Nitzen1987

Tror I at kronprinseparret får flere børn?

39 indlæg i dette emne

Sidder lige og ser det program på TV2 hvor man ser klip fra i eftermiddag og hører eksperterne vurdere hvilken tilværelse tvillingerne vil få i offentligheden... Her taler de også om sandsynligheden for at Mary og Frederik skulle få flere børn, hvilket der er overvejende enighed om, at de gør.... Hvad tror I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm tja det er jo ikke nemt at vide, men han afviste det jo i hvertfald ikke da hun lige havde født ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget i betragtning af, at Mary er fyldt 38 år, så skal der i så fald nok ikke gå mange år endnu før de får lavet den/dem...

Jeg kunne ikke lade være med at fundere over i dag, om de mon har fået hjælp... Med ingen tvillinger i familien ellers, er sandsynligheden godt nok ikke særlig stor. Men måske det bare er i min verden, at fertilitetsbehandlinger fylder meget :blush

EDIT: I virkeligheden fylder hun vel 39 allerede om 3 uger?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget i betragtning af, at Mary er fyldt 38 år, så skal der i så fald nok ikke gå mange år endnu før de får lavet den/dem...

Jeg kunne ikke lade være med at fundere over i dag, om de mon har fået hjælp... Med ingen tvillinger i familien ellers, er sandsynligheden godt nok ikke særlig stor. Men måske det bare er i min verden, at fertilitetsbehandlinger fylder meget :blush

Kronprinsen har i hvert fald afvist, at de har fået hjælp.... Og sandsynligheden for tvillinger er vist større når kvinden kommer op i den alder - mener jeg at have hørt/læst... Men ved man at der ikke er tvillinger i Marys familie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget i betragtning af, at Mary er fyldt 38 år, så skal der i så fald nok ikke gå mange år endnu før de får lavet den/dem...

Jeg kunne ikke lade være med at fundere over i dag, om de mon har fået hjælp... Med ingen tvillinger i familien ellers, er sandsynligheden godt nok ikke særlig stor. Men måske det bare er i min verden, at fertilitetsbehandlinger fylder meget :blush

EDIT: I virkeligheden fylder hun vel 39 allerede om 3 uger?!

Har også tænkt meget på om de ikke er helt hjemmelavede :blush

Men det finder vi jo nok aldrig ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm syntes de skulle lade os andre komme først i køen ihvertfald :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bund og grund er det fuldstændig ligegyldig om de har fået hjælp eller ej

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor det skal debateres.. Faktum er at de har 4 fine børn nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fred med det hvis de ikke er hjemmelavet, det kommer jo ikke os andre ved ;)

Men nej, jeg tror ikke de får flere børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bund og grund er det fuldstændig ligegyldig om de har fået hjælp eller ej

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor det skal debateres.. Faktum er at de har 4 fine børn nu..

Fred med det hvis de ikke er hjemmelavet, det kommer jo ikke os andre ved ;)

Men nej, jeg tror ikke de får flere børn.

Enig - der er jo heller ikke nogen der siger at de har noget i mod det... og de har jo trods alt ret til en vis del privat liv... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm syntes de skulle lade os andre komme først i køen ihvertfald :rolleyes

Det holder jeg også på :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I bund og grund er det fuldstændig ligegyldig om de har fået hjælp eller ej

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor det skal debateres.. Faktum er at de har 4 fine børn nu..

For min skyld kan de få 10 unger der ikke er hjemmelavede fred være med det ;)

Men derfor må man vel gerne tænke at det kunne være sådan det var, det er der vel ikke noget galt i, et barn er vel et barn om det så er lavet ved de står på hovedet gør det jo ikke ungen mindre værd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det holder jeg også på :biglove

:kiss

For min skyld kan de få 10 unger der ikke er hjemmelavede fred være med det ;)

Men derfor må man vel gerne tænke at det kunne være sådan det var, det er der vel ikke noget galt i, et barn er vel et barn om det så er lavet ved de står på hovedet gør det jo ikke ungen mindre værd ;)

Om det startede: with a kiss or in a dish.. det er jo fuldstændig ligegyldigt.... ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For min skyld kan de få 10 unger der ikke er hjemmelavede fred være med det ;)

Men derfor må man vel gerne tænke at det kunne være sådan det var, det er der vel ikke noget galt i, et barn er vel et barn om det så er lavet ved de står på hovedet gør det jo ikke ungen mindre værd ;)

Det er også sådan jeg tænker! Det var SLET ikke fordi jeg synes der ville være noget i galt med at de havde fået hjælp. Kom bare til at tænke tanken, fordi man jo skriver så meget om hvor meget rollemodeller de er og skaber trend omkring at have mange børn - og så tænkte jeg... Hvad nu hvis Mary havde haft pco... Eller Frederik havde haft virkelig ringe svømmere. Var de mon så gået i fertilitetsbehandling og hvem skulle I så fald betale?! Ligegyldigt hvad, ville det jo mere eller mindre inddirekte være danskerne der betalte... Eller havde de mon bare ikke fået nogen børn?! :huh

Jeg synes det er skønt, at de har 4 børn, uanset hvordan de er lavet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke de får flere.. De er ved at være "gamle" og de har 4 børn... 4!! Det er alligevel mange ;) Så jeg tror ikke de skal have flere nu...

Hvis det er "hjemmelavet" er der vel også en øget chance for hun får tvillinger igen??? Tænk sig at "risikere" at stå med 4 blebørn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror i hvertfald først at de lige skal have ro på deres 6 somhed, at de nu er en familie på 6 og ikke bare 4 eller 5, som normalt.

Jeg har det lidt som Susanne, jeg har også gået og tænkt om de måske har fået hjælp til de sidste 2, men hvis de har, så synes jeg egentlig bare det er fedt, for så viser det jo , os andre, at det kan lade sig gøre. Og at de ikke er helt så perfekte, som de faktisk virker til at være i min verden...

Men man siger jo, at jo ældre man er under undfangelsen, jo større sandsynlighed er der for tvillinger, som ikke er enæggede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke de får flere men man ved self aldrig om der kommer en lille om nogle år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg ikke, nu er det andre som skal komme i første række :loveshower

4 børn det må da være nok griner :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mener faktisk de blev spurgt her da de tog hjem, om de skulle have flere, hvortil begge svarede at de i den grad havde hænderne fulde.

Jeg tror på de er hjemmelavet, ellers havde en eller anden nok opsnust dem på en klinik eller lign. og så havde vi i den grad hørt det, og jo ældre man bliver jo større er chancen for tveægge tvillinger, selvom det ikke er i familien i forvejen. Det blev også fortalt da graviditeten blev offentligtgjort af en eller anden ekspert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke de får flere...

Mht. om tvillingerne er hjemmelavet (hvilket jo er ligegyldigt), så tror jeg ikke de har fået hjælp. Kronprinsen er blevet spurgt direkte i et interview, hvor han sagde, at de selv havde lavet dem. Jeg tror bestemt ikke han lyver. Kongehuset plejer at undvige sådanne spørgsmål ved at sige: "det vil jeg ikke udtale mig om" eller "det synes jeg ikke er relevant" eller videre i den dur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke de får flere...

Mht. om tvillingerne er hjemmelavet (hvilket jo er ligegyldigt), så tror jeg ikke de har fået hjælp. Kronprinsen er blevet spurgt direkte i et interview, hvor han sagde, at de selv havde lavet dem. Jeg tror bestemt ikke han lyver. Kongehuset plejer at undvige sådanne spørgsmål ved at sige: "det vil jeg ikke udtale mig om" eller "det synes jeg ikke er relevant" eller videre i den dur...

Det interview så jeg også, så jeg tror på at de er hjemmelavet. Især når man ved at risikoen/chancen for tvillinger stiger jo ældre kvinden er.

I min familie er det sket for et par - de havde to drenge og ville så lige have en sidste. Men det endte med tvillinger (hjemmelavet) og moren var mellem 35-40 år, så vidt jeg husker.. Så muligheden er der jo, hvis man kan sige det sådan uanset om der er tvillinger i familien eller ej... SÅ jeg tror på at de royale tvillinger er hjemmelavet.

Og nej jeg tror ikke de får flere børn mest pga deres alder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så lige modsat mange af jer, jeg tror de er lavet på klinik :) Men som mange også skriver, så er det jo lige gyldigt hvor og hvordan de er lavet, så er de jo bare dejlige alligevel :loveshower :loveshower Hvis nu man siger de er lavet på klinik, tror jeg aldrig kronprinsen ville sige det, for i bund og grund kommer det jo ikke os ved.. Jeg går heller ikke og fortæller til gud og hver man at vores børn er lavet på en klinik, for hvad rager det andre.. Det er kun de aller tætteste på os der ved det.. Og så lige jer :balloon Sådan er vi jo så forskellige.. Nogle fortæller det til alle og andre vælger at tie med det.. Hvis han fortalte det i et interview ville pressen jo blive ved og ved og ved.. Så heller sige de er lavet "i dobbeltsengen", så stilles der ikke så mange spørgsmål til det..

Om de får flere er egetnlig et godt spørgsmål, for jeg ville ikke blive overrasket hvis Mary om f.eks to år bliver gravid igen, men omvendt tror jeg heller ikke de har lyst til flere børn lige nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm syntes de skulle lade os andre komme først i køen ihvertfald :rolleyes

Du har fuldstændigt ret søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke det er sidste gang de har øget børneflokken :loveshower

Jeg tror en ny graviditet vil blive annonceret ca. hvert andet år indtil naturen eller helbredet taler imod en graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så lige modsat mange af jer, jeg tror de er lavet på klinik :) Men som mange også skriver, så er det jo lige gyldigt hvor og hvordan de er lavet, så er de jo bare dejlige alligevel :loveshower :loveshower Hvis nu man siger de er lavet på klinik, tror jeg aldrig kronprinsen ville sige det, for i bund og grund kommer det jo ikke os ved.. Jeg går heller ikke og fortæller til gud og hver man at vores børn er lavet på en klinik, for hvad rager det andre.. Det er kun de aller tætteste på os der ved det.. Og så lige jer :balloon Sådan er vi jo så forskellige.. Nogle fortæller det til alle og andre vælger at tie med det.. Hvis han fortalte det i et interview ville pressen jo blive ved og ved og ved.. Så heller sige de er lavet "i dobbeltsengen", så stilles der ikke så mange spørgsmål til det..

Om de får flere er egetnlig et godt spørgsmål, for jeg ville ikke blive overrasket hvis Mary om f.eks to år bliver gravid igen, men omvendt tror jeg heller ikke de har lyst til flere børn lige nu..

Det tror jeg også. Og jeg er også ret sikker på at det var Kejsersnit. De var slet ikke trykkede i hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også. Og jeg er også ret sikker på at det var Kejsersnit. De var slet ikke trykkede i hovedet.

Jeg er også overbevist om, at der foregår meget mere end vi almindelig dødelige får at vide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER