MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Tak for svar alle sammen. Erica er også mest i karbad, hvor hun selvfølgelig ikke må tisse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har Lise anden dag i bh idag! Igår blev jeg hele dagen der med hende og det gik super godt :yay Så idag prøvede jeg at tage afsted og hun krammede og kyssede mig bare og vinkede farvel uden nogle triste miner overhovedet! Jeg er så stolt af min seje pige! Glæder mig til at hente hende igen her efter frokost og høre hvordan det er gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen middagslur til Gry i dag = dejlig nem putning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Lise anden dag i bh idag! Igår blev jeg hele dagen der med hende og det gik super godt :yay Så idag prøvede jeg at tage afsted og hun krammede og kyssede mig bare og vinkede farvel uden nogle triste miner overhovedet! Jeg er så stolt af min seje pige! Glæder mig til at hente hende igen her efter frokost og høre hvordan det er gået :)

Håber det er gået godt i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix stue lukker :boo den bliver til en vuggestue stue og de tre børnehavestuer bliver til 2 :( vi har ellers verdens bedste stue som er super social. Øv!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen middagslur til Gry i dag = dejlig nem putning.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Lise anden dag i bh idag! Igår blev jeg hele dagen der med hende og det gik super godt :yay Så idag prøvede jeg at tage afsted og hun krammede og kyssede mig bare og vinkede farvel uden nogle triste miner overhovedet! Jeg er så stolt af min seje pige! Glæder mig til at hente hende igen her efter frokost og høre hvordan det er gået :)

Skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix stue lukker :boo den bliver til en vuggestue stue og de tre børnehavestuer bliver til 2 :( vi har ellers verdens bedste stue som er super social. Øv!!

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix stue lukker :boo den bliver til en vuggestue stue og de tre børnehavestuer bliver til 2 :( vi har ellers verdens bedste stue som er super social. Øv!!

 

Åh det er skod :(

 

Vi var heldigvis så heldige, at Erica vuggestue-stue først lukkede to måneder efter Erica var rykket i børnehave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er gået godt i dag :)

Det var gået strygende! :loveshower Planen er så at hun skal sove der imorgen og den er hun umiddelbart helt med på, når vi snakker om det. Det her bh start er gået meget nemmere end jeg kunne have forventet!

Jeg har dog en enkelt lille bekymring. Jeg har Simon med ind i sin voksipose og lagde ham på et bord på stuen idag. Så kommer der en dreng fra Lises stue og vil snakke med ham - fint nok. Men så begynder han at trække tæppet Simon ligger på over Simons hoved. Da pædagogen beder ham stoppe, stikker han tungen ud af munden og spytter på Simon. Pædagogen hiver drengen væk og beder en anden pædagog tage ham over i den anden side af stuen. Her forsøger han så som det første at træde på en anden dreng, imens pædagogen holder ham. Han er ikke sur eller noget, men ser nærmest ud til han synes det er sjovt.

Det gør mig lidt bekymret at Lise skal være på stue med en dreng som ham, der ser ud til bare at søge konflikter. Jeg er bange for det vil gå ud over hende en dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix stue lukker :boo den bliver til en vuggestue stue og de tre børnehavestuer bliver til 2 :( vi har ellers verdens bedste stue som er super social. Øv!!

Øv hvor trist :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var gået strygende! :loveshower Planen er så at hun skal sove der imorgen og den er hun umiddelbart helt med på, når vi snakker om det. Det her bh start er gået meget nemmere end jeg kunne have forventet!

Jeg har dog en enkelt lille bekymring. Jeg har Simon med ind i sin voksipose og lagde ham på et bord på stuen idag. Så kommer der en dreng fra Lises stue og vil snakke med ham - fint nok. Men så begynder han at trække tæppet Simon ligger på over Simons hoved. Da pædagogen beder ham stoppe, stikker han tungen ud af munden og spytter på Simon. Pædagogen hiver drengen væk og beder en anden pædagog tage ham over i den anden side af stuen. Her forsøger han så som det første at træde på en anden dreng, imens pædagogen holder ham. Han er ikke sur eller noget, men ser nærmest ud til han synes det er sjovt.

Det gør mig lidt bekymret at Lise skal være på stue med en dreng som ham, der ser ud til bare at søge konflikter. Jeg er bange for det vil gå ud over hende en dag :(

Det lyder ikke rart :( Indtil videre ville jeg nok vælge at stole på pædagogerne har styr på det og så være obs, når du bringer/henter. Men jeg forstår godt din bekymring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa får en hjemmedag i dag. Hun er rigtig forkølet (som hun oftest bliver når hun har været på weekend hos farmor og farfar <_<), klagede over ondt i maven og er på grænsen til feber. Far er også hjemme med ondt i ryggen, så hele familien er hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er også hjemme i dag. Med hård mave :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva havde et styrt på kælken i børnehaven.

Hun bed sig selv hårdt i tungen, 3 steder!

Det blødte voldsomt meget, men pædagogerne så det an. Da Maliva ikke ville spise og græd meget, blev hun ringet hjem. Tungen et hævet i (min) venstre side og der er tydelige bidemærker. Hun snakker fint, men man kan godt hører, at hævelsen hæmmer talen. Hendes pupiler er fine og hun er som sådan okay.. Hun ser dvask og bleg ud og vil ikke rigtigt spise, men ellers virker hun ok.

Ville i ringe til vagtlægen? :unsure

jeg er i tvivl om vi bør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva havde et styrt på kælken i børnehaven.

Hun bed sig selv hårdt i tungen, 3 steder!

Det blødte voldsomt meget, men pædagogerne så det an. Da Maliva ikke ville spise og græd meget, blev hun ringet hjem. Tungen et hævet i (min) venstre side og der er tydelige bidemærker. Hun snakker fint, men man kan godt hører, at hævelsen hæmmer talen. Hendes pupiler er fine og hun er som sådan okay.. Hun ser dvask og bleg ud og vil ikke rigtigt spise, men ellers virker hun ok.

Ville i ringe til vagtlægen? :unsure

jeg er i tvivl om vi bør...

Puha :(

Hvad endte du med at gøre? Håber hun har det ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oprettede en tråd i sygdom og helbred "Er i tvivl" - der er lidt flere detaljer og en konklusion; men.. jeg ringede til vagtlægen efter børnene var puttet (hun sov foran fjernsynet og var så træt), og han anbefalede panodil for smerterne og en god nats søvn. Hvis hun stadig var dvask i morgen, skulle vi kontakte egen læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to gange i dag taget Filippas temperatur i numsen. Filippas reaktion: "en gang til, mor" :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to gange i dag taget Filippas temperatur i numsen. Filippas reaktion: "en gang til, mor" :blink

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to gange i dag taget Filippas temperatur i numsen. Filippas reaktion: "en gang til, mor" :blink

:D :blink

Har hun feber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken form for panodil giver I jeres børn - stikpiller, flydende eller andet?

Ronja klagede over ondt i øret forleden hvor jeg fik hende til at spise noget flydende sammen med yoghurt men hun kunne tydeligt ikke lide det og græd imens.

Nu lægger hun ved siden af mig i sengen og småklynker i søvne og siger hun har ondt i øret igen men hun siger nej til at ville have noget.

Jeg ved godt at i sidste ende er det mig og Jonas der bestemmer men jeg vil helst undgå tvang så lige nu afventer jeg og ser om det bliver værre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :blink

Har hun feber?

I går morges lige på grænsen, til aften under.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken form for panodil giver I jeres børn - stikpiller, flydende eller andet?

Ronja klagede over ondt i øret forleden hvor jeg fik hende til at spise noget flydende sammen med yoghurt men hun kunne tydeligt ikke lide det og græd imens.

Nu lægger hun ved siden af mig i sengen og småklynker i søvne og siger hun har ondt i øret igen men hun siger nej til at ville have noget.

Jeg ved godt at i sidste ende er det mig og Jonas der bestemmer men jeg vil helst undgå tvang så lige nu afventer jeg og ser om det bliver værre.

De gange Filippa har fået, har det været flydende. Hun har været vild med det og ville have mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken form for panodil giver I jeres børn - stikpiller, flydende eller andet?

Ronja klagede over ondt i øret forleden hvor jeg fik hende til at spise noget flydende sammen med yoghurt men hun kunne tydeligt ikke lide det og græd imens.

Nu lægger hun ved siden af mig i sengen og småklynker i søvne og siger hun har ondt i øret igen men hun siger nej til at ville have noget.

Jeg ved godt at i sidste ende er det mig og Jonas der bestemmer men jeg vil helst undgå tvang så lige nu afventer jeg og ser om det bliver værre.

Vi har kun brugt stikpiller. Og det har vist sig at være ret effektivt hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken form for panodil giver I jeres børn - stikpiller, flydende eller andet?

Ronja klagede over ondt i øret forleden hvor jeg fik hende til at spise noget flydende sammen med yoghurt men hun kunne tydeligt ikke lide det og græd imens.

Nu lægger hun ved siden af mig i sengen og småklynker i søvne og siger hun har ondt i øret igen men hun siger nej til at ville have noget.

Jeg ved godt at i sidste ende er det mig og Jonas der bestemmer men jeg vil helst undgå tvang så lige nu afventer jeg og ser om det bliver værre.

Vi bruger flydende panodil. Det er også det sygehuset bruger men kan desværre ikke huske hvorfor. Mine drenge tager det heldigvis pænt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.