Guest

Pre- & postmoms møde i KBH tirsdag d. 17.september

269 indlæg i dette emne

Hehe ja en sonde er jo ikke noget man ser hver dag så det kan være vi bliver et tilløbsstykke :lol

Om ikke andet så pga hendes hårpragt - fantastisk hanekam hun har :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk, hvis du kan komme med :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg kan desværre ikke komme med alligevel - det er lykkedes mig at få en tid til samtale på spædbarnspsykiatrisk den dag som er næste step for lillepigen, så det jo dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg kan desværre ikke komme med alligevel - det er lykkedes mig at få en tid til samtale på spædbarnspsykiatrisk den dag som er næste step for lillepigen, så det jo dejligt :)

Skønt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg kan desværre ikke komme med alligevel - det er lykkedes mig at få en tid til samtale på spædbarnspsykiatrisk den dag som er næste step for lillepigen, så det jo dejligt :)

Skønt! :yay På Glostrup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! :yay På Glostrup?

Jeps, bliver rigtigt spændende! Kender du dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, bliver rigtigt spændende! Kender du dem?

Ikke personligt, men to fra min gamle mødregruppe var derude med deres piger, pga spisevanskeligheder. Især den ene var rigtig glad for det og fik nogle rigtig gode redskaber med hjem. :) Det var dog lidt svært i starten, pga. den store fokus på hendes reaktionsmønstre. Hun skulle lige vænne sig til, at det altså ikke var, fordi hun var en dårlig mor, men fordi det var nødvendigt for at kunne ændre noget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alligevel ikke undervisning denne uge = tidlig barsel! :)

Så har i plads til en til? :) (ville gerne sige jeg ikke tager så meget plads, men det er vist ved at være lyv ;) dog stadig mindre end en barnevogn, heldigvis da :-D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alligevel ikke undervisning denne uge = tidlig barsel! :)

Så har i plads til en til? :) (ville gerne sige jeg ikke tager så meget plads, men det er vist ved at være lyv ;) dog stadig mindre end en barnevogn, heldigvis da :-D )

Hyggeligt :) og mon ikke der er rigeligt med plads :) der er vist nogen som ikke kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer vist til at medbringe en vigga der er ramt at både 12-ugers-tiger samt appetitspring - hurra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til trods for syg mand og at jeg kun kan være der i kort tid, vil jeg rigtig gerne møde jer piger i morgen, så jeg kommer men bliver bare kort tid. Glæder mig til at se jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har alligevel ikke undervisning denne uge = tidlig barsel! :)

Så har i plads til en til? :) (ville gerne sige jeg ikke tager så meget plads, men det er vist ved at være lyv ;) dog stadig mindre end en barnevogn, heldigvis da :-D )

Hvor er det bare fedt, du kommer :-) og mon ikke vi kan finde på plads til dig og maven? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til trods for syg mand og at jeg kun kan være der i kort tid, vil jeg rigtig gerne møde jer piger i morgen, så jeg kommer men bliver bare kort tid. Glæder mig til at se jer!

Super :-) glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer vist til at medbringe en vigga der er ramt at både 12-ugers-tiger samt appetitspring - hurra ;)

:glad håber det går :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg må melde pas. Er stadig ikke helt mobil ovenpå kejsersnit, og vores bil gik i stykker i dag, så jeg kan heller ikke køre derind :(

ville ellers rigtig gerne med, og håber I får en rigtig hyggelig dag!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg må melde pas. Er stadig ikke helt mobil ovenpå kejsersnit, og vores bil gik i stykker i dag, så jeg kan heller ikke køre derind :(

ville ellers rigtig gerne med, og håber I får en rigtig hyggelig dag!

(null)

Tak søde, håber du snart kommer ovenpå igen, og vil med næste gang vi mødes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til, at møde jer i morgen.. Håber bare jeg kan finde vej (Er VIRKELIG dårlig til, at finde vej til steder jeg ikke kender! :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til, at møde jer i morgen.. Håber bare jeg kan finde vej (Er VIRKELIG dårlig til, at finde vej til steder jeg ikke kender! :D )

Det er heldigvis ret let at finde da der ikke er særligt mange bygninger nede ved vandet på Islands Brygge. Så hvis du bare kan finde ned til vandet og går langs med det, så kan du ikke rigtigt overse kulturhuset :)

Ellers kan du lige få mit telefonnummer i en pm, så kan du ringe til mig hvis du bliver væk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis ret let at finde da der ikke er særligt mange bygninger nede ved vandet på Islands Brygge. Så hvis du bare kan finde ned til vandet og går langs med det, så kan du ikke rigtigt overse kulturhuset :)

Ellers kan du lige få mit telefonnummer i en pm, så kan du ringe til mig hvis du bliver væk ;)

Super tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for i dag tøser ! Det var helt vildt hyggeligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det var rigtig hyggeligt at se jer piger, selv om jeg måtte gå lidt tidligt. James ville heldigvis spise så snart vi var hjemme.

Håber vi kan gøre det igen en anden gang snart hvor jeg forhåbentlig kan blive lidt længere ;)

Hvad synes i om at være i kulturhus Islands Brygge? Synes selv det var fint og er glad for at man kan se barnevognene indefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak piger, det var rigtig hyggeligt :)

Synes det var et hyggeligt sted, men aldrig har jeg set så mange babyer på et sted :D

Vi må snart finde en ny dato :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak piger, det var rigtig hyggeligt :)

Synes det var et hyggeligt sted, men aldrig har jeg set så mange babyer på et sted :D

Vi må snart finde en ny dato :loveshower

:ditto Kunne ikke være mere enig :D Det var super hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at I havde en skøn dag.... Og JA, jeg stemmer også for en ny dato :loveshower og så kan jeg forhåbentlig komme med næste gang! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer også for en ny dato, er så øv over jeg måtte melde fra :(

Men skønt I havde en hyggelig dag! :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER