tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Frit sygehusvalg har man altid. Det er udvidet frit sygehusvalg du nok tænker på..

Jaja potato potato ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når det er så lang ventetid har I da frit sygehusvalg og kan måske komme til snart på et andet hospital :)

Det er ikke fordi det haster - hun er i bedste fald 50 år før sygdommen bryder ud HVIS hun har den - men det er nu rart at de er så OBS - anede ikke hun var i deres system allerede så blev lidt chokket over brevet, og ked af at blive mindet om den skygge der er på min lille familie, men nu det lige har lagt sig er jeg nok mest glad fordi hun jo får de bedste odds. Mandens morfar døde da han var 50 år af sygdommen - man anede ikke den var arvelig, min svoger fik konstateret det som 12 årig eller i hvert fald ung, men han døde af vristede blodkar i hjernen og det vidste man ikke var en følgesygdom dengang. Svigermor fik en nyretransplantation og lever nu på 10 år med den (hun fik det ikke konstateret da min svoger fik det pga en lægefejl, så hun vidste ikke hun var bærer af en arvelig sygdom før hendes nyrer stod af). Anders har fået det konstateret (som 29 årig) og går til årlige tjek OGSÅ for følgesygdomme og Mie er så allerede i systemet!!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så skulle min krop lige trække den præcis længe nok til, at jeg nåede at tro lidt på det igen og SÅ kom der frisk blod! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så skulle min krop lige trække den præcis længe nok til, at jeg nåede at tro lidt på det igen og SÅ kom der frisk blod! :prik :(

Typisk <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuder over alt det jeg er gået glip af i graviditeten, fødslen og den første tid med Immanuel :( føler mig total ynkelig, føler mig som en dårlig mor, der kun tænker overlevelse ind og ikke at der skal være minder til Immanuel når han bliver større :( føler mig snydt for de første timer med ham, så ham kun kort i 10 Min det første døgn :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk <_< :kram2

Jeg giver op! Jeg tror ikke min krop har reageret ens i to cyklusser siden jeg smed pillerne <_< Måske er det et trick, så jeg bliver nødt til at lade være med at tolke på alting, da jeg alligevel ikke kan bruge det til noget og jeg dermed slapper af :rolleyes Jeg er så bange for at miste troen på, at det nok skal lykkes.

Lorte-krop og lorte-kontrol-psyke!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuder over alt det jeg er gået glip af i graviditeten, fødslen og den første tid med Immanuel :( føler mig total ynkelig, føler mig som en dårlig mor, der kun tænker overlevelse ind og ikke at der skal være minder til Immanuel når han bliver større :( føler mig snydt for de første timer med ham, så ham kun kort i 10 Min det første døgn :( :boo

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver op! Jeg tror ikke min krop har reageret ens i to cyklusser siden jeg smed pillerne <_< Måske er det et trick, så jeg bliver nødt til at lade være med at tolke på alting, da jeg alligevel ikke kan bruge det til noget og jeg dermed slapper af :rolleyes Jeg er så bange for at miste troen på, at det nok skal lykkes.

Lorte-krop og lorte-kontrol-psyke!!! :(

:kram2

Tager du nogle hormoner eller noget denne gang? (Mangler altså en tråd, hvor jeg kan følge dig ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuder over alt det jeg er gået glip af i graviditeten, fødslen og den første tid med Immanuel :( føler mig total ynkelig, føler mig som en dårlig mor, der kun tænker overlevelse ind og ikke at der skal være minder til Immanuel når han bliver større :( føler mig snydt for de første timer med ham, så ham kun kort i 10 Min det første døgn :( :boo

Åh altså :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuder over alt det jeg er gået glip af i graviditeten, fødslen og den første tid med Immanuel :( føler mig total ynkelig, føler mig som en dårlig mor, der kun tænker overlevelse ind og ikke at der skal være minder til Immanuel når han bliver større :( føler mig snydt for de første timer med ham, så ham kun kort i 10 Min det første døgn :( :boo

:kram

Søde du - hvilke minder skulle være vigtigere end at I fungerer og LEVER?

Har du skrevet fødselsberetning på godt og ondt? Den vil han sætte STOR pris på! Billeder er ok, men ikke alt! Jeg har 1 fotoalbum/barnets bog fra min spæde barndom og den er ikke særligt fyldest gørende! Men jeg ELSKER de 20-30 billeder fra mine første 3 år - og de 4 sider med lidt tekst! Der er stort set ingen forklaring på noget men pyt! Jeg havde det der er det vigtigste: nærværende forældre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blærebetændelse :prik Men nu skulle jeg gerne kunne se en ende på mine mavesmerter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blærebetændelse :prik Men nu skulle jeg gerne kunne se en ende på mine mavesmerter :)

Træls altså. Hvad med det egen læge ordinerede. Det er vel overflødig?

God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuder over alt det jeg er gået glip af i graviditeten, fødslen og den første tid med Immanuel :( føler mig total ynkelig, føler mig som en dårlig mor, der kun tænker overlevelse ind og ikke at der skal være minder til Immanuel når han bliver større :( føler mig snydt for de første timer med ham, så ham kun kort i 10 Min det første døgn :( :boo

Søde du  :kram2  tud! Giv dig selv lov for du har godt nok haft en streng graviditet og en hård start med jeres lille skat. Det må være hårdt at høre om hvor lykkelige andre er og hvor nemt de har det - set i forhold til hvor meget du må kæmpe, med at være skidt under graviditeten + 1000 bekymringer, og så en fødsel som slet ikke gik som håbet og en lille syg og sårbar baby. Jeg er helt sikker på at der er lys forude, det blir lettere og Immanuel skal nok komme i trivsel, men du må gerne sørge over den første tid har været så svær at du ikke bare har kunnet nyde din lille lækre bebse og din barselstid. Og så vil jeg sige hvis du kan mærke at det her tuderi tager overhånd og du mangler glæden, sådan i længere tid, grib fat i nogen og få noget hjælp.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.skodformiddag.dk - eftermiddaggen bliver forhåbentlig bedre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.skodformiddag.dk - eftermiddaggen bliver forhåbentlig bedre <_<

:ditto

Det tyder ikke godt, svigermor er kommet 2 TIMER før til fødselsdag end planlagt!

Jeg er gået i soveværelset, jeg er træt. M. Skulle gerne sove middagslur før gæsterne kommer, men nu kan jeg høre hende græde og svigermor bræge <_< LUR MIG, hun får ikke sovet mere :( Det bliver SÅ "sjovt" med gæster og fødselsdag på den konto :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Det tyder ikke godt, svigermor er kommet 2 TIMER før til fødselsdag end planlagt!

Jeg er gået i soveværelset, jeg er træt. M. Skulle gerne sove middagslur før gæsterne kommer, men nu kan jeg høre hende græde og svigermor bræge <_< LUR MIG, hun får ikke sovet mere :( Det bliver SÅ "sjovt" med gæster og fødselsdag på den konto :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Søde du - hvilke minder skulle være vigtigere end at I fungerer og LEVER?

Har du skrevet fødselsberetning på godt og ondt? Den vil han sætte STOR pris på! Billeder er ok, men ikke alt! Jeg har 1 fotoalbum/barnets bog fra min spæde barndom og den er ikke særligt fyldest gørende! Men jeg ELSKER de 20-30 billeder fra mine første 3 år - og de 4 sider med lidt tekst! Der er stort set ingen forklaring på noget men pyt! Jeg havde det der er det vigtigste: nærværende forældre!

Ja, vi overlevede begge heldigvis, måske jeg burde holde fast i det. At det så var min mand, der var vågen og ikke jordemoderen der var vågen, skal jeg måske prøve at glemme. Vi tager så mange billeder af Immanuel, så håber det kan råde bod på alle manglerne :unsure

Måske jeg skal skrive en beretning, det betyder bare, at jeg også skal forholde mig til fødslen og tiden lige efter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde du :kram2 tud! Giv dig selv lov for du har godt nok haft en streng graviditet og en hård start med jeres lille skat. Det må være hårdt at høre om hvor lykkelige andre er og hvor nemt de har det - set i forhold til hvor meget du må kæmpe, med at være skidt under graviditeten + 1000 bekymringer, og så en fødsel som slet ikke gik som håbet og en lille syg og sårbar baby. Jeg er helt sikker på at der er lys forude, det blir lettere og Immanuel skal nok komme i trivsel, men du må gerne sørge over den første tid har været så svær at du ikke bare har kunnet nyde din lille lækre bebse og din barselstid. Og så vil jeg sige hvis du kan mærke at det her tuderi tager overhånd og du mangler glæden, sådan i længere tid, grib fat i nogen og få noget hjælp.

:kram

Tusind tak for de opløftende ord! Tak fordi du ikke synes jeg er mærkelig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto til det hele.

Du har bare været igennem så meget, og det er rigtig godt at du er ked af det, faktisk, for det betyder at du reagerer.

Jeg ved ikke om det så småt begynder at vende for jer, men når det begynder at gå den rigtige vej, vær forberedt på at det kan ramme dig med fornyet kraft, og det er godt hvis du bearbejder det, selvom det er hårdt! Og vær ikke bange for at bede om hjælp!

Men det er sundt at du sørger over det... Hold fast i det!

:kiss tusind tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi overlevede begge heldigvis, måske jeg burde holde fast i det. At det så var min mand, der var vågen og ikke jordemoderen der var vågen, skal jeg måske prøve at glemme. Vi tager så mange billeder af Immanuel, så håber det kan råde bod på alle manglerne :unsure

Måske jeg skal skrive en beretning, det betyder bare, at jeg også skal forholde mig til fødslen og tiden lige efter :(

Det vil helt sikkert hjælpe dig RIGTIG meget! Som Saga og JustMe skriver så er det vigtigt at reagere og få det bearbejdet :kiss

Jeg brugte næsten halvanden uge på min! Og jeg havde måske nok en kompliceret fødsel men en rigtig GOD fødsel og det skulle da stadig bearbejdes bagefter!

Så selvom det er hårdt at rippe op i så tror jeg du på længere sigt får det bedre af det :kiss

Har du fået tilbudt efterfødsels samtale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Det tyder ikke godt, svigermor er kommet 2 TIMER før til fødselsdag end planlagt!

Jeg er gået i soveværelset, jeg er træt. M. Skulle gerne sove middagslur før gæsterne kommer, men nu kan jeg høre hende græde og svigermor bræge <_< LUR MIG, hun får ikke sovet mere :( Det bliver SÅ "sjovt" med gæster og fødselsdag på den konto :(

Nøj hvor irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.skodformiddag.dk - eftermiddaggen bliver forhåbentlig bedre <_<

Øv hva så? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil helt sikkert hjælpe dig RIGTIG meget! Som Saga og JustMe skriver så er det vigtigt at reagere og få det bearbejdet :kiss

Jeg brugte næsten halvanden uge på min! Og jeg havde måske nok en kompliceret fødsel men en rigtig GOD fødsel og det skulle da stadig bearbejdes bagefter!

Så selvom det er hårdt at rippe op i så tror jeg du på længere sigt får det bedre af det :kiss

Har du fået tilbudt efterfødsels samtale?

Ja, til september :gal håber, at jeg får sluttet fred med den på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver hårdt at aflevere min trold i morgen.... Har virkelig nydt de her 2 uger ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.