Guest

Pre- & postmoms møde i KBH tirsdag d. 17.september

269 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne gravide og mødre

Vi var nogle stykker, der mødtes i marts måned til brunch, og det var super hyggeligt. :loveshower

En del af os har født, men der mangler stadig nogle stykker (inkl mig selv)

Desuden er der kommet "nye" brugere herinde, men brugere, som vi kender fra bryllupsklar.

Jeg ved i hvert fald, at Myyyynte er frisk på at mødes.

Myyyynte og jeg har talt om brunch en gang i september (evt søndag d 22/9).

Hvad siger I? Er der nogle, som har lyst til at mødes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Juhuuu jeg er så frisk :loveshower jeg kan godt den 22. september! :) Der er min graviditet forhåbentlig også blevet offentlig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig hyggeligt. Vi skal dog have anna døbt der, så jeg kan desværre ikke :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis baby arter sig, så vil jeg gerne med igen :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt være interesseret.... Ved dog ikke om jeg gider slæbe tøserne med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne sagtens være :) Godt initiativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også frisk ;k) men skal til bryllup i Jylland d. 21/9 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at I er friske :) :) skal vi finde en anden dato eller hvad gør vi? Måske det bliver lidt svært at finde en søndag, hvor alle kan, men vi kan da forsøge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne, har ikke så mange planer indtil videre i september så min kalender er rimelig åben :) men hvad med en hverdag evt.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne, med mindre det er der manden kan holde ferie, for så er vi i sommerhus :)

Men vi kan da sætte en dato eller vælge nogle ud og se, hvor mange der kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hverdag er også ok for mig (selvom jeg ikke er på barsel).. kan evt. bare flexe fra arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne da også godt tænke mig at være med :)

Jeg er relativt ny herinde, gravid i 4. måned.

Den 22/9 kan jeg godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke noget med, at man kan lave sådan en "hvornår kan man" liste over nettet? Så vi ikke alle foreslår datoer? Og så tager vi den, flest kan?

Jeg kan også foreslå nogle datoer her i tråden, og så kan I skrive, hvilke datoer man kan? :)

Glæder mig allerede til september :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne i teorien godt være frisk, selvom jeg er meget pre :blush MEN jeg skal med arbejdet ud at rejse den weekend, så jeg kan ikke. I behøver ikke at ændre dato for min skyld, men hvis der kommer en dato, der passer mig på et tidspunkt, så hopper jeg gerne med, hvis man også er velkommen uden spire i maven eller baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg lyder rigtig hyggeligt :yay

Umiddelbart kan jeg godt den 22 (der er jo laaang tid til :P), men vil helt sikkert hellere en hverdag, hvis der er stemning for det.

Jeg ved ikke lige hvordan man laver sådan en "hvornår vi kan" liste, man kan lave en doodle, men det kræver vist mailadresser. Men god idé med en afstemning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med :)

i de 3 første uger af september har jeg stadig lidt skole men derefter har jeg fri i hverdagene også! :)

Vi kan sagtens lave en doodle og så bare linke til den her så behøves vi ikke mails :) jeg kan lave en i morgen når jeg kommer hjem til en computer, hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med :)

i de 3 første uger af september har jeg stadig lidt skole men derefter har jeg fri i hverdagene også! :)

Vi kan sagtens lave en doodle og så bare linke til den her så behøves vi ikke mails :) jeg kan lave en i morgen når jeg kommer hjem til en computer, hvis det er :)

Det må du meget gerne :) har hørt om de, og brugt doodle en gang før, men aldrig selv lavet en,

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne i teorien godt være frisk, selvom jeg er meget pre :blush MEN jeg skal med arbejdet ud at rejse den weekend, så jeg kan ikke. I behøver ikke at ændre dato for min skyld, men hvis der kommer en dato, der passer mig på et tidspunkt, så hopper jeg gerne med, hvis man også er velkommen uden spire i maven eller baby ;)

Selvfølgelig er man det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også meget gerne med! Hvis altså ikke jeg er ved at føde på det tidspunkt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik jeg lavet den :yay ---- linket til planlægnings-doodle: http://www.doodle.com/nwdweuuzsyfxdxt2

Hvor er du sej! :respekt

Så har jeg svaret. Weekenderne er dog lidt foreløbige hos mig, da der kan komme flere planer, så en hverdag ville nok passe mig bedst. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :loveshower

Jeg håber det kan lade sig gøre at finde en dato, hvor vi alle kan :) :)

Jeg har "meldt fra ud" i slutningen af august/start september, fordi jeg er usikker på, om jeg kan komme ud selv.. Så hvis det bliver en af de dage, må jeg jo bare "tvinge" mig selv til at komme med :)

Glæder mig i hvert fald :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal vi have sat en dato ? Måske de sidste der mangler at svare vil gøre dette inden vi kommer for langt hen ? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg svarer ikke på doodlen da jeg intet ved om den næste tid. Jeg har i princippet ingen planer, men må lige komme an på hvordan fødslen går og det går med baby. Men vil forsøge at komme den dato i vælger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER