Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Bliver vanvittig af forskudsopgørelse. Hvorfor kan sådan noget ikke ordne sig selv automatisk? <_<

Åh, det ville være skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det ville være skønt :D

Synes altså det er for dårligt :p :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barselsdagpenge? Hvordan fungerer det ræs - Især som dimitend? Jeg kan læse mig til at satsen er den samme? Er det korrekt? Hvad med a-kassen hvornår skal de kende til graviditeten? Mange spørgsmål ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barselsdagpenge? Hvordan fungerer det ræs - Især som dimitend? Jeg kan læse mig til at satsen er den samme? Er det korrekt? Hvad med a-kassen hvornår skal de kende til graviditeten? Mange spørgsmål ;-)

Jep, satsen er præcis den samme.

Jeg er lige blevet ledig og har været til mit første møde med a-kassen. Sagde det bare med det samme.

Det vigtigste er faktisk at melde det til jobcentret. Du kan gå fra 4 uger før. Og 10 uger før termin kan man komme på noget nedsat et eller andet (husker ikke lige hvad det hedder), hvor man vist bliver fritaget for møder og ikke skal søge job helt lige så aktivt.

Og så skal du melde barsel til udbetaling Danmark, som står for udbetaling af pengene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er jeg dum, måske er jeg bare hormonel?

Men jeg bliver faktisk trist over at se, at artikler/billeder/kommentarer hvor den vestlige verden (øhm, vist mest Frankrig lige nu) bomber/vil bombe de hersens forskellige steder.

Altså! Jeg er 110% IMOD de der psykopater som laver terror mod vildt uskyldige mennesker. Og ønsker at de skulle forsvinde for altid.

Men jeg bliver alligevel ked af det, når "vi" bare kan bombe i andre lande. Og "like" det på Facebook!

Men jeg er som sagt måske bare dum.

Men ved "vi" at vi ikke bomber nogen der er præcis lige så uskyldige? Og er vi ikke også skidte mennesker, hvis vi bomber uskyldige. Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til første samtale med psykolog i dag pga angst for fødselskomplikationer/kejsersnit. Aner ikke hvad jeg skal forvente, udover jeg sikkert kommer til at græde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan ligne blodfyldte udposninger fra numsehullet.. Nogle kan man ikke se pga placering :) Men man plejer at kunne mærke en hæmoride

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ser hæmorider ud?

Google er din ven :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan ligne blodfyldte udposninger fra numsehullet.. Nogle kan man ikke se pga placering :) Men man plejer at kunne mærke en hæmoride

Hmm, jeg har en udposning. Når jeg tørrer mig, kan jeg mærke ligesom en hård, rund kugle, men der er intet blod. Nu kiggede jeg lige i spejlet, og jeg har sådan en "aflang" udposning - stadig uden blod. Jeg har ikke ondt eller noget. Bør jeg ringe til lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google er din ven :p

Jeg kan ikke finde nogle billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde nogle billeder?

Google billedsøgning? Der kan jeg godt :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google billedsøgning? Der kan jeg godt :wacko

Har ikke lyst til at prøve :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har en udposning. Når jeg tørrer mig, kan jeg mærke ligesom en hård, rund kugle, men der er intet blod. Nu kiggede jeg lige i spejlet, og jeg har sådan en "aflang" udposning - stadig uden blod. Jeg har ikke ondt eller noget. Bør jeg ringe til lægen?

Det lyder meget som en, der bare er er tømt for blod :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget som en, der bare er er tømt for blod :rolleyes

Det er også min tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google billedsøgning? Der kan jeg godt :wacko

Har du seriøst googlet billeder :Lol Jeg tænkte på det den anden dag, da jeg fik personlig erfaring ( <_< ), men bare tanken om hvad der kunne dukke op, fik mig til at droppe den ide ret hurtigt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsøgt med billedsøgning både på dansk og engelsk, men der kommer kun tegne eller virkelig grelle tilfælde frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil virkelig også råde dig til IKKE at gøre det - nøj, det er vammelt!!!!!!!! :o

Hvilke mennesker er det mon, der stiller sin numse op til den slags fotografering? "Hey, her er min hæmoride! Knipser du ikke lige et billede?" :lolhit

 

Haha! :lol "Ser jeg godt ud fra den her vinkel, skat?" :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du seriøst googlet billeder :Lol Jeg tænkte på det den anden dag, da jeg fik personlig erfaring ( <_< ), men bare tanken om hvad der kunne dukke op, fik mig til at droppe den ide ret hurtigt :rolleyes

Da Fru. Mor skrev, at hun ikke kunne finde billeder, tænkte jeg det kan ikke være rigtigt. Man kan finde ALT på nettet. Så ja det gjorde jeg :D

Jeg er ikke så sart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså man kan få noget hæmoridesalve, men jeg kan ikke lige huske om det er håndkøb :chin: hvis den ikke gør ondt eller generer så ville jeg ikke gøre noget ved det :kram N havde det meget i en periode og der drak han husk hver dag (når han huskede det) og det virkede super godt :) han har faktisk ikke haft hæmorider siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom alt er kokset sammen her indenfor de sidste par dage, ville det virkelig være fantastisk at få det job jeg lige har sendt ansøgningen afsted. Håber håber håber!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyspark?

Det havde jeg lige indtil jeg blev gravid igen! Eller, der var jo ikke noget vel, men det føltes sådan!

Også mig! Altså uden at der var baby i maven - mega scary!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsøgt med billedsøgning både på dansk og engelsk, men der kommer kun tegne eller virkelig grelle tilfælde frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, når man går på barsel på dagpenge tæller den barsel så i ens dagpenge period eller hvordan hænger det sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, når man går på barsel på dagpenge tæller den barsel så i ens dagpenge period eller hvordan hænger det sammen?

Niks!

Det er som en pause kan man sige! Det tæller ikke i de 2 år du har ret til dagpenge og heller ikke i de 3 år de kan blive udbetalt indenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.