tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har simpelthen så ondt i maven og er bange for at baby i maven er død! Og vi har ikke råd til en scanning:'( så kan først få svar på min mors fødselsdag:'(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil gerne brokke mig over at projektet slet ikke spiller for mig idag :( Har en masse at gå i gang med, men synes alt hvad jeg rører ved bliver noget juks. Har bare lyst til at smide mig på sofaen og tage en lang pause, men det synes jeg bare ikke, at jeg kan være bekendt overfor min gruppe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst idag. Burde virkelig få læst en masse til eksamen i næste uge, men kan ligesom ikke sætte mig op til det. I stedet nusser jeg rundt og ordner ting i huset, der egentlig sagtens kunne vente. Kom nu!! *gav sig selv et spark i røven*  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går også sammen, og det er ikke fordi det han ønsker sig nødvendigvis er specielt dyrt. Det er nogle bøger, han samler på, hvor han mangler fem (ud af fyrre eller sådan noget) Men jeg har svært ved at finde nogen, der vil sælge deres MEDMINDRE at man køber HELE deres samling. Og det bliver bare aaaaalt for dyrt så.

Hvad er det da for nogle bøger? Det kan ko være der er mogle herinde, som kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg stadig er syg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst idag. Burde virkelig få læst en masse til eksamen i næste uge, men kan ligesom ikke sætte mig op til det. I stedet nusser jeg rundt og ordner ting i huset, der egentlig sagtens kunne vente. Kom nu!! *gav sig selv et spark i røven*  :klap

 

Kender det! :kram og :prik (= spark ;))

 

Vil gerne brokke mig over at jeg stadig er syg <_<

God bedring! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det da for nogle bøger? Det kan ko være der er mogle herinde, som kan hjælpe :)

 

Sødt af dig at tænke på :kram2

 

Det er nogle årsbøger, der hedder Horisont. Sådan nogle røde læderindbundne bøger med hvad der er sket i det givne år. Han mangler fra 2008, 2009, 2010, 2011 og 2012, og de skal være i pæn stand.

 

Den antikvar, som han plejer at gå til, har dem ikke lige pt og har ikke haft dem længe, men når han har dem, så tager han 150 kr for dem, så mere må de ikke koste (fordi så synes min far jo, at det er fjollet, at vi ikke bare har ventet til at antikvaren har dem - men vi vil jo gerne have dem købt inden jul, hvis det var). Det svære kommer så af, at dem, der har de 5 nyeste bøger, som regel også har ældre bøger, og de bliver jo sværere at sælge, jo mindre komplet samlingen er. Så de vil helst sælge en HEL samling (tilbage fra 70'erene eller sådan noget, tror jeg), og det forstår jeg sådan set også godt, men vi har jo ikke brug for (eller råd til) alle de ekstra gamle bøger :prik Og hvis de skal sendes (hvilket de jo nok skal, medmindre jeg er så heldig tilfældigvis at finde dem i Aalborg), så bliver det jo mindre end 150 pr bog, vi kan betale for dem... Så det er lidt kringlet ;)

 

DOG har jeg fået kontakt til hele to nu, der måske er interesseret i at sælge. Så der må gerne krydses fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har simpelthen så ondt i maven og er bange for at baby i maven er død! Og vi har ikke råd til en scanning:'( så kan først få svar på min mors fødselsdag:'(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Har fået lov til en ekstra scanning i dag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lov til en ekstra scanning i dag:)

Årh, dét var godt! Håber den giver ro!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at babybarnet er alt for stille inde i mavsen i dag.. :unsure Får da nogle små forsigtige puf, men han tumler ikke som han plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at babybarnet er alt for stille inde i mavsen i dag.. :unsure Får da nogle små forsigtige puf, men han tumler ikke som han plejer.

:kiss Det er meget normalt til sidst, at de ikke rører så meget på sig. Men hvis du er bekymret, skal du hellere ringe en gang for meget end for lidt til fødegangen. Det er ikke rart at gå og være bekymret  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldrig har jeg prøvet så en ekstrem smerte, som den tandpine jeg har nu :boo på fredag!!!! På fredag bliver det lort fikset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Det er meget normalt til sidst, at de ikke rører så meget på sig. Men hvis du er bekymret, skal du hellere ringe en gang for meget end for lidt til fødegangen. Det er ikke rart at gå og være bekymret :kiss

Tror også jeg ringer når Tim kommer hjem, hvis ikke der er mere gang i ham der.. Er også bare pyller fordi mit blodtryk var en liiiiiille smule højt sidste uge, og jeg har en liiiiiiille smule hovedpine.. Alle småtingene der hober sig op! :blush Og så er jeg nok et hormonmonster som de fleste andre, der nærmer dig termin! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt af dig at tænke på :kram2

Det er nogle årsbøger, der hedder Horisont. Sådan nogle røde læderindbundne bøger med hvad der er sket i det givne år. Han mangler fra 2008, 2009, 2010, 2011 og 2012, og de skal være i pæn stand.

Den antikvar, som han plejer at gå til, har dem ikke lige pt og har ikke haft dem længe, men når han har dem, så tager han 150 kr for dem, så mere må de ikke koste (fordi så synes min far jo, at det er fjollet, at vi ikke bare har ventet til at antikvaren har dem - men vi vil jo gerne have dem købt inden jul, hvis det var). Det svære kommer så af, at dem, der har de 5 nyeste bøger, som regel også har ældre bøger, og de bliver jo sværere at sælge, jo mindre komplet samlingen er. Så de vil helst sælge en HEL samling (tilbage fra 70'erene eller sådan noget, tror jeg), og det forstår jeg sådan set også godt, men vi har jo ikke brug for (eller råd til) alle de ekstra gamle bøger :prik Og hvis de skal sendes (hvilket de jo nok skal, medmindre jeg er så heldig tilfældigvis at finde dem i Aalborg), så bliver det jo mindre end 150 pr bog, vi kan betale for dem... Så det er lidt kringlet ;)

DOG har jeg fået kontakt til hele to nu, der måske er interesseret i at sælge. Så der må gerne krydses fingre :goodluck

Aiiiii, nu lykkedes det vist alligevel! Har i hvert fald lige overført penge til en, så nu håber jeg bare at bøgerne er fine, men det sagde hun at de var :) Det hjælper åbenbart at brokke sig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiiiii, nu lykkedes det vist alligevel! Har i hvert fald lige overført penge til en, så nu håber jeg bare at bøgerne er fine, men det sagde hun at de var :) Det hjælper åbenbart at brokke sig :lolhit

:yay

hvor dejligt at det lykkedes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

hvor dejligt at det lykkedes!

Ja helt vildt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg så liv igen i dag:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg så liv igen i dag:-D

Jubii! :yay :wee :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiiiii, nu lykkedes det vist alligevel! Har i hvert fald lige overført penge til en, så nu håber jeg bare at bøgerne er fine, men det sagde hun at de var :) Det hjælper åbenbart at brokke sig :lolhit

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldrig har jeg prøvet så en ekstrem smerte, som den tandpine jeg har nu :boo på fredag!!!! På fredag bliver det lort fikset

:kram Puhh... der er da lang tid til fredag, hvis du har så ondt. Kan du ikke så en akut-tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg så liv igen i dag:-D

YAY :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg for første gang siden det startede i starten af september, ikke er taget til mandagstræning i dag. Jeg kunne bare SLET ikke tage mig sammen :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs: Jeg ville tage en tur til læge hvis du har tørhoste og har haft det nogen tid! Man kan nemlig godt

få noget hostedæmpende i mange tilfælde, altså hvis der IKKE er slim. Jeg har fået piller en gang, og de hjalp gevaldigt. Sådan en omgang tørhoste kan være forfærdelig! Har selv hostet mig til henholdsvis ribbensbrist og "hækseskud"/lumbago i ryggen. God bedring!

Det er heldigvis bare en alm forkølelse der sidder på lungerne det bliver bedre og bedre, har ikke rigtig hostet i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en tur på fødegangen! Fik kørt kurve, tjekket blodtryk, tjekket urin og tjekket i alle kanter, og alt er fint! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.