Guest

Pre- & postmoms møde i KBH tirsdag d. 17.september

269 indlæg i dette emne

d. 7 d. 14 og d. 28 er der flest der kan. Jeg kan også de dage, bare senere ;) Men der er desværre ikke så mange der har meldt sig på endnu ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal jeg ikke blande mig da jeg desværre bor ALT for langt fra KBH til at være med (Booooo) men hvad med at oprette en facebook gruppe??? Det er gjort her i midtjylland hvor en gruppe har mødt hinanden en del gange det seneste års tid :)

Der er allerede en FB gruppe for KBH og vi har mødtes flere gange efterhånden. Der er en tråd herinde i "Skal vi mødes"-forummet, så nye kan jo altså også sagtens finde os og joine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville da også rigtig gerne mødes med jer skønne kvinder (og enkelte af jer har jeg allerede mødt, men vil gerne mødes igen ;)), men som jeg kan se det på den doodle afkrydsning, så er det kun hverdage man kan vælge? Det er ret så svært for mig, hvis det skal være om formiddagen, da jeg er på arbejde på det tidspunkt alle hverdagene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

d. 7 d. 14 og d. 28 er der flest der kan. Jeg kan også de dage, bare senere ;) Men der er desværre ikke så mange der har meldt sig på endnu ?

Så må de se at komme i sving! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke meldt mig til, fordi jeg endnu ikke ved om jeg kan. D. 7. (November?) er dog udelukket for mit vedkommende.

Kan kun muligvis de andre dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke i november, skal i skole, så kan ikke lige overskue meget mere end min mødregruppe. Men december tror jeg at jeg er på igen :)

Kan man måske lave en my tråd, hvor første indlæg er et link til den aktuelle doodle? Så er det altid let at finde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke bare holde fast i D 14 kl 10? Så kan Trine komme lidt senere :)

Og jeg synes det er en god ide at starte en ny tråd med en doodle til december (Trine, er det dig? ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville da også rigtig gerne mødes med jer skønne kvinder (og enkelte af jer har jeg allerede mødt, men vil gerne mødes igen ;)), men som jeg kan se det på den doodle afkrydsning, så er det kun hverdage man kan vælge? Det er ret så svært for mig, hvis det skal være om formiddagen, da jeg er på arbejde på det tidspunkt alle hverdagene.

Jeg tænker lidt den anden gruppe som værende for "det arbejdende folk", netop med møder i weekenderne og denne for dem på barsel, der kan i hverdagene. Hvis man har mulighed for begge ting, er det jo bare super fedt :)

Pt er mine weekender helliget familien, men når mia bliver lidt større (og jeg arbejder) vil jeg elske ind i mellem at tage alene ud med børnene.... (Og også at min mand gør det samme ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se jer næste uge :)

Hvor skal vi mødes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får oprettet en ny tråd med doodle :) Skal vi holde fast i samme sted ? Jeg vil helst slippe for at være den der booker, så hvis der er en der vil påtage sig den opgave vil det være skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal gerne booke :)

Men hvad siger I til at prøve et nyt sted? Jeg faldt forleden over dette http://www.sweetsurrender.dk/

Super børnevenligt, lækkert mad og så går det til et godt formål. Og det er tæt på hovedbanen, så nemt at komme til....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk på hvad som hejst :) (næsten da!) så længe de har plads til alle vores barnevogne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk på hvad som hejst :) (næsten da!) så længe de har plads til alle vores barnevogne :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal gerne booke :)

Men hvad siger I til at prøve et nyt sted? Jeg faldt forleden over dette http://www.sweetsurrender.dk/

Super børnevenligt, lækkert mad og så går det til et godt formål. Og det er tæt på hovedbanen, så nemt at komme til....

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm jeg er lost. Hvornår blev det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes vi skal booke d. 14 eller 28 hvor alle kunne :) Dorita vil du booke en af disse datoer, og så skrive herinde hvornår og hvor ? :) Jeg kan desværre ikke komme nogle af dagene, men i bliver 5 i alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der lavet doodle tråd ;) Dorita jeg sender dig et PM med den dato jeg vælger for hver mdr. således at du kan booke sted ;) Har skrevet at vi altid booker til kl. 10. Når du har booket vil du så skrive i doodle tråden hvor og hvornår det bliver ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som et rigtig hyggeligt sted du har fundet, Dorita. Jeg glæder mig til at se jer enten på torsdag eller i næste uge. :)

Edit: yay, så fik jeg endelig lov til at svare i tråden! Har prøvet i to dage... :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt bord til sweet surrender, torsdag D 21. kl 10 :)
Jeg bestilte til syv, håber nogle kommer til.

 

Edit: jeg laver lige en ny tråd, så det er lidt overskueligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER