MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Har måtte akut-sende Filippa til farmor og farfar fordi jeg er indlagt på Hvidovre til udskrabning. Nu får hun en fridag i morgen men planen var nu at den skulle have foregået med Leonora, mormor og jeg derhjemme :(

 

Udskrabning? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Udskrabning? :unsure

Ja :( Der er stadig en rest moderkage tilbage i min livmoder. Jeg begyndte at bløde voldsomt i dag og noget af resten er fjernet, men der mangler stadig lidt og det skal fjernes ved en udskrabning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :( Der er stadig en rest moderkage tilbage i min livmoder. Jeg begyndte at bløde voldsomt i dag og noget af resten er fjernet, men der mangler stadig lidt og det skal fjernes ved en udskrabning :(

For pokker da! God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Marlon ringet hjem fra børnehaven med skoldkopper..... Han har et godt drys over hele nakken, og de spreder sig ned over brystet, og i hårgrænsen i panden.

Han blev sådan set ringet hjem pga feber, men jeg kunne jo hurtigt se hvad der var på færde da jeg fik trøjen af ham hjemme.

Så nu blev det altså tid, og så håber jeg bare den lille også får det, så det er overstået inden Taylor kommer til :)

Han er sløj, men ikke sådan helt sølle.... Så vi hygger i sofaen med popcorn og saftevand :)

God bedring med Marlon. Mon ikke også Charlie tager en tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix blev også ringet hjem i dag. Han har fået en finger i klemme. Jeg skulle selv vurderer om vi skulle forbi lægen. Han er nu ikke synderligt mærket og det ligner bare et sår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix blev også ringet hjem i dag. Han har fået en finger i klemme. Jeg skulle selv vurderer om vi skulle forbi lægen. Han er nu ikke synderligt mærket og det ligner bare et sår.

Øv :(

Ikke for at male fanden på væggen men vi troede jo hellere ikke Ronjas var noget og nu har hun armen i gips ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Ikke for at male fanden på væggen men vi troede jo hellere ikke Ronjas var noget og nu har hun armen i gips ;)

Jeg tænkte skam også på jer. Forskellen er at Felix bruger fingeren som normalt. Græd lidt da jeg vaskede det men det var hurtigt ovre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte skam også på jer. Forskellen er at Felix bruger fingeren som normalt. Græd lidt da jeg vaskede det men det var hurtigt ovre.

Ok det er bestemt et godt tegn :) så ville jeg nok hellere ikke gøre mere lige nu men lige kigge på den i morgen tidlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har tisset på potten. Åha, hvor jeg håber hun snart giver helt slip, for fysisk har hun været helt klar rigtig længe, men psyken driller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Midt under frokosten idag siger Lise pludselig at hun skulle tisse! Så vi skyndte os ud på potten og bleen var helt tør! Da hun havde tisset, spurgte jeg så om hun var færdig. "Nej, mig har kun tisset mor, mig skal også lige lave lort". Så fik hun lov at sidde lidt længere og sørme om ikke hun leverede ;) 

Det var anden gang idag, hun var på potten. Hun tissede også imorges. Jeg tror ikke der går længe før end hun er klar til at smide bleen! Det har ellers været længe undervejs (omkring et år siden hun begyndte at tisse på potten og toilettet), men det er først nu hun selv er begyndt at sige til inden hun tisser (hvor vi før bare spurgte hende ved bleskift om hun skulle på potten). Er stolt af min lille pige! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med Gry?

Tak fordi du spørger :)

Det går fint, nu er hun igen lige så fræk som hun plejer at være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger :)

Det går fint, nu er hun igen lige så fræk som hun plejer at være ;)

Skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica kom ind til mig kl 04:30 i nat "mor jeg skal tisse". Synes det er så dejligt hun ikke tisser i sengen længere! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica kom ind til mig kl 04:30 i nat "mor jeg skal tisse". Synes det er så dejligt hun ikke tisser i sengen længere! :yay

Sejt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica kom ind til mig kl 04:30 i nat "mor jeg skal tisse". Synes det er så dejligt hun ikke tisser i sengen længere! :yay

Sejt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok det er bestemt et godt tegn :) så ville jeg nok hellere ikke gøre mere lige nu men lige kigge på den i morgen tidlig :)

 

Hvordan går det med Felixs finger? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med Felixs finger? :)

Fint. Han sagde det gjorde lidt ondt til morgen men brugte ellers hånden normalt. Har bedt børnehaven give ham de tykke luffer på i dag for at skåne såret for snavs. Ellers tager han bare strikvanter på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fint. Han sagde det gjorde lidt ondt til morgen men brugte ellers hånden normalt. Har bedt børnehaven give ham de tykke luffer på i dag for at skåne såret for snavs. Ellers tager han bare strikvanter på ;)

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry har i dag stået bevidst og hældt et glas vand ud på gulvet, bagefter hoppede hun i det <_<

Hun fik så selv lov til at tørre op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er aldeles ikke hverdagspige. Vi havde det så hyggeligt i morges - lige indtil jeg sagde vi skulle ud af døren. Med alt hvad hun kan og har fortæller hun mig, at det har hun aldeles ikke lyst til - det river mit hjerte ud, at vi tvinger hende hver dag og hun alligevel er så tapper :(

 

Åh, hvor ville jeg gerne arbejde 32 timer om ugen i bare 1 år! Jeg har i dag seriøst overvejet at sige mit job op og så evt. blive kassedame/kontordame whatever jeg nu kan finde, i et års tid. Det ville bare være noget hø, hvis jeg så rent faktisk blev gravid og ikke havde noget betalt barsel. Kan jeg nu for h****** ikke bare blive gravid, så jeg kan komme videre?! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er aldeles ikke hverdagspige. Vi havde det så hyggeligt i morges - lige indtil jeg sagde vi skulle ud af døren. Med alt hvad hun kan og har fortæller hun mig, at det har hun aldeles ikke lyst til - det river mit hjerte ud, at vi tvinger hende hver dag og hun alligevel er så tapper :(

Åh, hvor ville jeg gerne arbejde 32 timer om ugen i bare 1 år! Jeg har i dag seriøst overvejet at sige mit job op og så evt. blive kassedame/kontordame whatever jeg nu kan finde, i et års tid. Det ville bare være noget hø, hvis jeg så rent faktisk blev gravid og ikke havde noget betalt barsel. Kan jeg nu for h****** ikke bare blive gravid, så jeg kan komme videre?! :prik :(

:kram :kram2 :kiss håber snart det lykkedes for jer at gøre skønne Anna til storesøster :)

Jeg har bestemt heller ikke en hverdagspige her hjemme, og ville også rigtig gerne ned i tid. Gerne kun 30 timer om ugen, men det har jeg desværre ikke råd til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er aldeles ikke hverdagspige. Vi havde det så hyggeligt i morges - lige indtil jeg sagde vi skulle ud af døren. Med alt hvad hun kan og har fortæller hun mig, at det har hun aldeles ikke lyst til - det river mit hjerte ud, at vi tvinger hende hver dag og hun alligevel er så tapper :(

Åh, hvor ville jeg gerne arbejde 32 timer om ugen i bare 1 år! Jeg har i dag seriøst overvejet at sige mit job op og så evt. blive kassedame/kontordame whatever jeg nu kan finde, i et års tid. Det ville bare være noget hø, hvis jeg så rent faktisk blev gravid og ikke havde noget betalt barsel. Kan jeg nu for h****** ikke bare blive gravid, så jeg kan komme videre?! :prik :(

Er der slet ikke mulighed for at gå på deltid på dit nuværende job? Øv hvor jeg forstår dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er aldeles ikke hverdagspige. Vi havde det så hyggeligt i morges - lige indtil jeg sagde vi skulle ud af døren. Med alt hvad hun kan og har fortæller hun mig, at det har hun aldeles ikke lyst til - det river mit hjerte ud, at vi tvinger hende hver dag og hun alligevel er så tapper :(

 

Åh, hvor ville jeg gerne arbejde 32 timer om ugen i bare 1 år! Jeg har i dag seriøst overvejet at sige mit job op og så evt. blive kassedame/kontordame whatever jeg nu kan finde, i et års tid. Det ville bare være noget hø, hvis jeg så rent faktisk blev gravid og ikke havde noget betalt barsel. Kan jeg nu for h****** ikke bare blive gravid, så jeg kan komme videre?! :prik :(

Åh altså stakkels jer :kram2

Kan virkelig godt forstå dig. Da weekenden var slut mandag morgen og jeg fortalte Lise at hun skulle i vs, blev hun rigtig ked af det og blev også ved at gentage at hun ville blive hjemme :( Jeg er jo så heldig at jeg er på barsel, så jeg gav efter og holdt hende hjemme. Men tirsdag havde vi jo så problemet igen og der var hun nødt til at komme afsted, da jeg skulle på hospitalet til nogle undersøgelser. Det er bare SÅ hårdt at sende dem afsted, når de tigger om at blive hjemme og fortæller at de virkelig ikke har lyst til at komme afsted. Og jeg har endda på fornemmelsen at det slet ikke er lige så slemt med Lise, som med Anna og Gry.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Ronja skal have taget røgten af armen igen og jeg kan sidde og vente på de kommer hjrm igen. Håber så meget det viser sig at alt er i orden og ingen operation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Ronja skal have taget røgten af armen igen og jeg kan sidde og vente på de kommer hjrm igen. Håber så meget det viser sig at alt er i orden og ingen operation.

Jeg krydser for en god røntgen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.