MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Hvad har jeres af forårs overtøj? Vi har købt en softshell jakke og han kan stadig passe sit regntøj, men jeg lurer på, om vi bør have termotøj/bukser også? :chin:

Caroline har softshell jakke, sommerjakke, regntøj og termotøj. Hun kunne sikkert godt godt undvære sin sommerjakke, men jeg synes det er rart at have den til de dage hvor det er for varmt med softshell. Hun kunne godt undvære sin termojakke, den bruges stort set aldrig, men termobukserne bruges ofte både forår og efterår, så de kan ikke undværes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucas har termotøj også. Og kunne se at børnehaven havde skrevet på tavlen den anden dag at hvis børnene havde det måtte de gerne have det med. For nogle dage er det ved at være for varmt til flyverdragten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi rigtig til her. Viiiildt nok! Men jaja, jeg har jo snydt og skrevet herinde i noget tid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører vi rigtig til her. Viiiildt nok! Men jaja, jeg har jo snydt og skrevet herinde i noget tid :P

Tillykke med W :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med W, Stephi! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så hører vi rigtig til her. Viiiildt nok! Men jaja, jeg har jo snydt og skrevet herinde i noget tid :P

Velkommen herinde :balloons :kram2

Tillykke med største-drengen :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til W :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Håber I havde en dejlig dag :) Tillykke med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I havde en dejlig dag :) Tillykke med ham!

Det havde vi :glad Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad går 3års undersøgelsen ud på? Vi skal afsted i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad går 3års undersøgelsen ud på? Vi skal afsted i morgen!

Som jeg husker det det sædvanlige med syn, hørelse, højde, vægt. Ingen vaccination ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg husker det det sædvanlige med syn, hørelse, højde, vægt. Ingen vaccination ;)

Perfekt, tak :kiss

Jeg fandt noget på en eller anden side. Hvor der også stod det du skriver. Og så står der som om lægen skal vurdere trivsel, hvilket jo er fint nok - men det virker altså også lidt vacko at en læge på 10 minutter skulle forestille sig at kunne vurdere noget som helst, eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt, tak :kiss

Jeg fandt noget på en eller anden side. Hvor der også stod det du skriver. Og så står der som om lægen skal vurdere trivsel, hvilket jo er fint nok - men det virker altså også lidt vacko at en læge på 10 minutter skulle forestille sig at kunne vurdere noget som helst, eller er det bare mig?

Vores tid var vist en dobbelt tid, så det var "god" tid til vejning, hyggesnak, tjek af motorik osv, men uanset tænker jeg (de fleste) læger ret hurtigt kan se om børn trives :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores tid var vist en dobbelt tid, så det var "god" tid til vejning, hyggesnak, tjek af motorik osv, men uanset tænker jeg (de fleste) læger ret hurtigt kan se om børn trives :)

Nå jamen så lyder det jo fint nok :) Jeg ved ikke, jeg tror bare jeg synes det virker sådan lidt overflødigt. Men vi er nok heller ikke dem der skal 'opdages', så måske det er derfor? Ej jeg ved ikke, det er jo fint nok. William plejer bare aldrig at kunne overbevises om de tests med syn og sådan. Og selvom han taler et øre af herhjemme, så er han som regel tavs som graven når vi er ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom aldrig afsted til 3 års undersøgelsen :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jamen så lyder det jo fint nok :) Jeg ved ikke, jeg tror bare jeg synes det virker sådan lidt overflødigt. Men vi er nok heller ikke dem der skal 'opdages', så måske det er derfor? Ej jeg ved ikke, det er jo fint nok. William plejer bare aldrig at kunne overbevises om de tests med syn og sådan. Og selvom han taler et øre af herhjemme, så er han som regel tavs som graven når vi er ude.

Min læge er fab, så det er lidt hyggeligt at komme derned ;) Men ellers er jeg enig, lidt spild i den forstand af at E heller ikke er i mistrivsel..

E fik ikke tjekket syn endnu. Målt, vejet, lyttet på hjerte, kigget i øjne og ører, sprog og hørelse (altså kunne hun forstå hvad der blev spurgt om - men E er jo aldrig stille, så min læge behøvede ikke at tjekke noget der :D), mærket på maven og det var vist det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad går 3års undersøgelsen ud på? Vi skal afsted i morgen!

V fik kigget syn, hørelse, noget i bleområdet (testikler? Jeg er ikke sikker. E var umulig og B tog sig af V og alt var fint...), vi snakkede vist også tænder, mad og sukker, han blev målt og vejet. Det var rimelig stille og roligt (selvom V slet ikke var fan)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, er en fjällräven mini for lille til børnehavebrug? :chin: :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, er en fjällräven mini for lille til børnehavebrug? :chin: :help

Kommer an på, hvor meget du skal have med ;)

Karla har en til børnehaven, og den fungerer helt efter hensigten. Hun bruger den til når hun skal på tur, og når hun skal til "gymnastik" om lørdagen. Den kan snildt indeholde en drikkedunk, lidt mad, en ble eller 2, lidt skiftetøj og nogle vaskeklude/ vådservietter (de små pakker, fx de nye fra rema med kun 10 i hver pakke) . Men ikke mere end det. Overtøj har vi i en taske/ pose for sig, når vi skal have det med hjem i weekenden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, er en fjällräven mini for lille til børnehavebrug? :chin: :help

Lyt til Pumkins ;)

Vi bruger den på præcis samme måde som hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg har glemt at opdatere på lægebesøg. Men der er nu heller ikke det vilde at opdatere, for jeg ringede og rykkede tiden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer an på, hvor meget du skal have med ;)

Karla har en til børnehaven, og den fungerer helt efter hensigten. Hun bruger den til når hun skal på tur, og når hun skal til "gymnastik" om lørdagen. Den kan snildt indeholde en drikkedunk, lidt mad, en ble eller 2, lidt skiftetøj og nogle vaskeklude/ vådservietter (de små pakker, fx de nye fra rema med kun 10 i hver pakke) . Men ikke mere end det. Overtøj har vi i en taske/ pose for sig, når vi skal have det med hjem i weekenden

Hehe, vi bruger den i vuggeren, men jeg var i tvivl om, hvorvidt børnehavekonceptet kræver noget større. Tak for input - jeg venter med at købe ny/større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger slet ikke taske i bh?:unsure Er det noget bh efterspørger når de skal på tur, eller er det til at tage med frem og tilbage hver dag til madpakke og lign.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.