MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Jeg tror ikke de gør det i børnehaven hos os, men jeg tænker også det er en meget god ide det der...

Silas slår både mig og hans far, både for sjov og ved konflikter... Men ja vi må bare tackle det så godt vi overhovedet kan... Jeg skal bare lige greje hvordan...

Måske kan i øve jer i at være sure? Lade som om at i er sure (TYDELIGT for sjov!) og trampe hårdt i jorden og lave sure øjenbryn og sige "uh hvor er jeg sur" (og så grine af jer). Måske mangler han at vide hvad han skal gøre af kroppen når han bliver vred. Man for jo en frygtelig bunke energi når man bliver vred, og den skal ligesom bruges på noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske kan i øve jer i at være sure? Lade som om at i er sure (TYDELIGT for sjov!) og trampe hårdt i jorden og lave sure øjenbryn og sige "uh hvor er jeg sur" (og så grine af jer). Måske mangler han at vide hvad han skal gøre af kroppen når han bliver vred. Man for jo en frygtelig bunke energi når man bliver vred, og den skal ligesom bruges på noget.

Haha :D Det gør min mand md junior - tænk, at han er pædagogisk, jeg troede bare, at de fjollede :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D Det gør min mand md junior - tænk, at han er pædagogisk, jeg troede bare, at de fjollede :D ;)

Haha :lol forbinder du mig med pædagogisk? :lol tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi slås også herhjemme og øver at man gerne må "punche" far på skulderen og give lillesøster et lillebittemikromøf i maven, men ikke fx slå i hovedet. :) Det er ikke en mirakelkur, men det er lidt som om, at når han er sur nu, så ryger armene oftere over kors istedet :)

Det kunne godt være vi skulle prøve det... Vi tumler også af og til men det er ikke helt det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan i øve jer i at være sure? Lade som om at i er sure (TYDELIGT for sjov!) og trampe hårdt i jorden og lave sure øjenbryn og sige "uh hvor er jeg sur" (og så grine af jer). Måske mangler han at vide hvad han skal gøre af kroppen når han bliver vred. Man for jo en frygtelig bunke energi når man bliver vred, og den skal ligesom bruges på noget.

Det skal helt klart prøves, tak for indspark

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er begyndt at 'skrive' bogstaver og tal :O Altså de ligner slet ikke, men han laver sådan krims krams i mens han tæller (til 13 nu!) og siger bogstaver!

Det er godt nok nogle vilde ting der sker her nu synes jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han sej :) Johannes tegner bare krimskrams (og insisterer på at det er kort til Legoland og macdonalds.. :lol) til gengæld kan han nu stave sit navn og en dag skrev han det med sådan nogle skum-bogstaver, da han blev passet hos morfar (godt nok med 3 n'er, men alligevel) :o vi kæmper så lige en kamp om, at når.man når til tallet 30, så insisterer han på at det hedder ti-og-tyve og bliver rasende hvis jeg forsøger at rette ham :lol

Hov det var lige svar til dig stephi, fik ikke lige quotet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for en rolig nat. Et stk dreng med ondt i venstre øre. Håber han er mere frisk imorgen ellers må det hedde vagtlæge. Lige nu håber jeg på et par timers søvn. For med en aktiv baby i maven og en bækkenløsning der begynder at gøre mere vrøvl efter en lang dag så trænger jeg til bare et par timer. Og far duer slet ikke herhjemme når der er sygdom i farvandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft, han er kær! :biglove

 

Tak :) Jeg synes jo også han er alt for skøn.

 

Han nævnte kun sutten en gang i går aftes og accepterede straks, at den var væk. Håber det fortsætter. 

Vi har i øvrigt bygget LEGO i ét væk lige siden. Godt jeg også elsker det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ungerne skal vel stadig ha' flyverdragter med i børnehaven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ungerne skal vel stadig ha' flyverdragter med i børnehaven?

Ida har både flyverdragt og termotøj med - da det er for koldt bare i termotøjet om formiddagen, da noget af legepladsen er i skygge. Og så termotøj til om eftermiddagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mon stor nok til en sandal, der er åben ved tæerne, når man er 4? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mon stor nok til en sandal, der er åben ved tæerne, når man er 4? :unsure

Det har Marius haft sidste år uden problemer :) Så der får han også i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ungerne skal vel stadig ha' flyverdragter med i børnehaven?

Det er sådan en træls periode pt. Marius får flyverdragt, termotøj, regntøj, gummistøvler og vinterstøvler med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mon stor nok til en sandal, der er åben ved tæerne, når man er 4? :unsure

Det havde Caroline sidste år, og det var det var ikke noget problem, og hun får det igen i år. (Hun blev 4 i januar)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mon stor nok til en sandal, der er åben ved tæerne, når man er 4? :unsure

Jeg bryder mig personligt ikke om det til Theo endnu :) (Han er 4 - bliver 5 til august)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det har været en hård påske. Theo er SÅ opmærksomhedssøgende, at vi virkelig ikke orker mere nu. Og når vi bare i 2 min. ikke opfylder hans behov, så bliver han drilagtig.

Glæder mig til børnehave i morgen. Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mon stor nok til en sandal, der er åben ved tæerne, når man er 4? :unsure

Jeg er ikke vild med det så længe de er i børnehave!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det har været en hård påske. Theo er SÅ opmærksomhedssøgende, at vi virkelig ikke orker mere nu. Og når vi bare i 2 min. ikke opfylder hans behov, så bliver han drilagtig.

Glæder mig til børnehave i morgen. Suk!

Melder mig ind i klubben. Orker ærligt ikke en dag mere med surt barn der gider alt og intet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bryder mig personligt ikke om det til Theo endnu :) (Han er 4 - bliver 5 til august)

:ditto blot med Filippa der bliver 5 til juni. Vi blev enige om at hun kunne få det næste år.

Så hun fik fine sølvsandaler med snude uden protester :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan man få lukkede sandaler over str 26

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke vild med det så længe de er i børnehave!

Jeg kan klart også bedst lide dem med snuder - synes virkelig ikke de andre er pæne :blush

Men i år har Anna for store fødder til at der findes sandaler med lukkede snuder i hendes størrelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan man få lukkede sandaler over str 26

Jo, Anna havde Superfit sidste år og det var vist 28. Tror det er Bundgaard der også laver til 28. Men så er det også slut :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men kan man få lukkede sandaler over str 26

Jo! Dem jeg i dag bestilte var op til 32 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.