigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde virkelig ikke kunne lade sig gøre, at være så uheldig som jeg er :(

Da jeg børstede tænder her til aften mærkedes mit ansigt underligt, så jeg kiggede i spejlet og prøvede at smile, og så er jeg kraftedme lam i den ene side af ansigtet :O hele mit fjæs ser underligt ud når jeg smiler, og jeg kan næsten ikke lukke venstre øje :(

Jeg ringede til vagtlægen, og hun sagde at det er noget der hedder bells parese. Det skulle jeg selvfølgelig lige læse om på nettet, men det skulle jeg havde ladet være med.. Der står ting som hjernetumor, borelia osv :(

I morgen skal jeg så ind på sygehuset, men jeg magter det virkelig ikke.. Thea har ferie og jeg tror ikke vi kan få hende passet, og Alba skriger ca 20 timer i døgnet.. Jeg er så tyndslidt, og det eneste jeg har lyst til er, at sove! Jeg orker simpelthen ikke mere.. :(

Shit!!! :kram

Så må manden tage fri og hjælpe! Det er et nødstilfælde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minimalt at lave på arbejdet. Tiden går langsomt... Ehhh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

latterlige regler i a-kassen..

Nu jeg har været ledig i et stykke tid er jeg indkaldt til personlig samtale angående ansøgning. Det er også fint nok, har jeg intet imod, men at mødet der tager en halv time skal foregå i KBH er jeg godt nok ikke tilfreds med.. Der er to afdelinger her i Nordjylland af a-kassen, men da mødet skal finde sted inden 1.8.14, så kan det kun foregå i KBH. :klap

Jeg ringede så til a-kassen og fik at vide at jeg desværre ikke kunne få en tid i Aalborg/Hjørring da de havde først havde tider efter 4.8.14 og mødet jo skulle finde sted senest 1.8.14.   

 

Så nu skal jeg åbenbart til KBH for en samtale der sidste gang i Aalborg tog 15 minutter :blink :wacko :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

latterlige regler i a-kassen..

Nu jeg har været ledig i et stykke tid er jeg indkaldt til personlig samtale angående ansøgning. Det er også fint nok, har jeg intet imod, men at mødet der tager en halv time skal foregå i KBH er jeg godt nok ikke tilfreds med.. Der er to afdelinger her i Nordjylland af a-kassen, men da mødet skal finde sted inden 1.8.14, så kan det kun foregå i KBH. :klap

Jeg ringede så til a-kassen og fik at vide at jeg desværre ikke kunne få en tid i Aalborg/Hjørring da de havde først havde tider efter 4.8.14 og mødet jo skulle finde sted senest 1.8.14.

Så nu skal jeg åbenbart til KBH for en samtale der sidste gang i Aalborg tog 15 minutter :blink :wacko :unsure

Det var sgu da ufleksibelt.

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.