tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hvorfor vm på både DR1 og TV2?

Fordi begge har købt rettighederne ;) TV2 er en betalingskanal og derfor er det rart med DR1 for "resten" som ik har betalingskanaler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fordi begge har købt rettighederne ;) TV2 er en betalingskanal og derfor er det rart med DR1 for "resten" som ik har betalingskanaler :)

Så dejligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg i morgen er indkaldt til møde med A-kassen i Holstebro, så jeg ikke kan komme til min søsters fødselsdag sammen med resten af min familie. Og så lige på Jespers første feriedag! :numse

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag!!! Det har regnet hele dagen, med kun ophold af et par minutter. Alt er vådt, ungerne har totalt teltkuller og har konflikter hele dagen. Det er koldt, og vi er på bibelcamping. Jeg skulle have børnene med til børnekirke imorges, og skulle så 'bare' få Aron til at sove. Jeg har vandret med han i silende regn i 50 minutter. Nu har jeg stillet barnevognen ind i forteltet, sidder og er sur i barnevognen og har ikke et positivt ord at sige om i dag... Aron ligger og snakker og råber fordi han er overtræt og ikke vil give slip og jeg er bare sur!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over megasur og muggen mand. Når han nu tydeligvis synes, at det er så skrækkeligt at besøge min søster, hvorfor ind i hede hule h****** vil han så partout med?????! Jeg vil gerne se min søster, som jeg har et nært forhold til, men tager gladeligt alene afsted - men nejnej 'hvorfor tager vi ikke alle sammen afsted?' spørger han så forurettet. Jeg siger okay, vi tager afsted, og manden er sur sur sur. Argh! Det ødelægger det totalt:-(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mega menses smerter! Men skal først have det om 14 dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterende svigermor på besøg, pludselig meget træt mand, lidt for aktiv datter, rod og legetøj i hele huset OG træt og ondt i hele kroppen fordi baby ikke gider komme ud! Det er lidt mere end mit højgravide humør kan klare idag!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige gået op for mig at Elliot har første dag i vuggestuen d. 31… I denne måned! :huug Det er jeg bare SLET ikke klar til! Ydermere er jeg SLET SLET ikke klar til at starte på arbejde og undvære mit guld mange timer hver dag.. Shit!  :bye  :boo  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige gået op for mig at Elliot har første dag i vuggestuen d. 31… I denne måned! :huug Det er jeg bare SLET ikke klar til! Ydermere er jeg SLET SLET ikke klar til at starte på arbejde og undvære mit guld mange timer hver dag.. Shit! :bye :boo :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kææææmpe kram til alle dem der har brug for det

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige gået op for mig at Elliot har første dag i vuggestuen d. 31… I denne måned! :huug Det er jeg bare SLET ikke klar til! Ydermere er jeg SLET SLET ikke klar til at starte på arbejde og undvære mit guld mange timer hver dag.. Shit! :bye :boo :(

:kram :kram

Er lidt i samme båd som dig.. Vega starter om 3 uger!!! What?? 3 uger???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Er lidt i samme båd som dig.. Vega starter om 3 uger!!! What?? 3 uger???

 

:kram :kram :kram

 

Jeg kan slet ikke have tanken lige nu.. Min lille dreng, der bare er mit et og alt… og så skal jeg kun se ham 3-4 timer om dagen til daglig.. Damn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Tak! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IH, der er noget der er hævet i min hals, og der gør SUPER ondt.. :( Det er lige ved drøblen, og gør jeg nærmest ikke kan synke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg i morgen er indkaldt til møde med A-kassen i Holstebro, så jeg ikke kan komme til min søsters fødselsdag sammen med resten af min familie. Og så lige på Jespers første feriedag! :numse

Årh bittert! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag!!! Det har regnet hele dagen, med kun ophold af et par minutter. Alt er vådt, ungerne har totalt teltkuller og har konflikter hele dagen. Det er koldt, og vi er på bibelcamping. Jeg skulle have børnene med til børnekirke imorges, og skulle så 'bare' få Aron til at sove. Jeg har vandret med han i silende regn i 50 minutter. Nu har jeg stillet barnevognen ind i forteltet, sidder og er sur i barnevognen og har ikke et positivt ord at sige om i dag... Aron ligger og snakker og råber fordi han er overtræt og ikke vil give slip og jeg er bare sur!

Øv hvor lyder det surt! :kram (Undskyld regnen :badgirl :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over megasur og muggen mand. Når han nu tydeligvis synes, at det er så skrækkeligt at besøge min søster, hvorfor ind i hede hule h****** vil han så partout med?????! Jeg vil gerne se min søster, som jeg har et nært forhold til, men tager gladeligt alene afsted - men nejnej 'hvorfor tager vi ikke alle sammen afsted?' spørger han så forurettet. Jeg siger okay, vi tager afsted, og manden er sur sur sur. Argh! Det ødelægger det totalt:-(

Ej det er sgi da heller ikke særlig smart af ham! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige gået op for mig at Elliot har første dag i vuggestuen d. 31… I denne måned! :huug Det er jeg bare SLET ikke klar til! Ydermere er jeg SLET SLET ikke klar til at starte på arbejde og undvære mit guld mange timer hver dag.. Shit! :bye :boo :(

Åh jeg får helt en klump i maven på dine vejne :( Det er så barskt at man skal igennem det. Men man overlever, promise! :kram I skal nok klare det, og han får det så sjovt i vs, og du kommer til at nyde tiden med ham endnu mere. Det skal nok gå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IH, der er noget der er hævet i min hals, og der gør SUPER ondt.. :( Det er lige ved drøblen, og gør jeg nærmest ikke kan synke..

Er du ved at blive syg? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du ved at blive syg? :kram

Har nærmest været konstant syg den sidste tid :( SÅ belastende.. GODT vi har fået nogen gode, sovevenlige sofaer..!

 

Og forsinket tillykke med fødselsdagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld spam! :badgirl

Men nu, hvor jeg er igang, vil jeg gerne brokke mig over:

- Forkølelsessår igen igen (Så DØ dog, din lortevirus!!!!)

- At jeg har fået bukket min ring helt vildt, så man næsten ikke kan have den på - alene ved at klappe i cirkus?! :huh (PLEASE sig at guldsmeden kan rette det ud??? :unsure)

- At Valdemar vågner så snart vi slukker fjernsynet og går i seng :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nærmest været konstant syg den sidste tid :( SÅ belastende.. GODT vi har fået nogen gode, sovevenlige sofaer..!

Og forsinket tillykke med fødselsdagen!

Ej hvor belastende! God bedring! :kram

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldeles rasende og ulykkelig tumling, fordi han ikke må feje sit spildte mælk op med kost og fejeblad. Skal man grine eller græde? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldeles rasende og ulykkelig tumling, fordi han ikke må feje sit spildte mælk op med kost og fejeblad. Skal man grine eller græde? :rolleyes

 

Man skal aldrig græde over spildt mælk, så grin for søren.. :kram2 Søde Mar :biglove Men ihhh det lyder som en fase der kræver gooood tålmodighed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal aldrig græde over spildt mælk, så grin for søren.. :kram2 Søde Mar :biglove Men ihhh det lyder som en fase der kræver gooood tålmodighed..

Der er i hvert fald en del frustrationer, og jeg kan ikke lige lure, hvordan man forklarer, at det ikke duer med en kost uden først at smøre den ind i mælk, og det gad jeg bare ikke. Så det endte med at far tørrede mælken op med klud og så fejede Valdemar efter, for en sikkerheds skyld. Det var vist det bedste kompromis, vi kunne finde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.