Guest

Pre- & postmoms møde i KBH tirsdag d. 17.september

269 indlæg i dette emne

Øv, jeg bliver altså desværre nødt til at melde afbud. Vi har en lidt hård tid med Christine med opkast i øjeblikket (hvor hun minimum en gang i døgnet tømmer maven helt :()og så er det bare ikke så fedt at være ude :(

Jeg vil rigtigt gerne med næste gang og håber I andre får en hyggelig brunch sammen:)

 

Åhh øv altså! God bedring til hende.  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, jeg bliver altså desværre nødt til at melde afbud. Vi har en lidt hård tid med Christine med opkast i øjeblikket (hvor hun minimum en gang i døgnet tømmer maven helt :()og så er det bare ikke så fedt at være ude :(

Jeg vil rigtigt gerne med næste gang og håber I andre får en hyggelig brunch sammen:)

Øv, havde glædet mig til at møde den lille pige med det seje garn :D Men ja, vi må bare arrangere en tur igen snart.

Rigtig god bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg er helt spændt på at møde jer. Og en lille smule genert :blush  Nu er i ikke alle sammen sådan nogle perfekte nogle vel?


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i får en hyggelig dag! Kan jo desværre ikk være med da jeg har MG dag i dag. Vigga har dog haft nogle episoder hvor hun ikk ku få luft i aftes og kan høre hun har slim i halsen så skal måske også lige forbi lægen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre nødt til at melde fra :( håber I får en rigtig god dag sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg er helt spændt på at møde jer. Og en lille smule genert :blush Nu er i ikke alle sammen sådan nogle perfekte nogle vel?

Det kan jeg ihvertfald love at jeg ikke er :D

Glæder mig til at møde dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre nødt til at melde fra :( håber I får en rigtig god dag sammen :D

Øv. Håber du kan en anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i får en hyggelig dag! Kan jo desværre ikk være med da jeg har MG dag i dag. Vigga har dog haft nogle episoder hvor hun ikk ku få luft i aftes og kan høre hun har slim i halsen så skal måske også lige forbi lægen :/

Det lyder ikke rart :( God bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået en besked fra Trine. (Hun troede jeg kom, men jeg er i sommerhus på fyn). Men altså Olivia har sovet længe, så de bliver lidt forsinkede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for en hyggelig brunch, ladies and babies :D Det var meget hyggeligt at møde jer alle sammen! Fik da lige noget at leve op til med alle jer overskuds-mødre :P

Til jer, der ikke kunne komme i dag - håber at møde jer en anden god gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for en hyggelig brunch, ladies and babies :D Det var meget hyggeligt at møde jer alle sammen! Fik da lige noget at leve op til med alle jer overskuds-mødre :P

Til jer, der ikke kunne komme i dag - håber at møde jer en anden god gang :)

Tak i lige måde :)

 

Ha ha, overskudsmor? Du kan da i hvert fald ikke mene mig, med orange-grøn mos i håret og det hele ;) Men du må da lige få babyen ud til næste gang så vi kan se :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en hyggelig formiddag mødre og babyer :)

Dejligt at se jer - både gamle og nye :)

Jeg fik rundet både mit og mandens arbejde på vejen, skønt det nu er overstået! ;)

Og overskudsmor vil jeg nu ikke lige kalde mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for i dag allesammen :) Det var bare helt vildt hyggeligt! Håber vi kan finde en dag igen ;) Hvis i har lyst kan i bare adde mig på fb, Trine Påskesen, kan nemlig ikke huske alle jeres rigtige navne haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om I vil det eller ej - jeg synes I gør det godt alle sammen! Det kan man jo se på jeres dejlige unger :loveshower

Har lige add'et dig, Påskesen. Prinsessens øjne poppede lige op på min skærm (dit cover-billede). Jeg syntes nok, der var noget om snakken, når jeg sagde hun kiggede så intenst! WOW nogle skønne øjne. Og endnu mere nuser, da hun lukkede dem og gav sig til at sove mens hun spise fra flasken. :D

 

Edit: Jeg kan i øvrigt heller ikke huske alle navne. Der var mange nye ansigter. Det var mig, der var Lene Maj - hende med maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om I vil det eller ej - jeg synes I gør det godt alle sammen! Det kan man jo se på jeres dejlige unger :loveshower

Har lige add'et dig, Påskesen. Prinsessens øjne poppede lige op på min skærm (dit cover-billede). Jeg syntes nok, der var noget om snakken, når jeg sagde hun kiggede så intenst! WOW nogle skønne øjne. Og endnu mere nuser, da hun lukkede dem og gav sig til at sove mens hun spise fra flasken. :D

 

Edit: Jeg kan i øvrigt heller ikke huske alle navne. Der var mange nye ansigter. Det var mig, der var Lene Maj - hende med maven.

 

Haha ja hun er lidt intens på coverbilledet  :D  Og tak for de søde ord om hende, jeg er jo også selv helt forelsket haha Dig har jeg styr på, kan nemlig huske dig fra bryllupsklar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super hyggeligt at se jer alle sammen + babyer og en enkelt mave. Håber vi kan gentage succesen snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for super hyggelig dag :)

 

Ved nu heller ikke lige om jeg vil kalde mig overskuds-mor :D Føler mig i hvert fald ikke sådan!

 

Trine: Har addet dig på fb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på at gentage succesen! Ærgeligt at den 17 november er en weekenddag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for i dag allesammen :) Det var bare helt vildt hyggeligt! Håber vi kan finde en dag igen ;) Hvis i har lyst kan i bare adde mig på fb, Trine Påskesen, kan nemlig ikke huske alle jeres rigtige navne haha 

Så har jeg også tilføjet dig på facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på at gentage succesen! Ærgeligt at den 17 november er en weekenddag :p

Det kan vel sagtens være i en week-end, eller hvad? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja hun er lidt intens på coverbilledet  :D  Og tak for de søde ord om hende, jeg er jo også selv helt forelsket haha Dig har jeg styr på, kan nemlig huske dig fra bryllupsklar ;)

Det kan jeg godt forstå, du er :)

Kan du virkelig huske mig? Det var da skægt. Mon ikke det bare er ham den mørke inder-mand, du kan huske :D

Jeg synes da heller ikke det gør noget med en weekenddag. Ellers er det jo lidt en lukket fest, kun for barselsfolket. Men jeg kan nok ikke næste gang. Tvivler på, jeg kan klare at sidde så længe. Var lidt glad for, at jeg havde parkeringsbilletten at skulle tilbage til i går. Så var der da noget der satte en stopper for min rygs pinsler - ellers havde jeg nok trodset ryggens signaler og blevet længere :D i var nu hyggelige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vel sagtens være i en week-end, eller hvad? :unsure

Jeg vil ikke være glad for en weekend dag. De er lidt reserverede til familien for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, du er :)

Kan du virkelig huske mig? Det var da skægt. Mon ikke det bare er ham den mørke inder-mand, du kan huske :D

Jeg synes da heller ikke det gør noget med en weekenddag. Ellers er det jo lidt en lukket fest, kun for barselsfolket. Men jeg kan nok ikke næste gang. Tvivler på, jeg kan klare at sidde så længe. Var lidt glad for, at jeg havde parkeringsbilletten at skulle tilbage til i går. Så var der da noget der satte en stopper for min rygs pinsler - ellers havde jeg nok trodset ryggens signaler og blevet længere :D i var nu hyggelige!

Både godt og skidt med den parkering, det var nemlig drøn hyggeligt :) Men din stakkels ryg. Næste gang skaffer vi en sofa du kan ligge på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weekenden er ikke fantastiske for mit vedkommende.

Men vil gerne se jer alle igen - måske et sted med sofaer, så vi kan have maverne med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, du er :)

Kan du virkelig huske mig? Det var da skægt. Mon ikke det bare er ham den mørke inder-mand, du kan huske :D

Jeg synes da heller ikke det gør noget med en weekenddag. Ellers er det jo lidt en lukket fest, kun for barselsfolket. Men jeg kan nok ikke næste gang. Tvivler på, jeg kan klare at sidde så længe. Var lidt glad for, at jeg havde parkeringsbilletten at skulle tilbage til i går. Så var der da noget der satte en stopper for min rygs pinsler - ellers havde jeg nok trodset ryggens signaler og blevet længere :D i var nu hyggelige!

 

Ja da, blev jo selv gift Juni sidste år, og jeres bryllup var jo lidt specielt nu hvor det ikke var helt dansk. Men det var vist også det sidste bryllup jeg nåede at følge derinde indtil jeg smuttede herover i stedet :P 

 

 

Weekend passer heller ikke så godt for mig. Men skal vi ikke bare lave en ny doodle ? ( og jeg kan så stadig ikke finde ud af at lave den haha) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER