MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Så har Lise, Simon og jeg været på besøg i børnehaven i morges, som hun skal starte i om 2,5 uge (:o). Det var meningen vi bare skulle være der i en halv times tid og lige vises rundt, men vi endte med at være der i 1,5 time!

Lise var vild med det og ville ikke afsted igen! :loveshower Og jeg hyggesnakkede med en af pædagogerne, imens Lise legede helt selv på gulvet sammen med nogle store piger og en pædagog. Også selv om jeg gik ud af stuen, og lige fik skiftet Simon. Hun spurgte slet ikke efter mig. Pædagogen fortalte bagefter at hun havde leget dybt koncentreret med nogle magnet byggeenheder i over 25 min, og hun stoppede kun fordi jeg så kom og sagde vi skulle afsted.

Synes det var så flot af min normalt meget generte lille pige :yay

Det skal nok blive rigtig godt! Og så fortalte pædagogen også at de åbner en vuggestue afdeling der, så jeg tænker på at skrive Simon op der istedet, så jeg har dem samlet!

Hvor skønt. De bliver bare så hurtigt store :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så endte jeg også på akutmodtagelsen, med Gry. Blev ringet op af børnehaven. At hun lige var vågnet fra lur og var meget rød i og omkrig øjet, og de mente at hun havde fået en allergisk reaktion. Men det viser sig at hun faktisk har en ridse i hornhinden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så endte jeg også på akutmodtagelsen, med Gry. Blev ringet op af børnehaven. At hun lige var vågnet fra lur og var meget rød i og omkrig øjet, og de mente at hun havde fået en allergisk reaktion. Men det viser sig at hun faktisk har en ridse i hornhinden

Puha en forskrækkelse, men det var da godt at børnehaven reagerede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så endte jeg også på akutmodtagelsen, med Gry. Blev ringet op af børnehaven. At hun lige var vågnet fra lur og var meget rød i og omkrig øjet, og de mente at hun havde fået en allergisk reaktion. Men det viser sig at hun faktisk har en ridse i hornhinden

Åh nej :(

Klarer hun den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

Klarer hun den?

Ja hun klarer den, hun fik noget lokalbedøvende i øjet og noget antibiotika, og så skal hun dryppes 2 gange dagligt i 3 dage med nogle øjendråber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun klarer den, hun fik noget lokalbedøvende i øjet og noget antibiotika, og så skal hun dryppes 2 gange dagligt i 3 dage med nogle øjendråber

Øv hvor ubehageligt :( godt de reagerede.

Rigtig god bedring med hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor ubehageligt :( godt de reagerede.

Rigtig god bedring med hende :kram

Tak. Lige nu har hun klap på øjet, men en rigtig smart en.

7dYfbiR.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Lige nu har hun klap på øjet, men en rigtig smart en.

7dYfbiR.jpg

Åh lille pus. Men ja smart er den. Hvor længe skal hun have den på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bette pus, Gry :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal sove med den i nat, og så kan vi tage den af i morgen når vi skal dryppe øjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Lige nu har hun klap på øjet, men en rigtig smart en.7dYfbiR.jpg

Lille pus altså. God bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker bare min store Filippa-mus :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til dåb i dag og nu sidder jeg og putter med Ronja der siger hun har ondt i armen og ondt i panden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har opdaget sin pung i dag:

"Mor hvad er det bag min tissemand?"

Mig: "Spørg far. Han har også en."

Theo finder far uden tøj på og udbryder: "Årh far din er stor!" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har opdaget sin pung i dag:

"Mor hvad er det bag min tissemand?"

Mig: "Spørg far. Han har også en."

Theo finder far uden tøj på og udbryder: "Årh far din er stor!" :D

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har opdaget sin pung i dag:

"Mor hvad er det bag min tissemand?"

Mig: "Spørg far. Han har også en."

Theo finder far uden tøj på og udbryder: "Årh far din er stor!" :D

Haha, hvor er han god :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har opdaget sin pung i dag:

"Mor hvad er det bag min tissemand?"

Mig: "Spørg far. Han har også en."

Theo finder far uden tøj på og udbryder: "Årh far din er stor!" :D

Haha :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor var på besøg igår med hendes nye kæreste. Det er kun tredje gang Lise møder ham. Pludselig spørger hun ham om han har en tissemand :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor var på besøg igår med hendes nye kæreste. Det er kun tredje gang Lise møder ham. Pludselig spørger hun ham om han har en tissemand :rolleyes

Ha ha :D Det er altså bare numse-alderen det her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Marlon ringet hjem fra børnehaven med skoldkopper..... Han har et godt drys over hele nakken, og de spreder sig ned over brystet, og i hårgrænsen i panden.

Han blev sådan set ringet hjem pga feber, men jeg kunne jo hurtigt se hvad der var på færde da jeg fik trøjen af ham hjemme.

Så nu blev det altså tid, og så håber jeg bare den lille også får det, så det er overstået inden Taylor kommer til :)

Han er sløj, men ikke sådan helt sølle.... Så vi hygger i sofaen med popcorn og saftevand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Marlon ringet hjem fra børnehaven med skoldkopper..... Han har et godt drys over hele nakken, og de spreder sig ned over brystet, og i hårgrænsen i panden.

Han blev sådan set ringet hjem pga feber, men jeg kunne jo hurtigt se hvad der var på færde da jeg fik trøjen af ham hjemme.

Så nu blev det altså tid, og så håber jeg bare den lille også får det, så det er overstået inden Taylor kommer til :)

Han er sløj, men ikke sådan helt sølle.... Så vi hygger i sofaen med popcorn og saftevand :)

Gid du boede tættere på så var jeg nemlig kommet forbi med Ronja ;) det kunne være lidt rart hun fik dem inden jeg skal på arbejde igen.

Rigtig god bedring med ham og håber ikke det bliver for slemt :)

Har du selv haft det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal sove med den i nat, og så kan vi tage den af i morgen når vi skal dryppe øjet.

Hvordan går det med Gry?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid du boede tættere på så var jeg nemlig kommet forbi med Ronja ;) det kunne være lidt rart hun fik dem inden jeg skal på arbejde igen.

Rigtig god bedring med ham og håber ikke det bliver for slemt :)

Har du selv haft det?

Synes faktisk også det er en lettelse at han får dem nu... Så kan godt forstå dig :) ( og det kunne da også have været super hyggeligt med besøg af jer! ;) )

Håber også han kommer let over det :)

Jeg har heldigvis haft det.... Men først som 10 årig, og jeg var hundesyg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har måtte akut-sende Filippa til farmor og farfar fordi jeg er indlagt på Hvidovre til udskrabning. Nu får hun en fridag i morgen men planen var nu at den skulle have foregået med Leonora, mormor og jeg derhjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Marlon ringet hjem fra børnehaven med skoldkopper..... Han har et godt drys over hele nakken, og de spreder sig ned over brystet, og i hårgrænsen i panden.

Han blev sådan set ringet hjem pga feber, men jeg kunne jo hurtigt se hvad der var på færde da jeg fik trøjen af ham hjemme.

Så nu blev det altså tid, og så håber jeg bare den lille også får det, så det er overstået inden Taylor kommer til :)

Han er sløj, men ikke sådan helt sølle.... Så vi hygger i sofaen med popcorn og saftevand :)

God bedring til Marlon!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.