Guest

Pre- & postmoms møde i KBH tirsdag d. 17.september

269 indlæg i dette emne

Skal man betale parkering der? Er adressen egentlig blevet skrevet?

Hvis det er godt vejr, tror jeg, jeg cykler. Andre der bor på Nørrebro og vil cykle med? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved det faktisk ikke endnu... Når det er midt på dagen er det hurtigst at tage bilen, men måske lettest at tage toget? Er du med bil eller tog? Kunne være hyggeligt at følges noget af vejen :)

Jeg ved det heller ikke helt. Pt. overvejer jeg at spørge svigermoster, om jeg må låne hendes bil, for jeg kan ikke rigtig overskue toget med en baby på 3 uger, der højst sandsynligt skal ammes midt i det hele..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå... Der er jo heller ikke noget trafik på det tidspunkt.

Jeg skal lige undersøge parkeringen. Er det nemt tror jeg at jeg kører. Ellers tager jeg toget.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man betale parkering der? Er adressen egentlig blevet skrevet?

Hvis det er godt vejr, tror jeg, jeg cykler. Andre der bor på Nørrebro og vil cykle med? :D

Ved ikke noget om parkering, men adressen er Islands brygge 18.

Kan godt forstå du cykler, det ville jeg også have gjort, hvis jeg kunne have en barnevogn med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan parkere i nærheden, nede af sidegaderne - det er blå zone. :)

Jeg ville tage cyklen. Hvis du er i bil fra byen kan du næsten ikke undgå at at skulle forbi rådhuspladsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke noget om parkering, men adressen er Islands brygge 18.

Kan godt forstå du cykler, det ville jeg også have gjort, hvis jeg kunne have en barnevogn med :P

Hihi. Du må have sådan en ladcykel, som du kan sætte liften ned i :D Det er super smart. Ville jeg gerne have! Men nu har vi købt bil i stedet. Det er trods alt nok lidt for hårdt at cykle hjem til svigerfamilien i Jylland.

Tak for adressen. Det gør det lidt nemmere! Ikke at det er en garanti for, at jeg finder derhen. Hihi

Du kan parkere i nærheden, nede af sidegaderne - det er blå zone. :)

Jeg ville tage cyklen. Hvis du er i bil fra byen kan du næsten ikke undgå at at skulle forbi rådhuspladsen.

Blå zone.. Dvs. "ja, der skal betales for parkering" ikke også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi. Du må have sådan en ladcykel, som du kan sætte liften ned i :D Det er super smart. Ville jeg gerne have! Men nu har vi købt bil i stedet. Det er trods alt nok lidt for hårdt at cykle hjem til svigerfamilien i Jylland.

Tak for adressen. Det gør det lidt nemmere! Ikke at det er en garanti for, at jeg finder derhen. Hihi

Blå zone.. Dvs. "ja, der skal betales for parkering" ikke også?

Sorry, det glemte jeg at skrive. Jo, du skal betale for parkering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du i bil eller med tog, Pumpkins? Tænkte at vi måske kunne følges, hvis du tager toget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du i bil eller med tog, Pumpkins? Tænkte at vi måske kunne følges, hvis du tager toget :)

Jeg er i tog, så vi kan sagtens time det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I, i tog fra? Jeg er helt sikkert også med toget - jeg kommer jo hele vejen fra Ringsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I, i tog fra? Jeg er helt sikkert også med toget - jeg kommer jo hele vejen fra Ringsted.

Hillerød-toget, så det er vist ikke lige på vejen ;) Kunne ellers være hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hillerød-toget, så det er vist ikke lige på vejen ;) Kunne ellers være hyggeligt :)

Haha, nej det er da virkelig en omvej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, det glemte jeg at skrive. Jo, du skal betale for parkering :)

Super. Tak for info :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej det er da virkelig en omvej :)

Men vi skal skifte undervejs, så vi kan da følges fra nørreport, hvis du også skal skifte til metro der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der forresten reserveret bord?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der forresten reserveret bord?

Ja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :)

Perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vi skal skifte undervejs, så vi kan da følges fra nørreport, hvis du også skal skifte til metro der :)

Det ville være rigtig hyggeligt :) Så kan jeg da også undgå at fare vild i storbyen, hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ellers begge biler fungerer, tager jeg bilen. Hvis jeg er med toget skriver jeg her onsdag aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se jer alle i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se jer alle i morgen :)

 

:ditto

 

Tror det bliver rigtig hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde piger! Det bliver super hyggeligt! Er der brunch buffet eller hvordan? Jeg kunne så godt spise pandekager og alle mulige andre slags kager. Åh eller det er selvfølgelig lillepigen, der kunne det! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde piger! Det bliver super hyggeligt! Er der brunch buffet eller hvordan? Jeg kunne så godt spise pandekager og alle mulige andre slags kager. Åh eller det er selvfølgelig lillepigen, der kunne det! :D

Haha, sådan en lillepige har jeg også. Og det er fortsat efter hun er kommet ud. Må være fordi hun kan lide meget sød mælk :D

Tror ikke det er buffet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang kunne man købe en stor brunchtallerken (nok til at både Karla og jeg blev rigeligt mætte :D) for 99 kr tror jeg nok. Der er alt det vand man kan drikke gratis, ellers kan man købe drikkevarer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg bliver altså desværre nødt til at melde afbud. Vi har en lidt hård tid med Christine med opkast i øjeblikket (hvor hun minimum en gang i døgnet tømmer maven helt :()og så er det bare ikke så fedt at være ude :(

Jeg vil rigtigt gerne med næste gang og håber I andre får en hyggelig brunch sammen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER