Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Good news:

Så er der sku kommet et seriøst bud på min kærestes hus i Holland. :yay De er allerede 1000 euro over hans minimum pris men der skal selvfølgelig forhandles og der er faktisk en anden mulig køber som lige skal ha mulighed for at byde. Men hold op hvor er jeg optimistisk for første gang i månedsvis. Kryds fingre for os, please :goodluck

Blev helt rørt da min kæreste sagde, at når huset blir solgt vil han købe en iPhone til mig, fordi han har boet her så længe og kun betalt et minimum så det hele ku hænge sammen. Jeg er ligeglad, så længe vi kan være sammen og så længe budgettet kan holde, men ærligt er det på tide at vi får råd til bare en lille smule luxus uden den ekstra udgift til et hus vi ikke kommer til at bo i.

:7himmel :7himmel :7himmel

Fedt fedt fedt!

Håber det lykkedes ham at få den solgt nu, så I kan have den ude af verdenen - og forkæles lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det på samme måde som dig. Hvorfor skal jeg have smækket sex lige op i ansigtet? Jeg gider det ikke, og har før droppet serier, fordi der var for meget sex i. Jeg synes ikke selv at jeg er voldsomt snerpet, bare fordi jeg mener at sex er noget, der skal holdes i det private..

Ih så er jeg altså ikke helt alene i verden om at have det sådan :wee

Jeg har altid fået at vide at jeg er voldsom snerpet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dybt fascineret af vores nye "husdyr"... Den futter lige så stille rundt og støvsuger, men er absolut ikke tilfreds med vores lænestol :lol Den skal bare støvsuges, skal den!!! (altså foden). Bettemandens legetøjsstativ stod også i vejen, så det flyttede den lige så stille :lol Den er sgi mere omhyggelig end vi er :lol

Må man spørger til mærke?

Jeg over at ønske mig et lignende "dyr" til jul?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neato xv-15. Manden har brugt meget tid på at undersøge de forskellige modeller, og det var åbenbart denne eller irobot roomba, og denne skulle eftersigende være mere metodisk. Den skifter ikke retning bare fordi den rammer noget, men forsøger at komme udenom det stædige bæst :lol

Tak!

Det er jo lidt en jungle, men forstiller mig at det er et rart dyr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj jeg glæder mig til at vi har fri i eftermiddag, Silje bliver hentet i vuggestuen af mine forældre og så skal K og jeg på date... Vi har nærmest et helt døgn, det bliver godt nok mærkeligt... Men skal da ud og spise og i biffen... Ellers ved jeg ikke hvad vi skal, men det bliver bare rart at have god tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så trææææææææææææææææt :zzz

Overvejer virkelig at gå ind og spørger chefen om jeg ikke må gå tidligere. Er lige ved at falde i søvn ned i tastaturet... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update på hussalg: Køberne er kommet med et endeligt bud som min kæreste har accepteret :glad så hvis alt går glat med bank og papirer kan han underskrive salg om 3-4 uger - det betyder godt nok vi skal undvære ham nogle dage da han skal til Holland og ordne det, men yay! :yay :balloon :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update på hussalg: Køberne er kommet med et endeligt bud som min kæreste har accepteret :glad så hvis alt går glat med bank og papirer kan han underskrive salg om 3-4 uger - det betyder godt nok vi skal undvære ham nogle dage da han skal til Holland og ordne det, men yay! :yay :balloon :7himmel

:yay :yay :yay. Det skal fejres..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update på hussalg: Køberne er kommet med et endeligt bud som min kæreste har accepteret :glad så hvis alt går glat med bank og papirer kan han underskrive salg om 3-4 uger - det betyder godt nok vi skal undvære ham nogle dage da han skal til Holland og ordne det, men yay! :yay :balloon :7himmel

:yay tillykke!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder vi bare og venter på vurderingsmanden fra totalkredit.. Vores hus skal vurderes fordi der skal lægges lån om. Er dælme spændt på hvad det bliver vurderet til denne gang - vi har lagt så meget arbejde og en del penge i ombygning, så jeg håber det giver bonus! I må meget gerne krydse fingre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay :yay. Det skal fejres..

Yes det skal nemli så.

Er så glad så jeg er ved at tude, det er simpelthen en kæmpe lettelse fordi vi jo har betalt på det længe og ikke har haft råd til en pind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder vi bare og venter på vurderingsmanden fra totalkredit.. Vores hus skal vurderes fordi der skal lægges lån om. Er dælme spændt på hvad det bliver vurderet til denne gang - vi har lagt så meget arbejde og en del penge i ombygning, så jeg håber det giver bonus! I må meget gerne krydse fingre! :)

tak og krydser for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder vi bare og venter på vurderingsmanden fra totalkredit.. Vores hus skal vurderes fordi der skal lægges lån om. Er dælme spændt på hvad det bliver vurderet til denne gang - vi har lagt så meget arbejde og en del penge i ombygning, så jeg håber det giver bonus! I må meget gerne krydse fingre! :)

Jeg krydser! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak og krydser for jer :goodluck

Jeg krydser! :goodluck

Tak piger :lovebk

Han virkede meget positiv - heldigvis var det den samme som så huset lige inden vi købte det, så han kan se hvor meget det har forandret sig. Han ville ikke give os et konkret tal nu, men vi skulle i hvert fald ikke være bekymrede for at han sænkede værdien ;) Så nu skal vi bare vente til onsdag/torsdag.. Puuuh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :lovebk

Han virkede meget positiv - heldigvis var det den samme som så huset lige inden vi købte det, så han kan se hvor meget det har forandret sig. Han ville ikke give os et konkret tal nu, men vi skulle i hvert fald ikke være bekymrede for at han sænkede værdien ;) Så nu skal vi bare vente til onsdag/torsdag.. Puuuh!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj jeg glæder mig til at vi har fri i eftermiddag, Silje bliver hentet i vuggestuen af mine forældre og så skal K og jeg på date... Vi har nærmest et helt døgn, det bliver godt nok mærkeligt... Men skal da ud og spise og i biffen... Ellers ved jeg ikke hvad vi skal, men det bliver bare rart at have god tid :)

Lækkert! Nyd det. God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pylret baby = 5 timers afbrudt søvn, op kl 6.30, morgenmad kl 12, frokost kl 17.

Er det ok at være træt nu, og glæde sig over det er WEEKEND!?

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :lovebk

Han virkede meget positiv - heldigvis var det den samme som så huset lige inden vi købte det, så han kan se hvor meget det har forandret sig. Han ville ikke give os et konkret tal nu, men vi skulle i hvert fald ikke være bekymrede for at han sænkede værdien ;) Så nu skal vi bare vente til onsdag/torsdag.. Puuuh!

Det lyder da lovende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update på hussalg: Køberne er kommet med et endeligt bud som min kæreste har accepteret :glad så hvis alt går glat med bank og papirer kan han underskrive salg om 3-4 uger - det betyder godt nok vi skal undvære ham nogle dage da han skal til Holland og ordne det, men yay! :yay :balloon :7himmel

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh... Nogle gange er 100% fællesøkonomi bare svært. Især når man ikke er enige om, hvad pengene skal bruges til <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl er ikke engang ni. Og jeg er allerede færdig.... Har ondt i halsen og er bare trææt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update på hussalg: Køberne er kommet med et endeligt bud som min kæreste har accepteret :glad så hvis alt går glat med bank og papirer kan han underskrive salg om 3-4 uger - det betyder godt nok vi skal undvære ham nogle dage da han skal til Holland og ordne det, men yay! :yay :balloon :7himmel

Hurra!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg har bare slet ikke tid til BK. Job, syg mand og forkølet baby har bare taget alt min tid i denne uge (og fik at vide, da jeg hentede idag, at der er udbrud af 'hånd, fod og mundsyge' på grøn stue, så vi skulle forvente at E bliver syg med det også indenfor de næste par dage <_<)..

Jeg burde gå i seng, men har endelig lidt tid for mig selv og tror det bliver en lang weekend alene med forkølet og muligvis smittet med hånd, fod og mundsyge baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg har bare slet ikke tid til BK. Job, syg mand og forkølet baby har bare taget alt min tid i denne uge (og fik at vide, da jeg hentede idag, at der er udbrud af 'hånd, fod og mundsyge' på grøn stue, så vi skulle forvente at E bliver syg med det også indenfor de næste par dage <_<)..

Jeg burde gå i seng, men har endelig lidt tid for mig selv og tror det bliver en lang weekend alene med forkølet og muligvis smittet med hånd, fod og mundsyge baby :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kram2 Er møg træt efter lorte nat, må indrømme jeg var sur på S over at han tog på weekendtur uden egentligt at snakke med mig om det og så også lorte nat.. E var vågen fra 1-3 og vågnede kl 6.30 og jeg faldt først i søvn kl 00.30 pga en fest nedenunder :zzz Glæder mig til at flytte i hus uden underboer der fester hele tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.