Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

<_< jeg kan ikke sove!

Overvejer lidt natteshopping, starter udsalgene mon ikke her til midnat :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spiste virkelig mange popcorn i min graviditet (inden det for alvor kom frem med de skadelige stoffer) og jeg har fået en fin pige, så det tror jeg ikke du skal være bekymret over :kram2

Tak! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har black friday koden til Freds World?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager til Lyngby i dag og køber julegaver. Hvis der er andre der tager derind, så sig endelig til, hvis der er basis for at mødes over en kop kaffe :)

Send evt sms til 5221 4826.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber min Black friday bestilling gik igennem :goodluck Har fået en bestillingsbekræftelse men mangler stadig en ordrebekræftelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager til Lyngby i dag og køber julegaver. Hvis der er andre der tager derind, så sig endelig til, hvis der er basis for at mødes over en kop kaffe :)

Send evt sms til 5221 4826.

Hmm.. Hvornår regner du med at være derinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Hvornår regner du med at være derinde?

Jeg tager afsted om ca. 10 min - tager nok toget derind og går hjem. Regner med at være derinde i et par timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der dog bare mange små mennesker i Danmark!!!

En eller anden har delt en statusopdatering som lægger Mai Marcado for had fordi hun er blevet sygemeldt under graviditeten. Pointen er noget med at 'ha, så kan hun lære det, må hun blive ramt af pisk, had, fornedrelse for nu hun er medlem af Venstre' (eller hvad parti hun nu er medlem af) :o

Ej, men undskyld - så fordi hun er medlem af et blåt parti, så er hun automatisk blevet til bæreren af den holdning som mange syge føler sig ramt af - at de ikke er gode nok og bare skal piskes til at komme igang. Seriøst???

Det kan da godt være hun er enig i politikken - men det er da så sandelig også muligt at hun faktisk IKKE er! Men når hun er valgt ind på Christiansborg for Venstre, så hverken kan eller må hun udtale sig mod sin politiske ledelse...! Og selvom hun så er enig, hvad så?

Hun er da et menneske som åbenbart er blevet ret hårdt ramt af fysiske gener i sin graviditet!

Ej, jeg er rystet!

Konservative ;)

 

Og ellers er jeg enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahahaha! Jeg har bestilt nogle varer hos ønskebørn i nat. Da jeg åbner ordrebekræftelsem, ser jeg, at mit efternavn nu er Bajere :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager afsted om ca. 10 min - tager nok toget derind og går hjem. Regner med at være derinde i et par timer :)

Sorry jeg aldrig fik svaret! Det blev lidt kaotisk og pludselig skulle vi afsted til Ringsted meget tidligere end planlagt!

Fik du købt en masse? Jeg ville så gerne have været afsted <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager til Lyngby i dag og køber julegaver. Hvis der er andre der tager derind, så sig endelig til, hvis der er basis for at mødes over en kop kaffe :)

Send evt sms til 5221 4826.

En anden dag gerne. Er der typisk en gang om ugen hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FruSP og blomst27 - I skal vist bare være glade for I ikke tog afsted. Jøsses, et gedemarked! :o

Så hellere kaffe og hyggeshoppe sammen en anden dag, under lidt mere ordnede forhold ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I onsdags fik jeg et "jeg kan ikke holde ud og gå hjemme mere"-flip, og sendte to ansøgninger. Bare for at føle jeg gjorde noget...

 

I 3 år, er jeg ikke blevet indkaldt til nogen samtaler. Men i dag.. Ringede han så og spurgte om jeg ville til samtale mandag!!! :o

Chancerne for at få det, er små.. Jeg har INGEN kompetencer, og ved faktisk ganske lidt om jobbet. Men bare det at jeg skal til en samtale.. Så kan jeg lige få oparbejdet mine samtale-skills, til at jobsøgningen går rigtig løs i februar og marts!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I onsdags fik jeg et "jeg kan ikke holde ud og gå hjemme mere"-flip, og sendte to ansøgninger. Bare for at føle jeg gjorde noget...

I 3 år, er jeg ikke blevet indkaldt til nogen samtaler. Men i dag.. Ringede han så og spurgte om jeg ville til samtale mandag!!! :o

Chancerne for at få det, er små.. Jeg har INGEN kompetencer, og ved faktisk ganske lidt om jobbet. Men bare det at jeg skal til en samtale.. Så kan jeg lige få oparbejdet mine samtale-skills, til at jobsøgningen går rigtig løs i februar og marts!

Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I onsdags fik jeg et "jeg kan ikke holde ud og gå hjemme mere"-flip, og sendte to ansøgninger. Bare for at føle jeg gjorde noget...

I 3 år, er jeg ikke blevet indkaldt til nogen samtaler. Men i dag.. Ringede han så og spurgte om jeg ville til samtale mandag!!! :o

Chancerne for at få det, er små.. Jeg har INGEN kompetencer, og ved faktisk ganske lidt om jobbet. Men bare det at jeg skal til en samtale.. Så kan jeg lige få oparbejdet mine samtale-skills, til at jobsøgningen går rigtig løs i februar og marts!

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe at en ps4 ikke kan afspille en helt normal musik-cd? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :( jeg er i gang med at pakke Ws pasningstaske, til når N skal ud. Jeg for altså mavekneb over at tænke på vores første nat væk fra hinanden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :( jeg er i gang med at pakke Ws pasningstaske, til når N skal ud. Jeg for altså mavekneb over at tænke på vores første nat væk fra hinanden :(

Samsover I?

Det skal nok gå :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samsover I?

Det skal nok gå :kram2

Ja vi gør! Klistret helt sammen :rolleyes

Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for mine fødder?

1036fk1.jpg

(Undskyld skæret fra olien, det hjælper liiiiiiidt på kløen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var jeg den eneste der tudede efter 10 minutter af Sorg og glæde på TV2 i går aftes? Min mand kiggede helt mærkeligt på mig, og spurgte hvad det var galt... Tosse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for mine fødder?

1036fk1.jpg

(Undskyld skæret fra olien, det hjælper liiiiiiidt på kløen)

Har ingen ide, men det ser lidt vildt ud. Kan du give lægen et kald her til morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var jeg den eneste der tudede efter 10 minutter af Sorg og glæde på TV2 i går aftes? Min mand kiggede helt mærkeligt på mig, og spurgte hvad det var galt... Tosse!

Jeg græd og græd bare af at se traileren for den i biografen, så jeg skal med vilje aldrig se den film. Selvom den ser god ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var jeg den eneste der tudede efter 10 minutter af Sorg og glæde på TV2 i går aftes? Min mand kiggede helt mærkeligt på mig, og spurgte hvad det var galt... Tosse!

Jeg tudede hele filmen igennem... Min lille pige, på 9 måneder lå ovenpå og sov... Av av mit hjerte, jeg ville aldrig aldrig kunne tilgive nogen at tage mit barn fra mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for mine fødder?

1036fk1.jpg

(Undskyld skæret fra olien, det hjælper liiiiiiidt på kløen)

Måske nogle levertal der skal tjekkes? Graviditetsbetinget kløe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.