Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Puha, det lyder hårdt! :(

:kram2

Tak.

Det er ok lige nu men tvivler på det holder ved helt til i aften... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man købe de der kansas lignede termojakker i irl butikker? Svigerfar ønsker sig sådan en, og kender jeg ham ret, så skal den sikkert byttes eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man købe de der kansas lignede termojakker i irl butikker? Svigerfar ønsker sig sådan en, og kender jeg ham ret, så skal den sikkert byttes eller andet.

 

Har du prøvet byggemarkeder? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet byggemarkeder?

Doh. .. det havde jeg slet ikke tænkt på :D tusind tak . Må lige tjekke der. Bor 500 m fra både en Silvan, XL byg og Jem&Fix :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers ville jeg foreslå en maskin-forretning :-)

Hvis det er, kan jeg høre min lillebror om han kender et sted i Randers som kunne have sådan noget? (Han arbejder i en maskin-forretning som sælger omend i Kolding)

Maskin forretning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man købe de der kansas lignede termojakker i irl butikker? Svigerfar ønsker sig sådan en, og kender jeg ham ret, så skal den sikkert byttes eller andet.

Snusk og mix har dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Sådan et sted de sælger traktorer osv :-)

Jeps, de har tit også en biks med småting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig. Jeg har brugt ufatteligt mange timer i min barndom sådanne steder, og som oftest bliver ihvertfald et par af julegaverne hvert år købt i en maskinforretning :LOL

(Nogen der sagde bonderøv? :LOL)

Min far elskede det (jeg er vokset op på en gård). Jeg mindes en tur til maskinforretningen, hvor han først købte en ordentlig bunke, og så fik ekspedienten til at følge med og notere, hvad han ellers fandt på vej ud, som han også ville have :lol Han var en god kunde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min far elskede det (jeg er vokset op på en gård). Jeg mindes en tur til maskinforretningen, hvor han først købte en ordentlig bunke, og så fik ekspedienten til at følge med og notere, hvad han ellers fandt på vej ud, som han også ville have :lol Han var en god kunde ;)

Haha, det er også min far. Det næstbedste var hvis min søster og jeg, eller nu Theodor, får noget i gave, som skal samles...så træder farmand/morfar til på et splitsekund!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha mit hjerte bløder altså lidt :( William har været herude på hospitalet og hilse på, lidt efter kom også bedste forældrene. W er bare skidt, hoster, snotter og har feber (konsekvent blusser det op efter pasning hos farmor og farfar, jeg undres!) og er bare en hængt kat. Ydermere er han total overstimuleret, det er så tydeligt at han mest af alt har brug for at putte hos sin moar!

Planen var oprigtigt at J og W skulle køre efter pizza til os allesammen. Men nu har jeg altså bestemt, at de skulle køre hjem og putte sofa og se Biler tegnefilm. Og panodiller inden sovetid.

Puha, jeg føler mig ussel ved ikke at kunne være der for ham :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha mit hjerte bløder altså lidt :( William har været herude på hospitalet og hilse på, lidt efter kom også bedste forældrene. W er bare skidt, hoster, snotter og har feber (konsekvent blusser det op efter pasning hos farmor og farfar, jeg undres!) og er bare en hængt kat. Ydermere er han total overstimuleret, det er så tydeligt at han mest af alt har brug for at putte hos sin moar!

Planen var oprigtigt at J og W skulle køre efter pizza til os allesammen. Men nu har jeg altså bestemt, at de skulle køre hjem og putte sofa og se Biler tegnefilm. Og panodiller inden sovetid.

Puha, jeg føler mig ussel ved ikke at kunne være der for ham :boo

Det er så få dage af hans liv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha mit hjerte bløder altså lidt :( William har været herude på hospitalet og hilse på, lidt efter kom også bedste forældrene. W er bare skidt, hoster, snotter og har feber (konsekvent blusser det op efter pasning hos farmor og farfar, jeg undres!) og er bare en hængt kat. Ydermere er han total overstimuleret, det er så tydeligt at han mest af alt har brug for at putte hos sin moar!

Planen var oprigtigt at J og W skulle køre efter pizza til os allesammen. Men nu har jeg altså bestemt, at de skulle køre hjem og putte sofa og se Biler tegnefilm. Og panodiller inden sovetid.

Puha, jeg føler mig ussel ved ikke at kunne være der for ham :boo

:kram men det kan hans far. Det er ikke det samme, men det er også noget. Jeg har følt mig så luset, når junior har måttet på kammer med sin far (og hunden;-) ved sygdom og ked-af-det-hed om natten, istedet for at ligge i ske med mor i mors seng - men til gengæld er det nu en fest at se, hvordan deres forhold udvikler sig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har ret begge to :kiss men det ændrer ikke på at føles dybt og inderligt forkert ikke at være der :(

Det lyder heldigvis til at pomfritter, lynet mcqueen og en omgang Panodil har hjulpet en del. Og jeg skal da forhåbentligtvis hjem i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle skolebørn har været i Zoo for at dissekere høns og skal efterfølgende have krisehjælp - fordi de har set en mand kravle ind til isbjørnen, vel at mærke uden at der skete manden noget. 

 

Måske jeg bare er, og altid har været, et mærkeligt barn, men jeg ville personligt være blevet langt mere traumatiseret, af at skulle dissekere en høne :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle skolebørn har været i Zoo for at dissekere høns og skal efterfølgende have krisehjælp - fordi de har set en mand kravle ind til isbjørnen, vel at mærke uden at der skete manden noget. 

 

Måske jeg bare er, og altid har været, et mærkeligt barn, men jeg ville personligt være blevet langt mere traumatiseret, af at skulle dissekere en høne :blink

Han fik nogle skrammer og de måtte skyde efter isbjørnen - godt nok med gummikugler, men alligevel. Jeg ville da synes det var en smule voldsomt at se en mand i fare på den måde. At skulle skære en høne op ser jeg ikke som noget traumatisk, og det havde jeg nok heller ikke syntes som barn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han fik nogle skrammer og de måtte skyde efter isbjørnen - godt nok med gummikugler, men alligevel. Jeg ville da synes det var en smule voldsomt at se en mand i fare på den måde. At skulle skære en høne op ser jeg ikke som noget traumatisk, og det havde jeg nok heller ikke syntes som barn :D

:ditto Jeg boede to huse fra en jæger, og kom tit over og så han dissekere hjorte da jeg var barn.. Jeg syntes det var dødspændende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han fik nogle skrammer og de måtte skyde efter isbjørnen - godt nok med gummikugler, men alligevel. Jeg ville da synes det var en smule voldsomt at se en mand i fare på den måde. At skulle skære en høne op ser jeg ikke som noget traumatisk, og det havde jeg nok heller ikke syntes som barn :D

 

:ditto Jeg boede to huse fra en jæger, og kom tit over og så han dissekere hjorte da jeg var barn.. Jeg syntes det var dødspændende! :yay

 

Og jeg græd som pisket i timevis, hvis jeg havde set en spækhugger dræbe en sæl på tv, eller hvis katten fangede en mus - har altid haft en ekstrem følsomhed overfor og empati med dyr især. Og i ovenstående tilfælde, så havde jeg uden tvivl fundet det mere traumatiserende, at der var blevet skudt efter isbjørnen, end at manden, som alt andet lige selv traf valget om at kravle derind, havde fået et par skrammer. Det kunne jeg til gengæld ikke ligge søvnløs over. Sådan er vi så forskellige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg græd som pisket i timevis, hvis jeg havde set en spækhugger dræbe en sæl på tv, eller hvis katten fangede en mus - har altid haft en ekstrem følsomhed overfor og empati med dyr især. Og i ovenstående tilfælde, så havde jeg uden tvivl fundet det mere traumatiserende, at der var blevet skudt efter isbjørnen, end at manden, som alt andet lige selv traf valget om at kravle derind, havde fået et par skrammer. Det kunne jeg til gengæld ikke ligge søvnløs over. Sådan er vi så forskellige :D

Jeg tænker også at børnene trods alt er forberedt hjemmefra på høne-delen, den anden situation var jo pænt uventet og opleves derfor også ret voldsomt?? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at børnene trods alt er forberedt hjemmefra på høne-delen, den anden situation var jo pænt uventet og opleves derfor også ret voldsomt?? :chin:

 

Ingen mængde af forberedelse havde kunnet forberede mig på den slags som barn. Havde kategorisk nægtet at tage med i Zoo, hvis det havde været på programmet. Men kan godt følge argumentet om det uventede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har åbenbart lige bestilt madkasser for 9000 kr - og NEJ! Det er ikke en fejl! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har åbenbart lige bestilt madkasser for 9000 kr - og NEJ! Det er ikke en fejl! :blush

:blink

Det må da godt nok være nogle luksus madkasser der evt selv handler og laver madpakken?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink

Det må da godt nok være nogle luksus madkasser der evt selv handler og laver madpakken?! :D

 

Hahaha.. Nej, slog op i en madpakkegruppe på Facebook at jeg ville bestille og om nogen ville være med. Der var ikke den helt store interesse indtil i dag, hvor butikken lovede 30% rabat, hvis bare vi købte minimum ti stk. Nu har jeg så lige bestilt 43....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft meget syret og klamt mareridt om, at en bande kiropraktorer havde kidnappet Brian og at løsesummen var Elisabeth. Jeg forsøgte at redde Brian sammen med nogle andre, og det indebar blandt andet, at vi skulle køre go-Kart og spise kilovis af purløg af grunde jeg ikke kan huske - noget med at de ikke måtte opdage, hvem vi var. Og overkiropraktoren hadede mig, så han ville slå mig ihjel på stedet, hvis jeg afslørede mig, og jeg var bare ved at brække mig over alt det purløg.

Nu hvor jeg er vågen, kan jeg godt se det komiske i detaljerne, men føj hvor var hovedplottet klamt :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Stephi! Trøst dig med at W på alle andre tidspunkter har den luksus at have sin mor mere end de fleste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura, jeg ville have det på samme måde og studsede også over det :D Forberedelse ville dog have udgjort en faktor, men jeg ville heller ikke have kunnet tåle at dissekere kyllinger som barn :puke

(jeg er så blevet meget mere hardcore som voksen og har stået med både griseorganer og menneskeorganer, men det er jo en anden sag ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.