Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Vi har alle ferie når vi får fri D. 18 og så til D. 4/1

:ditto (B skal dog muligvis lave skoleting <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har alle ferie når vi får fri D. 18 og så til D. 4/1

:ditto :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto dog skal selv arbejde 28.-30., men far har fri :)

:ditto Minus den 30. dog, og jeg skal desuden på arbejde den 21.... Og natten mellem den 24. og 25.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har alle ferie når vi får fri D. 18 og så til D. 4/1

Ditto. Mig og Aksel ihvertfald. Jens skal desværre arbejde til den 23

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas bh har lukket mellem jul og nytår, så det giver sig selv ;)

Tror måske jeg holder hende hjemme d. 23/12.

Ved faktisk ikke hvor meget ferie Søren holder. Han brugte jo 2 uger i forlængelse af sin barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe har han? :)

Min kærestes 14 dage er slut nu. Savner ham lidt til at servicere - særligt når jeg sidder og ammer ;)

Til 4. Januar :super hvilket er VIRKELIG skønt! Det er fedt at han fikser så meget praktisk og tager sig meget af William. Men lidt alene tid mangler jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang en juleferie holder i med ungerne?

24. December til og med 3. Januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har alle ferie når vi får fri D. 18 og så til D. 4/1

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har alle ferie når vi får fri D. 18 og så til D. 4/1

Sådan er der også hos os, glæder mig så meget til 14 dages juleferie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang en juleferie holder i med ungerne?

Fra den 18. til et endnu ukendt tidspunkt i det nye år, da det lige kommer an på hvornår jeg føder, og Theodor skal jo også starte i børnehave i næste måned, så det hele skal lige gå op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bede om en kopi af sig selv? En til hver dreng herhjemme?

:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan man bede om en kopi af sig selv? En til hver dreng herhjemme?

:boo

Det er så hårdt ikke altid at kunne være til rådighed for den store. Der er bare ikke rigtig andet for end at gribe chancerne, når de er der, og så resten af tiden glæde sig over, at de har en far :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så hårdt ikke altid at kunne være til rådighed for den store. Der er bare ikke rigtig andet for end at gribe chancerne, når de er der, og så resten af tiden glæde sig over, at de har en far :kiss

Men når han skriger på moooooor, er det virkelig ikke nemt at glæde sig over noget som helst! Jeg savner ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man bede om en kopi af sig selv? En til hver dreng herhjemme?

:boo

:ditto :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men når han skriger på moooooor, er det virkelig ikke nemt at glæde sig over noget som helst! Jeg savner ham :(

Nej - øv øv øv :( Jeg har været ret heldig med, at de største nedsmeltninger er sket på tidspunkter, hvor lillesøster godt kunne lodses over til far med en sut, så den store lille fis godt kunne få mor. Men jeg ved jo, at det kommer til os alle...

Udsprang det af noget bestemt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men når han skriger på moooooor, er det virkelig ikke nemt at glæde sig over noget som helst! Jeg savner ham :(

:kram

Det er mega lort, sådan noget!! Og det er ok, at synes, at det er lort og svært at være blevet en familie på 4.

Som lederen i Anabellas institution sagde til mig, så kræver det tilvænning fra alle i familien, når 3 bliver til 4. Alt er nyt og alle rutiner er nye - den eneste der finder alt helt naturligt, er den nye baby. Og det ER altså ok, at føle det hele er noget lort og noget rod.

Det bliver bedre, jeg lover det!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er mega lort, sådan noget!! Og det er ok, at synes, at det er lort og svært at være blevet en familie på 4.

Som lederen i Anabellas institution sagde til mig, så kræver det tilvænning fra alle i familien, når 3 bliver til 4. Alt er nyt og alle rutiner er nye - den eneste der finder alt helt naturligt, er den baby. Og det ER altså ok, at føle det hele er noget lort og noget rod.

Det bliver bedre, jeg lover det!!! :kiss

:ditto og lige om lidt (et års tid) begynder de at have glæde af hinanden og den glæde er priceless. Hold ud det bliver bedre,men råb endelig :numse og få det ud :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder ferie med begge børn, fra den 19. Manden ved jeg ikke hvornår han holder, vi starter så op igen den 4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er mega lort, sådan noget!! Og det er ok, at synes, at det er lort og svært at være blevet en familie på 4.

Som lederen i Anabellas institution sagde til mig, så kræver det tilvænning fra alle i familien, når 3 bliver til 4. Alt er nyt og alle rutiner er nye - den eneste der finder alt helt naturligt, er den nye baby. Og det ER altså ok, at føle det hele er noget lort og noget rod.

Det bliver bedre, jeg lover det!!! :kiss

Enig - det er jo en hel familiedannelse en gang til - det er svært.

Jeg prøver bare virkeligt, hver gang jeg bliver frustreret, at fokusere på de gode ting - det hjælper mig, navnlig når øv-situationen lige er kommet lidt på afstand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse :kiss

Lige i går var den konkrete krise, at W vågnede en time efter han var blevet puttet og skreg på mig. Jeg sad og ammede N - men selv hvis jeg kunne have sprunget til, så er det bedst (nemmest for W) hvis J tager hele natten og jeg ikke blander mig der.

Og de finder også ud af det de to. Men det er så tydeligt at både W og mig saaaaaaavner at putte sammen. Vi mangler den nærhed og tæthed!

Det er rigtig svært for W det her storebror hejs. Jeg har slet ikke kunne kende ham og han reagerer ret voldsomt. Det er super svært! Og også en svær balance mellem at holde hånden lidt mere over ham på den ene side og være meget fast i reglerne og grænserne på den anden side. For han har brug for begge dele. Og når jeg så selv savner W helt ondsvagt, er lidt træt, øm i kroppen og har en baby der også vil have mig - så er det svært at være fast og bestemt på den ultra forstående og anerkendende måde - alt i mens jeg bliver slået efter.

Det bliver godt igen. Det ved jeg. Men AV! mit hjerte bløder lidt i mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse :kiss

Lige i går var den konkrete krise, at W vågnede en time efter han var blevet puttet og skreg på mig. Jeg sad og ammede N - men selv hvis jeg kunne have sprunget til, så er det bedst (nemmest for W) hvis J tager hele natten og jeg ikke blander mig der.

Og de finder også ud af det de to. Men det er så tydeligt at både W og mig saaaaaaavner at putte sammen. Vi mangler den nærhed og tæthed!

Det er rigtig svært for W det her storebror hejs. Jeg har slet ikke kunne kende ham og han reagerer ret voldsomt. Det er super svært! Og også en svær balance mellem at holde hånden lidt mere over ham på den ene side og være meget fast i reglerne og grænserne på den anden side. For han har brug for begge dele. Og når jeg så selv savner W helt ondsvagt, er lidt træt, øm i kroppen og har en baby der også vil have mig - så er det svært at være fast og bestemt på den ultra forstående og anerkendende måde - alt i mens jeg bliver slået efter.

Det bliver godt igen. Det ved jeg. Men AV! mit hjerte bløder lidt i mens.

Det lyder virkelig hårdt søde :kram2 Han har også en lidt svær alder den lille W. Men de to skal nok få så meget glæde af hinanden senere :kuller

Du må bare være der så meget som muligt for ham, når N ikke ligger ved brystet. Det prøver jeg. Men jeg synes også det er hårdt ikke at kunne være den mor man gerne vil være for den store :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder virkelig hårdt søde :kram2 Han har også en lidt svær alder den lille W. Men de to skal nok få så meget glæde af hinanden senere :kuller

Du må bare være der så meget som muligt for ham, når N ikke ligger ved brystet. Det prøver jeg. Men jeg synes også det er hårdt ikke at kunne være den mor man gerne vil være for den store :(

Ja det er så svært :(

Jeg prøver virkelig at have koncentreret Mor-William tid når Nohr sover, i dag har vi bagt jødekager :)

ih0j2t.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er så svært :(

Jeg prøver virkelig at have koncentreret Mor-William tid når Nohr sover, i dag har vi bagt jødekager :)

ih0j2t.jpg

Jeg synes altså virkelig, at du er overskudsagtig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså virkelig, at du er overskudsagtig :biglove

:ditto

Her bliver det til nus og sofahygge - måske puslespil, eller en tur på legeplads, hvis bølgerne går højt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.