MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Vi bruger slet ikke taske i bh?:unsure Er det noget bh efterspørger når de skal på tur, eller er det til at tage med frem og tilbage hver dag til madpakke og lign.?

Det er til ture :) Den ligger fast i garderoben med drikkedunk i, og så tager de den med efter behov. Nogle gange spiser de madpakker på turen, og så skal børnene selv bære deres ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er til ture :) Den ligger fast i garderoben med drikkedunk i, og så tager de den med efter behov. Nogle gange spiser de madpakker på turen, og så skal børnene selv bære deres ting :)

Tak for svar. Det er så åbenbart ikke noget de praktiserer i Ericas bh - det er i hvert fald aldrig blevet efterspurgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4. Nat uden ble :o hun har dog haft et enkelt uheld, hvor hun ikke nåede at registrere det, inden hun havde tisset...

Men jeg er stolt, må jeg indrømme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange får børn sagt sjove ting...

Aron tumler i sofaen, og siger så 'mor, jeg vil ind i dig'

:LOL :LOL :lol

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, er en fjällräven mini for lille til børnehavebrug? :chin: :help

For lille til tur brug - synes pædagogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Mor, jeg elsker dig!" (og gav mig så et langt kram)

"Og i morgen når jeg er i børnehave, så savner jeg dig!"

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæden ved at have fået en stor dreng: at læse bøger med noget mere indhold! :yay

William fik 'Den kæmpe store pære' i fødselsdagsgave og den fanger os begge!

Kan i anbefale nogle bøger i samme stil og længde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæden ved at have fået en stor dreng: at læse bøger med noget mere indhold! :yay

William fik 'Den kæmpe store pære' i fødselsdagsgave og den fanger os begge!

Kan i anbefale nogle bøger i samme stil og længde?

Det er yndlingsbogen herhjemme. Absolut fantastisk! De andre af Strid er også gode! Og Pedersen og Findus-bøgerne er også gode på den lange måde og med gode tegninger:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er yndlingsbogen herhjemme. Absolut fantastisk! De andre af Strid er også gode! Og Pedersen og Findus-bøgerne er også gode på den lange måde og med gode tegninger:)

Nu må du ikke afsløre slutningen så :lol

Jeg har kig på hans andre bøger :super Åh ja Pedersen og Findus kan jeg godt huske fra da jeg var barn, de er søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for Alfons Åberg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for Alfons Åberg

Tænk at I tør, at læse sådan nogle farlige børnebøger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har godt nok været nem med projekt blefri med Marius. Det er gået så godt med minimal af uheld. Ikke en har han haft i børnehave. Han vil dog stadig have ble på når han skal lave stort, men tænker det kommer. Vi skal vist have købt et vådligger lagen, for det varer ikke længe før jeg ikke kan få natble på ham mere, men de er også tit tørre :glad Min seje dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for Alfons Åberg

  

Tænk at I tør, at læse sådan nogle farlige børnebøger ;)

MforMormor ;) ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at I tør, at læse sådan nogle farlige børnebøger ;)

I know! I Sverige var hun blevet tvangsfjernet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MforMormor ;) ^_^

Såså du :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har godt nok været nem med projekt blefri med Marius. Det er gået så godt med minimal af uheld. Ikke en har han haft i børnehave. Han vil dog stadig have ble på når han skal lave stort, men tænker det kommer. Vi skal vist have købt et vådligger lagen, for det varer ikke længe før jeg ikke kan få natble på ham mere, men de er også tit tørre :glad Min seje dreng :)

Godt gået :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know! I Sverige var hun blevet tvangsfjernet ;)

Har de nu også et problem med Alfons Åberg? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mit barn det eneste som er god til at sige til når han skal lave stort, men ikke når han skal tisse? :chin:

Det ramte mig lige her til aften at han da vidst er omvendt de fleste børn...

Nej vi startede også i den rækkefølge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi startede også i den rækkefølge ;)

:ditto

Her lavede vi stort på potten længe inden vi lærte at tisse på den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mit barn det eneste som er god til at sige til når han skal lave stort, men ikke når han skal tisse? :chin:

Det ramte mig lige her til aften at han da vidst er omvendt de fleste børn...

William er bedst til at registrere at han skal pølle, men han siger det ikke for han vil ikke lave pølle på wc.

Er i gået i skarp træning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mit barn det eneste som er god til at sige til når han skal lave stort, men ikke når han skal tisse? :chin:

Det ramte mig lige her til aften at han da vidst er omvendt de fleste børn...

Karla har ikke lavet stort i bleen i jeg ved ikke hvor lang tid, hun siger altid til, og kan sagtens holde sig til vi kommer til et toilet. Men hun siger slet ikke til, når hun skal tisse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum :chin:

Junior fylder tre år den 1. juli, og i løbet af de næste to-tre måneder (fra nu) skal han:

- flytte til Jylland

- fra tremmeseng til juniorseng, og

- starte i børnehave.

Han blev storebror for små fem måneder siden.

Vi har også et ønske om at nærme os henholdsvis projekt blefri (han bliver løbende tilbudt toiletbesøg med en vis succes, men totalt low-key) og "smid sutten" (som han ville have i munden hele døgnet, hvis han fik lov :rolleyes ).

Vi vil på den anden side selvfølgelig mest af alt gerne bevare vores glade harmoniske dreng og hjælpe ham nogenlunde skånsomt over de ventende omvæltninger...

Nu smider jeg så lige det her i garvede-mødre-enden af forummet i håb om lidt tanker om dos and don'ts...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum :chin:

Junior fylder tre år den 1. juli, og i løbet af de næste to-tre måneder (fra nu) skal han:

- flytte til Jylland

- fra tremmeseng til juniorseng, og

- starte i børnehave.

Han blev storebror for små fem måneder siden.

Vi har også et ønske om at nærme os henholdsvis projekt blefri (han bliver løbende tilbudt toiletbesøg med en vis succes, men totalt low-key) og "smid sutten" (som han ville have i munden hele døgnet, hvis han fik lov :rolleyes ).

Vi vil på den anden side selvfølgelig mest af alt gerne bevare vores glade harmoniske dreng og hjælpe ham nogenlunde skånsomt over de ventende omvæltninger...

Nu smider jeg så lige det her i garvede-mødre-enden af forummet i håb om lidt tanker om dos and don'ts...

Jeg ville i hvert fald slet ikke stresse med hverken ble eller sut :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville i hvert fald slet ikke stresse med hverken ble eller sut :kiss

Det tænker jeg også. Især ikke hvis han ikke selv viser interessere endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum :chin:

Junior fylder tre år den 1. juli, og i løbet af de næste to-tre måneder (fra nu) skal han:

- flytte til Jylland

- fra tremmeseng til juniorseng, og

- starte i børnehave.

Han blev storebror for små fem måneder siden.

Vi har også et ønske om at nærme os henholdsvis projekt blefri (han bliver løbende tilbudt toiletbesøg med en vis succes, men totalt low-key) og "smid sutten" (som han ville have i munden hele døgnet, hvis han fik lov :rolleyes ).

Vi vil på den anden side selvfølgelig mest af alt gerne bevare vores glade harmoniske dreng og hjælpe ham nogenlunde skånsomt over de ventende omvæltninger...

Nu smider jeg så lige det her i garvede-mødre-enden af forummet i håb om lidt tanker om dos and don'ts...

Jeg ville nok slå koldt vand i blodet og vente med blefri og at smide sutten.

Karla er virkelig klar til at smide bleen nu, men fordi hun bliver storesøster inden for de næste uger, har vi valgt at lade det ligge indtil hun er kommet på plads i den ny rolle. Vi går stadig på toilettet et par gange om dagen, og hun laver altid stort på egen opfordring, men vi presser slet ikke på, for vi har ikke lyst til at hun skal opleve et tilbagefald midt i det her storesøsterhalløj..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.