Nitzen1987

Tror I at kronprinseparret får flere børn?

39 indlæg i dette emne

Jeg tror ikke de får flere børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg også. Og jeg er også ret sikker på at det var Kejsersnit. De var slet ikke trykkede i hovedet.

Det er de da heller ikke efter 6 dage hvis de er kommet ud 'naturligt' og slet ikke når de er så små? Og hvorfor skulle de lyve om hvorvidt de er født ved kejsersnit - det jo statistisk set temmelig almindeligt ved tvillinger? :huh

Jeg er overbevist om, at hun har født dem selv og at fødslen er gået i gang naturligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er de da heller ikke efter 6 dage hvis de er kommet ud 'naturligt' og slet ikke når de er så små? Og hvorfor skulle de lyve om hvorvidt de er født ved kejsersnit - det jo statistisk set temmelig almindeligt ved tvillinger? :huh

Jeg er overbevist om, at hun har født dem selv og at fødslen er gået i gang naturligt :)

Jeg tror heller ikke at de er taget ved kejsersnit - så havde der vel ikke været 25 minutters forskel på fødselstidspunktet... og det er vel 1/3 tvillinger der bliver født ved en alm. fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så lige modsat mange af jer, jeg tror de er lavet på klinik :) Men som mange også skriver, så er det jo lige gyldigt hvor og hvordan de er lavet, så er de jo bare dejlige alligevel :loveshower :loveshower Hvis nu man siger de er lavet på klinik, tror jeg aldrig kronprinsen ville sige det, for i bund og grund kommer det jo ikke os ved.. Jeg går heller ikke og fortæller til gud og hver man at vores børn er lavet på en klinik, for hvad rager det andre.. Det er kun de aller tætteste på os der ved det.. Og så lige jer :balloon Sådan er vi jo så forskellige.. Nogle fortæller det til alle og andre vælger at tie med det.. Hvis han fortalte det i et interview ville pressen jo blive ved og ved og ved.. Så heller sige de er lavet "i dobbeltsengen", så stilles der ikke så mange spørgsmål til det..

Om de får flere er egetnlig et godt spørgsmål, for jeg ville ikke blive overrasket hvis Mary om f.eks to år bliver gravid igen, men omvendt tror jeg heller ikke de har lyst til flere børn lige nu..

Jeg tror du har så uendelig ret, og hvis pressen fik af vide, at børnene var lavet på en fertilitets klinik, så ville de jo blive ved med at rode rundt i det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt nysgerrig :) hvorfor tror så mange de er lavet på klinik? er det bare fordi det er tvillinger? tror i så også de andre to er lavet på klinik? hvis ikke hvorfor tror i så de to her er, hvis hun før har undfanget to sunde og raske børn selv?

jeg tror de er hjemmelavet, og at hun har født normalt :) Alma er også født normalt og var ikke trykket , Ida ved kejsersnit men var trykket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt nysgerrig :) hvorfor tror så mange de er lavet på klinik? er det bare fordi det er tvillinger? tror i så også de andre to er lavet på klinik? hvis ikke hvorfor tror i så de to her er, hvis hun før har undfanget to sunde og raske børn selv?

jeg tror de er hjemmelavet, og at hun har født normalt :) Alma er også født normalt og var ikke trykket , Ida ved kejsersnit men var trykket

Jeg tror det er pga. at hun er "gammel" og at de vil være sikre på ikke at få et handicappet barn. Så jeg tror de ægsorterer. Og at det også er besluttet at det skulle være en dreng og en pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er pga. at hun er "gammel" og at de vil være sikre på ikke at få et handicappet barn. Så jeg tror de ægsorterer. Og at det også er besluttet at det skulle være en dreng og en pige.

Mht. et handicappet barn, så kan de vel bare have fået en fostervandsprøve? Kunne heller ikke forestille mig Mary gøre sig så meget herre over naturen mht. at vælge køn men det er måske bare mit romantiske billede af hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht. et handicappet barn, så kan de vel bare have fået en fostervandsprøve? Kunne heller ikke forestille mig Mary gøre sig så meget herre over naturen mht. at vælge køn men det er måske bare mit romantiske billede af hende :)

Nej en fostervands prøve er ikke nok. Den udelukker kun handicaps der er tilsted pga. sygdom. Men hvis man f.eks. mangler en hjernebjælke, så kan det ikke tjekkes. (Hvilket det heller ikke kan ved ægsortering)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke hun har fået kejsersnit, for jeg synes hun gik meget sjovt igår :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med Morpige.. Jeg tænker også på deres alder og at der ikke er andre tvillinger i familien :) Det er jo slet ikke sikkert nogen af dem fejler noget, men med fertilitetsbehandling er det noget "lettere" at styre..Og den med ægsortering er heller ikke helt dum..

Men som jeg skriev tidligere, tror jeg der sker meget mere end vi får afvide.. Og det er jo egentlig også lige gyldigt hvad der foregår, men tror sommetider de fortæller en løgn for netop at slippe for medierne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med Morpige.. Jeg tænker også på deres alder og at der ikke er andre tvillinger i familien :) Det er jo slet ikke sikkert nogen af dem fejler noget, men med fertilitetsbehandling er det noget "lettere" at styre..Og den med ægsortering er heller ikke helt dum..

Men som jeg skriev tidligere, tror jeg der sker meget mere end vi får afvide.. Og det er jo egentlig også lige gyldigt hvad der foregår, men tror sommetider de fortæller en løgn for netop at slippe for medierne :)

Altså det der med at der ikke er tvillinger i familien er jo ingen hindring... Har selv lige haft en (mislykket) graviditet med tvillinger, manden har godt nok et hold fastre, der er tvillinger, men det sagde min læge, at det ikke havde nogen betydning for vores tvillinge-graviditet... Og der er absolut ingen tvillinger i min familie - så det kan altså godt lade sig gøre at lave tvillinger uden at der er tvillinger i familien i forvejen.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis de er født ved kejsersnit er det da godt nok den langsommeste læge ever der har foretaget det, med 25 min imellem dem :o ej jeg er 110% sikker på at de er født alm. og det kan man altså også sagtens selvom det er tvillinger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke de får flere børn. Jeg kan huske de i et interview før de fik børn sagde at deres drøm var at få 4 børn! Jeg tror de har hænderne fulde og en alder der gør at de holder her.

Jeg tror børnene er lavet hjemme i dobbeltsengen og er født på helt naturligvis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med Morpige.. Jeg tænker også på deres alder og at der ikke er andre tvillinger i familien :) Det er jo slet ikke sikkert nogen af dem fejler noget, men med fertilitetsbehandling er det noget "lettere" at styre..Og den med ægsortering er heller ikke helt dum..

Men som jeg skriev tidligere, tror jeg der sker meget mere end vi får afvide.. Og det er jo egentlig også lige gyldigt hvad der foregår, men tror sommetider de fortæller en løgn for netop at slippe for medierne :)

man ved jo at jo ældre kvinden er, jo større chance er der for tvillinger uanset om der er tvillinger i familien eller ej...

tror desuden også de er født normalt, for et kejsersnit tager ikke så langt tid. Hvis det havde været et kejsersnit, så var prinsessen født hurtigere end de 25 min efter drengen.

Tror ikk at de lyver om fødslen eller om hvordan børnene blev lavet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER